- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, ik weet het, ik heb het zelf ook hoor. Ik vind het juist goed dat je die 'vergeten' spieren aanpakt.
Ook de exorotatie vanuit zijligging is zo'n oefening waar je blij mag zijn met 1 of 2 kg gewichtjes in het begin....
Heb ik ook al vaker gezien ....heeft ook een goede carry over met BP....wellicht ga ik die hierna ook wel toepassendeze bedoelde ik ..... alleen babygewichtjes https://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation
Ik heb hem eigenlijk snel laten vallen.... doe wel vaker een exorotatie met geel elastiek aan het rek, dat is goed te doen.Heb ik ook al vaker gezien ....heeft ook een goede carry over met BP....wellicht ga ik die hierna ook wel toepassen
Hoe bevalt ie jou dan?

Ja boven verwachting...ik was rustig begonnen vorige week met 6 en nu naar 8 ....ja das fijn
Het gaat iig niet slechter maar beter zeker niet nee....
Eerlijk gezegd verwacht ik er niks van omdat je er zo weinig over leest....ach die LB is alleen maar een WU stelt niet zoveel voor...beter iets dan nietsIk hoop dat het wat gaat opleveren. Maar ik vind het wel een goed teken dat je toch weer wat LB oefeningen hebt opgepakt.