Fitness Seller

Bosco's log

Ja die gaan lekker ....(pak jij een schijfje erbij of zonder?)
Ik had ze gisteren verhoogd gedaan, vanaf een plate, voor extra diepte. En dan met een 12kg dumbbell en een hip circle for tha burns. :fire:
Volgende keer sowieso met wat meer gewicht, maar ik wilde even knutselen en testen om te kijken hoe het ging:D

*Googled*
Oh, doet me wel denken aan sumo squat/plié squat.
Op het vasthouden van de DB/KB na dan. Of zitten er nog andere (duidelijke) verschillen tussen deze drie oefeningen?
/NoobModusOut

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Ik had ze gisteren verhoogd gedaan, vanaf een plate, voor extra diepte. En dan met een 12kg dumbbell en een hip circle for tha burns. :fire:
Volgende keer sowieso met wat meer gewicht, maar ik wilde even knutselen en testen om te kijken hoe het ging:D
goed idee....hahaha mooi meis "burn those peaches" :D

• #1.004
UB

WU BP

Dislocations
25 x

BP
5 x 3 x 90

Chin up Medium Grip Supinated
4 x 6

BP Pin Press
2 x 8 x 77,5
* + 2,5kg Speed..lift off

Seated Face Pull with Bands
3 x 15

OHP
2 x 6 x 40
* + 2,5kg

DB Lateral Raise
3 x 12 x 6
* + 1kg

Bent Over Lateral Raise
3 x 15 x 5

Hanging Knee Raises
2 x 15

Laatst bewerkt:
Gaat nog steeds lekker hier.

lekker gewerkt weer boss, bench is alweer stronk

• #1.008
Fasted Crosstrainer 25min 100-125 hbm
----------------------------------------------------------------------

LB

Goblet SQ
3 x 20

SQ BW supported with hands (ass to the grass)
3 x 20

Kneeling Squats
3 x 15 x 25
* + 5kg

Stiff Leg DL
10 x 20
2 x 10 x 45
* + 5kg

Glute Bridge
2 x 10 x 35
* + 5kg

Barbell Hip Trust
3 x 15 x 60
* 2,5kg

Frog Reverse Hyper met enkelbanden (samen 4,4kg)
3 x 15

Donky Kick Backs with bands (yellow) :fire: pff
3 x 15

Side Kicks met enkelbanden (samen 4,4kg) :fire: pff
3 x 15

Hanging Knee Raises met enkelbanden (samen 4,4kg)

2 x 10

* enkele schijfjes erbij :)

• #1.009
15-04-2019.jpg

Vandaag weer een foto en gesprek met de Orthopeed
Die 2 witte stipjes bij elkaar zijn metaalsplinters ...bij het verwijderen van het osteosynthese materiaal was een kop van een schroef afgebroken
De botdichtheid is redelijk ok....alleen het kraakbeenoppervlak is echt ruw zoals je ziet ....die lijn hoort mooi egaal te zijn...de donkere plekjes daarbij zijn slijtage plekken....gelukkig alles nog zonder pijnstillers...wanneer de pijn ondraaglijk wordt (slijtage) ....dan opereren wat ruimte maken en vastzetten...

Kneeling squats???

Ik zie het niet van dat kraakbeen oppervlak, maar jij voelt het natuurlijk wel.....

Dus je loopt eigenlijk rond met stukjes afgebroken metaal in je enkel?
Klinkt niet fijn :(

Kneeling squats???

Ik zie het niet van dat kraakbeen oppervlak, maar jij voelt het natuurlijk wel.....
Voelen doe je het wel... als het echt weg is is het alsof er continu messen in je botten steken... Dat merk je wel als het echt zover is... :(

Maar ook ruwheid van het kraakbeen ga je voelen en het kraakbeen kan makkelijker beschadigen... en dat is dan ook het probleem. Het herstelt vaak niet meer (als je ouder wordt en het te erg beschadigd is)... Dus moet je preventief dingen gaan "ontwijken" om het niet erger te maken.. Das de pest....

Sterkte bossie... Je bent een bikkel! :kiss:

• #1.013
  • #1.014
Kneeling squats???

Jaaaa-haaa die ga ik opbouwen....ook een prima core oefening en de quads natuurlijk een beetje

Als ik hem langdurig belast krijg ik idd van die stekende pijnen...dus ik moet gewoon vaker op een terrasje gaan zitten (rusten)

• #1.015
Voelen doe je het wel... als het echt weg is is het alsof er continu messen in je botten steken... Dat merk je wel als het echt zover is... :(

Maar ook ruwheid van het kraakbeen ga je voelen en het kraakbeen kan makkelijker beschadigen... en dat is dan ook het probleem. Het herstelt vaak niet meer (als je ouder wordt en het te erg beschadigd is)... Dus moet je preventief dingen gaan "ontwijken" om het niet erger te maken.. Das de pest....

Sterkte bossie... Je bent een bikkel! :kiss:

Nee kraakbeen is echt de boosdoener hier...komt nooit meer terug.....pijnvrij is prio....het gaat nog goed tot op heden

dank je schatje :heart: :kiss:

Pffff, pijn is idd het ergst. Hopen dat het nog even onder controle te houden is dan.

• #1.017
dan maar lekker knallen op de bench, het is niet anders

Terug
Naar boven