- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thxs...ja ik moet nou aan de bak...ik zal eens meer gaan eten haha

Mooooi zo....op het einde v d WO ben ik het goed zat!! pfff

Nouuuuuuuu, ik ben nog niet helemaal klaar met die ellendige putjes, maar het is wel enorm verminderd.Mooooi zo....op het einde v d WO ben ik het goed zat!! pfff![]()
Jij hebt al aardig je best gedaan meis...Die cellulitus ben je toch maar mooi kwijt...respect!!![]()

De finish is in het zicht Annie! Zie jij het ook? geloof erin!!Nouuuuuuuu, ik ben nog niet helemaal klaar met die ellendige putjes, maar het is wel enorm verminderd.![]()
Nooo, voor mijn gevoel ben ik nog lang niet klaar! We zien wel waar het schip (of de zeekoeDe finish is in het zicht Annie! Zie jij het ook? geloof erin!!
) strandt deze zomer.Met positiviteit bereik je meer lieve Annie ...wat een grapjurk ben je tochNooo, voor mijn gevoel ben ik nog lang niet klaar! We zien wel waar het schip (of de zeekoe) strandt deze zomer.

Nouuuuuuuu, ik ben nog niet helemaal klaar met die ellendige putjes, maar het is wel enorm verminderd.![]()

Kijk maar eens wat keto met je doet straks....echt hoor!!Nooo, voor mijn gevoel ben ik nog lang niet klaar! We zien wel waar het schip (of de zeekoe) strandt deze zomer.
je zit er nu lekker in..dus gaan met die banaan!!Kijk maar eens wat keto met je doet straks....echt hoor!!je zit er nu lekker in..dus gaan met die banaan!!

Helemaal wegkrijgen is zooooo moeilijk!
Hier ook veel minder dan vroeger, maar er blijft altijd een restje over denk ik (tenzij je enkel nog een en al spier bent, maar dat vind ik dan ook weer niet mooi als vrouw).
Het is ook te zien hoe je staat, als je mooi rechtop staat zie je er niets van normaal
Goed bezig Bos! Ik had even nodig om alles bij te lezen![]()

hahaha wat goed van je...je bent scherp..nou....als je maar onder de 100 blijft kan het wel maar das idd wel lastig...bijna 19gr Kh das idd best veel
Geen banaantjes in mijn schema! Ik zit op 50gr khdhahaha wat goed van je...je bent scherp..nou....als je maar onder de 100 blijft kan het wel maar das idd wel lastig...bijna 19gr Kh das idd best veel
misschien met een heavy LB?? Wat denk jij??

Ja klopt wel...soms gaat het redelijk en soms is het kutohjeee, hopelijk wordt dat slaapprobleem snel opgelost. De oorzaak ervan was de apneu, niet?

Misschien dat het met een ander slaapmasker beter gaat?Ja klopt wel...soms gaat het redelijk en soms is het kut![]()