AndroidHealthClinic

Bosco's log

Bezoekers in dit topic

Misschien dat het met een ander slaapmasker beter gaat?
Ik heb het ook snel warm snachts...ik zit nu te twijfelen wel of geen dekbed....ik ben er nog niet uit....Ja ik heb er nu 2 maar nog niet helemaal naar wens...het is ook heel persoonlijk hoe het past....Steiger heeft me een goed masker aanbevolen ( zie IVVDM) ik ga daar over praten met mn KNO
 
Ik heb het ook snel warm snachts...ik zit nu te twijfelen wel of geen dekbed....ik ben er nog niet uit....Ja ik heb er nu 2 maar nog niet helemaal naar wens...het is ook heel persoonlijk hoe het past....Steiger heeft me een goed masker aanbevolen ( zie IVVDM) ik ga daar over praten met mn KNO
Pleister bedoel je, denk ik! Anyways, ik hoop dat het iets voor je is. Niet kunnen slapen is kut...
 
Wat een gedoe dat slapen.... was er nog iets aan dat beademingsapparaat bij te regelen, of wordt dat niks meer?
 
Wat een gedoe dat slapen.... was er nog iets aan dat beademingsapparaat bij te regelen, of wordt dat niks meer?
Das echt een heel gedoe ....luchtdruk is nu goed ingesteld
- het moet goed passen..comfortabel zijn
- geen lucht lekken
- functioneel zijn
Allemaal tegelijk zou ideaal zijn ...maar dat is het dus niet :(
 
Is dat het masker wat je bedoelt? Een mondstuk voor dat beademingsapparaat dus? Hopelijk wordt dat wat.
Wat pleister me heeft aanbevolen die bedoel ik idd is dus gecombineerd neus en mond samen
 
Fasted Crosstrainer weerstandsnivo 15 Duur 30' gem. hbm 115 Kcal 508 4,7km
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

LB

Goblet SQ BW

3 x 20

SQ BW supported with hands (ass to the grass)
3 x 20

Kneeling Squats
3 x 15 x 55

Stiff Leg DL
3 x 10 x 55

Glute Bridge
3 x 10 x 55

Barbell Hip Trust
3 x 10 x 70

Frog Reverse Hyper met enkelbanden (samen 4,4kg)
3 x 15

Donky Kick Backs bands (yellow) en enkelbanden (samen4,4kg
3 x 15

Side Kicks met enkelbanden (samen 4,4kg)
3 x 15

Hanging Knee Raises met enkelbanden (samen 4,4kg)
2 x 10

* Niet verhoogd...zondag BP Max 3 ik gok op 100 maar das wel erg overmoedig!!
 
Boss wordt een Bench Press monster, pas stond je nog op 90.
 
Boss wordt een Bench Press monster, pas stond je nog op 90.
haha ik vind het gewoon lekker!! (Ken je die nog?) lang geleden was mn max 107,5 maar toen was ik 10kg zwaarder
Ik probeer nog te maxen voor de vakantie over 2 wkn
 
Succes. 100 is een geweldige Bench Press met jouw gewicht en leeftijd. Petje af hoor!
 
Nee, nog niet aan begonnen. Doe alleen Biceps curls, en Biceps curls gecombineerd met overhead press met de EZ bar.
 
nee, dat is niet overmoedig, dat gaat lukken
succes zondag in ieder geval !!
Mn gevoel zegt dat ik over 2wkn (net voor de vakantie) mn oude PR niet ga verbreken...het zit er niet in :(
Dit programma is me wel goed bevallen....toch wil ik weer wat anders gaan doen...misschien 5x5
ik ben er nog niet uit..........................
 
Wk 7-8

WU BP
20 x 20
10 x 40
6 x 60
1 x 80
1 x 90

Dislocations
25 x

BP
3 x 100 @8

BP Paused 3 sec
2 x 5 x 68,5
Speed lift off the chest

Pull Ups
10 x BW
10 x BW
10 x BW

OHP
2 x 8 x 45

Barbell Chest Suported Row
3 x 10 x 55
1 x 10 x 55 armen stil en alleen knijpen met Scapula

Hammer DB Curl
2 x 10 x 15

Knee Raises
2 x 15

:)
 
Back
Naar boven