RaceRookie
Huge Freak
- Lid geworden
- 20 jan 2017
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- > 50%
Niet echt, dit jaar geen vakantie.Das al heel wat...is de vakantie in aantocht?
Niet echt, dit jaar geen vakantie.Das al heel wat...is de vakantie in aantocht?
Jammer Rook...ik gun het je zo!!Niet echt, dit jaar geen vakantie.
Dank je Boss maar de laatste tijd gaat het niet allemaal zoals ik graag zou willen. Shit happens..Jammer Rook...ik gun het je zo!!![]()
Hang in there Rook!!Dank je Boss maar de laatste tijd gaat het niet allemaal zoals ik graag zou willen. Shit happens..
Hang in there rookie! Niet opgeven.Dank je Boss maar de laatste tijd gaat het niet allemaal zoals ik graag zou willen. Shit happens..
Wellicht met muizenstapjes dus microloaden...dus eerst het gewicht omhoog en later het setvolume
VOORBEELD
TRAINING A 5X5X95
TRAINING B 3X5X97,5 (of 5x3)
TRAINING C 4X6X95
TRAINING D 4X5X97,5 (of 5x4)
TRAINING E 3X7X95
TRAINING F 5X5X97,5 (daarna alles met 2.5 kg verhogen)
en dan het hele rijtje doortrekken naar 5x5x100
dat hou je aardig op niveau zo net onder de 80kgBW voor de vakantie 78,5
BW na de vakantie 81,3
BW nu 78,2
![]()
Ja dat ging goed met low carb dat vakantievocht eraf....gewoon lekker gegeten en gedronken.....maar niet proppen tijdens de vakantiedat hou je aardig op niveau zo net onder de 80kg
Aan alle leuke dingen komt helaas ook een eind.....tis-nie-andersDe vakantie is echt voorbij als de extra kilootjes ook weer weg zijn![]()
klopt anders verschrompel je helemaaaaaal .....moggu nog warmer met een rustdagZweten is goed, daarna weer zuipen...
Zo is het rustig tempo!Morgen fietsdag, rustig aan. De 24e juli naar het ziekenhuis om te kijken of er nu verbetering of in ieder geval sprake van stilstand is in de oog situatie door het stoppen met trainen en hardlopen.
Thanks! Ik merk geen verandering maar dat was de vorige keer ook niet.Zo is het rustig tempo!
Ik duim nu al voor je Rook
Merk je een verandering / verbetering sinds die tijd?
Ben benieuwd...hoop echt dat er wat uitkomtThanks! Ik merk geen verandering maar dat was de vorige keer ook niet.
Succes Rook! Ik duim met je mee.Morgen fietsdag, rustig aan. De 24e juli naar het ziekenhuis om te kijken of er nu verbetering of in ieder geval sprake van stilstand is in de oog situatie door het stoppen met trainen en hardlopen.