- Waardering
- 22.485
Je komt er wel, de body is binnen dat is duidelijk met je laatste foto.ja dank je...ik ben er nog lang niet...mn droom/doel is 120 max ..maar is nog ver weg
Nu nog die reps halen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je komt er wel, de body is binnen dat is duidelijk met je laatste foto.ja dank je...ik ben er nog lang niet...mn droom/doel is 120 max ..maar is nog ver weg
Dank je! elk repje telt ahhaJe komt er wel, de body is binnen dat is duidelijk met je laatste foto.
Nu nog die reps halen.

je lichaam raakt gewend aan het volume lees belasting/stress cns er zijn wel tabellen voor
je lichaam raakt gewend aan het volume lees belasting/stress cns er zijn wel tabellen voor
ik denk in het log van @huggybear1968 hij helpt je vast welOh echt? Misschien domme vraag.. maar waar moet ik op zoeken om daar meer over te lezen?
ik denk in het log van @huggybear1968 hij helpt je vast wel

Ik heb met je te doen hoor Bubsie.....doe je dan een stapje terug of gewoon Die Hard vol er tegenaan?
Ik heb met je te doen hoor Bubsie.....doe je dan een stapje terug of gewoon Die Hard vol er tegenaan?

Ben je daarna dan niet Brak? Ik wel dus

Tuurlijk wel, maar het is een fijne soort van brak zijn. Zelfkastijding ofzo?

Bubsie is een sadist...iets van pijn is fijnTuurlijk wel, maar het is een fijne soort van brak zijn. Zelfkastijding ofzo?![]()

de warmte blijft lekker hangen in jullie regio

Het heeft vannacht flink geklapt hier, ik kon er niet (meer) van slapen.
Het heeft vannacht flink geklapt hier, ik kon er niet (meer) van slapen.
Vanmiddag maar een powernapje doen
Het was beangstigend dichtbij, flits en de klap vrij kort achter elkaar, en de brandweer meerdere malen horen uittrekkenHier idd ook, maar ik ben er doorheen geslapen gelukkig... powernapjes kunnen nooit kwaad!

Het was beangstigend dichtbij, flits en de klap vrij kort achter elkaar, en de brandweer meerdere malen horen uittrekken
powernapjes alleen voor mij wanneer het broodnodig is![]()