AndroidHealthClinic

Bosco's log

Bezoekers in dit topic

Goeie bench hoor. Wil ik ook.
 
schiet al op naar de 3x10 :)
 
goeie bench, goeie ohp, lekkere skully's
je zit met alle lifts wel een beetje richting je targets zo te zien :thumbup:
 
Lekker bezig!
 
goeie bench, goeie ohp, lekkere skully's
je zit met alle lifts wel een beetje richting je targets zo te zien :thumbup:

Tja ...eigenlijk wil ik er nog 5kg bij voordat ik ga maxen....traag maar gestaag dat wel :)

Lekker bezig!

Dank je Natty.....maar nooit tevreden, jij ook niet he? jij ook goed bezig hoor!
 
vaak wel tevreden maar kan altijd wel iets beter of maf meer zijn maar das ook t doel natuurlijk.
 
10-12
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 114 Kcal 628 5,9 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 116 Kcal 628 5,8 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LB/BBB

Goblet SQ BW
3 x 20

SQ BW supported with hands (ass to the grass)
3 x 20

Kneeling Squats
10 x 80
8 x 80
8 x 80

Stiff Leg DL
10 x 80
8 x 80
8 x 80

Glute Bridge
10 x 80
8 x 80
8 x 80

Barbell Hip Trust
3 x 10 x 80

Frog Reverse Hyper
3 x 15

Donky Kick Backs with bands Orange
1 x 15
1 x 10
1 x 10

Side Kicks
3 x 15

Hanging Knee Raises
3 x 10

* Het was weer nodig...ruim 2 wkn geleden, morgen maar op mn rug zitten :tanden:
 
:thumb: Die ga je voelen dan........... :D
 
WU OHP

Dislocations
25x

OHP
5x3x57,5
10x45 AMRAP

BP Wide Grip 3" Paused Speed
3x6x70

Skull Crusher T&G
3x8x47,5
* van 3x5 naar 3x10

Dips
3x8x BW
* van 3x5 naar 3x10

Pull Ups Reversed Medium Grip
10xBW
10xBW
10xBW
9xBW

Hanging Knee Raises
3x10

:)
 
Je zt qua weights best wel dicht bij mij in de buurt. Hard werken, laaangzaam gainen :flexgrin:
 
Je zt qua weights best wel dicht bij mij in de buurt. Hard werken, laaangzaam gainen :flexgrin:
ja idd ik begin vast te lopen nu, dat motiveert niet meer, dus ik moet wat anders verzinnen
mn prio 5x100 BP dus net als jij 120 max
 
Ik cycle tussen 5 en 12 reps, kan ik niet van 5 naar 6, dan kan ik wel ergens van 8 naar 10 of 10 naar 12
ik gebruik strong om te loggen en monitor zo totaal volume, ga nog steeds vooruit.
 
Ik cycle tussen 5 en 12 reps, kan ik niet van 5 naar 6, dan kan ik wel ergens van 8 naar 10 of 10 naar 12
ik gebruik strong om te loggen en monitor zo totaal volume, ga nog steeds vooruit.
corrigeert Strong wat je moet pakken aan gewicht als je faalt, bedoel je dat?
 
Nee, dat op zich niet, maar het geeft me wel een log in % wat er training op training beter gaat.
 
Nee, dat op zich niet, maar het geeft me wel een log in % wat er training op training beter gaat.
Ik zal eens kijken in de playstore
 
Yep, werkt erg goed, je mag een maand gratis trial heb hem daarna gekocht
 
je ohp loopt wel lekker hoor :thumbup:
 
Back
Naar boven