- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
hij ging erg zwaar vandaag @9,5

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij ging erg zwaar vandaag @9,5

maakt niet uit, je hebt je reps gehaald

Isn’t it always...
Yep
heb ik weer een reden om te vreten
same oldthnxs Rook ..ik vind het wel fijn om erbij te schrijven, dan blijf je wel gefocused op je doel, its a reminderLoopt lekker bijna bij de 3x10 OHP, skulls en dips.![]()

en het is ook duidelijker voor je fans wat het doel isthnxs Rook ..ik vind het wel fijn om erbij te schrijven, dan blijf je wel gefocused op je doel, its a reminder![]()
Ook dat vooral, goede aanvulling Neeten het is ook duidelijker voor je fans wat het doel is![]()

bijna, getting very close

en extra rust ivm (moeizaam) herstel
Niet echt, zelfs een beetje kracht ingeleverd, van voor de cut voor de zomervakantie toen drukte ik 5x5x95 loop echt vast nu,
Niet echt, zelfs een beetje kracht ingeleverd, van voor de cut voor de zomervakantie toen drukte ik 5x5x95 loop echt vast nu,
misschien high frequency BP program aangepast wel met meer rust ...Jij tips?oke meende dat je rond de 90 zat.
wat ga je doen om je plateau te doorbreken?

niks mis mee om even wat rustig aan te doen, even wat nieuwe motivatie opdoenanaf donderdag niet meer gesport pfffff druk met afspraken, geen zin,en extra rust ivm (moeizaam) herstel