XXL Nutrition

Bosco's log

Nee hoor (ik ben wel verschrikkelijk stijf in mn rug en heupen, hoe vaker hoe beter)
Ja, dat moet weer langzaam komen natuurlijk. Gewoon af en toe je kissies vervangen door lagere schoenen zolang het niet slecht voelt denk ik. Wel fijn dat er na een jaar (?) stilstand weer een stuk progressie is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Ja, dat moet weer langzaam komen natuurlijk. Gewoon af en toe je kissies vervangen door lagere schoenen zolang het niet slecht voelt denk ik. Wel fijn dat er na een jaar (?) stilstand weer een stuk progressie is.
Ja klopt ik ga soms ook al crossen zonder die kissies, nu de SQ nog proberen

• #1.864
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 117 627 Kcal 5,8 km
-------------------------------------------------------------------------------------------------

WU BP

Dislocations
25x

Cycle 1 (van 3) D (t/m F)
BP Wide Grip
5x4x87,5

OHP
3x10x42,5
* van 3x8 naar 3x10

Skull Crusher T&G
3x8x50
*van 3x8 naar 3x10

Dips
9x BW
9xBW
8xBW
*van 3x5 naar 3x10

Pull Ups Reversed Medium Grip
4x10xBW

Hanging Knee Raises
3x10

Ging lekker?

• #1.866
  • #1.870
  • #1.874
Ik blijf hier ff hangen todat ik wat meer zekerheid heb over het herstel van mn schouder,
die is rechts veel gevoeliger dan links, :( zometeen weer naar de fysio
ja, voorzichtig blijven.....
10x is vermoeiend hoor voor de OHP, bij mij helpt het als ik mijn ellebogen iets voor de lijn onder mijn polsen hou als je snapt wat ik bedoel :)

• #1.877
Stel je hebt de bar voor je, klaar voor de OHP, trek in gedachte een lijn van je polsen recht naar beneden. Als het puntje van je ellebogen iets voor die lijn blijft duw je de bar mooi naar boven en komt hij boven je hoofd uit. Als je ellebogen achter die lijn waren dan duw je de bar als je ware iets naar voren en komt hij voor je hoofd uit, dat is heel ongunstig.

• #1.879
Stel je hebt de bar voor je, klaar voor de OHP, trek in gedachte een lijn van je polsen recht naar beneden. Als het puntje van je ellebogen iets voor die lijn blijft duw je de bar mooi naar boven en komt hij boven je hoofd uit. Als je ellebogen achter die lijn waren dan duw je de bar als je ware iets naar voren en komt hij voor je hoofd uit, dat is heel ongunstig.
ok duidelijk dank je...ga ik zeker opletten, zo dus :lifter: :D

Je kunt je ellebogen nog verder naar voren houden (naar elkaar toe) om meer nadruk op de triceps te leggen.

Terug
Naar boven