- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee hoor (ik ben wel verschrikkelijk stijf in mn rug en heupen, hoe vaker hoe beter)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor (ik ben wel verschrikkelijk stijf in mn rug en heupen, hoe vaker hoe beter)
Ja, dat moet weer langzaam komen natuurlijk. Gewoon af en toe je kissies vervangen door lagere schoenen zolang het niet slecht voelt denk ik. Wel fijn dat er na een jaar (?) stilstand weer een stuk progressie is.Nee hoor (ik ben wel verschrikkelijk stijf in mn rug en heupen, hoe vaker hoe beter)
Ja klopt ik ga soms ook al crossen zonder die kissies, nu de SQ nog proberenJa, dat moet weer langzaam komen natuurlijk. Gewoon af en toe je kissies vervangen door lagere schoenen zolang het niet slecht voelt denk ik. Wel fijn dat er na een jaar (?) stilstand weer een stuk progressie is.
ja hoor...ff n deload en mn schouder wat herstel gunnen, vorig jaar te lang boven de 90% gelift
ach ja je moet iets te zeuren hebben.............toch??Ja. Het gaat wel weer. Met de nodige kwaaltjes en ditjes en datjes.

ach ja je moet iets te zeuren hebben.............toch??![]()

Dan heb je zeker wel wat om over te zeurenZo is dat. Nu met die koude is het dus te koud en heb ik last van mijn gewrichten![]()
ik hoop wel dat het minder wordtOpoeZo is dat. Nu met die koude is het dus te koud en heb ik last van mijn gewrichten![]()
full house

Ik blijf hier ff hangen todat ik wat meer zekerheid heb over het herstel van mn schouder,
zometeen weer naar de fysioja, voorzichtig blijven.....Ik blijf hier ff hangen todat ik wat meer zekerheid heb over het herstel van mn schouder,
die is rechts veel gevoeliger dan links,zometeen weer naar de fysio

Nee snap ik niet?ja, voorzichtig blijven.....
10x is vermoeiend hoor voor de OHP, bij mij helpt het als ik mijn ellebogen iets voor de lijn onder mijn polsen hou als je snapt wat ik bedoel![]()
srsStel je hebt de bar voor je, klaar voor de OHP, trek in gedachte een lijn van je polsen recht naar beneden. Als het puntje van je ellebogen iets voor die lijn blijft duw je de bar mooi naar boven en komt hij boven je hoofd uit. Als je ellebogen achter die lijn waren dan duw je de bar als je ware iets naar voren en komt hij voor je hoofd uit, dat is heel ongunstig.
ok duidelijk dank je...ga ik zeker opletten, zo dusStel je hebt de bar voor je, klaar voor de OHP, trek in gedachte een lijn van je polsen recht naar beneden. Als het puntje van je ellebogen iets voor die lijn blijft duw je de bar mooi naar boven en komt hij boven je hoofd uit. Als je ellebogen achter die lijn waren dan duw je de bar als je ware iets naar voren en komt hij voor je hoofd uit, dat is heel ongunstig.