- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Kijk je altijd zo blij tijdens de OHP? Iknie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk je altijd zo blij tijdens de OHP? Iknie!
ja die triceps helpen aardig mee en lopen goed vol iddJe kunt je ellebogen nog verder naar voren houden (naar elkaar toe) om meer nadruk op de triceps te leggen.
jazeker, boos kijken kost heel veel energie dus ik probeer zo ontspannen mogelijk te kijken, zodat alle energie naar de delts gaan haha
Misschien moet je helemaal niet kijken, heb je nog meer energie over.jazeker, boos kijken kost heel veel energie dus ik probeer zo ontspannen mogelijk te kijken, zodat alle energie naar de delts gaan haha

klopt, ik knipper ook niet met mn ogen dusssssssssMisschien moet je helemaal niet kijken, heb je nog meer energie over.![]()

ik weet niet of naar elkaar toe nou een verbetering is, maar zal het eens proberen....Je kunt je ellebogen nog verder naar voren houden (naar elkaar toe) om meer nadruk op de triceps te leggen.
Hoeft geen verbetering te zijn maar reken maar dat je het in je triceps voelt.ik weet niet of naar elkaar toe nou een verbetering is, maar zal het eens proberen....
jij bedoeld klokstand 10.10u das idd wel heftig voor je tries...lijkt me logischHoeft geen verbetering te zijn maar reken maar dat je het in je triceps voelt.

Back SQ
3 x 20 x 20
* ik heb toch meer affiniteit met Back SQ, dus Front SQ skippen
Nee helaas, dan sta je wel rechter denk ik toch? Het gewicht valt ook iets meer naar voren dan met B SQ.....geen ervaring mee
Nee helaas, dan sta je wel rechter denk ik toch? geen ervaring mee

ik wil wel ruilen met je enkelYep. En pak je toch net dat beetje meer quads mee. Maar goed. Ik heb er één en doe ook gewoon back en front squat![]()

op sneakers gesport dus die "zware" kissies uit, dus "up your reps"

ja ik ben blij dat jij ook blij bent Neet

nee eigenlijk nie...maar das wel een goed ID ..thnxsDoe je die hanging knee raises ook wel eens afwisselend naar links en rechts? Werkt ook wel lekker.

kan ik zeker beamen!Doe je die hanging knee raises ook wel eens afwisselend naar links en rechts? Werkt ook wel lekker.
misschien dat lifting shoes met een verhoogd hakje nog wat voor je zijn ivm je enkelop sneakers gesport dus die "zware" kissies uit, dus "up your reps"