- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Goed ID ik ga dat voorleggen bij de fysio thnxsmisschien dat lifting shoes met een verhoogd hakje nog wat voor je zijn ivm je enkel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed ID ik ga dat voorleggen bij de fysio thnxsmisschien dat lifting shoes met een verhoogd hakje nog wat voor je zijn ivm je enkel

thnxs Robbedoes

als de oorzaak niet flinke km was ....

km's zijn vaak wel hetzelfde 5,8-5,9, volgende wk maar weer weerstand verhogen van 19 naar 20als de oorzaak niet flinke km was ....
dips al bijna 3x10![]()
ja kon nog net morgen weer onder behandeling bij de fysio, dus nog ff pas op de plaats
lekker fris en fruitig weer.
Bijna,... wel een leuk weekend gehad

ik lig op een bankje dussssss
jazeker, je zakt toch dieper dan wanneer je op de grond ligt
jazeker, je zakt toch dieper dan wanneer je op de grond ligt
heb ik ook, maar ik geloof dat je dat eigenlijk 'behind the head triceps pullovers' moet noemen oid.....Oke, ja ik ga het bankje voorbij, lig je dan zo laag?

Oke, ja ik ga het bankje voorbij, lig je dan zo laag?
ja idd wordt dan meer een pullover, wel een mooie variant om eens een keer te doen, mij gaat het echt om de triceps dusheb ik ook, maar ik geloof dat je dat eigenlijk 'behind the head triceps pullovers' moet noemen oid.....
net weer een andere oefening![]()
Het zou kunnen ...hoe je die ook noemt....ik zag hem bij Westside barbell dus met het advies als carry over naar BPGezien het een skull crusher is, hoor je je skull te touchenBij nose breakers je neus. Basically doe je nu een overhead tricep extension.