AndroidHealthClinic

Bosco's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 123 621 Kcal 5,8 km
Flinke hbm oorzaak caffeïne denk ik
-------------------------------------------------------------------------------------------------

WU BP

Dislocations
25x

Cycle 1 (van 3) E (t/m F)
BP Wide Grip
3x7x85

OHP
3x10x42,5
* van 3x8 naar 3x10

Skull Crusher T&G
3x8x50
*van 3x8 naar 3x10

Dips
10x BW
9xBW
9xBW
*van 3x5 naar 3x10

Pull Ups Hammer Small Grip
4x10xBW

Hanging Knee Raises
3x10 (15)(met kissies 3x10) :P

looking good bro!

3x10 42,5kg OHP begin je toch wel te voelen toch?

• #1.907
als de oorzaak niet flinke km was .... :p

dips al bijna 3x10 :)
km's zijn vaak wel hetzelfde 5,8-5,9, volgende wk maar weer weerstand verhogen van 19 naar 20

skull crusher ging easy mn tries waren fris, had ik wellicht wel kunnen verhogen, volgende x repje erbij
daarom de dips maar wat verhoogd in reps idd

skull chrushers t&g

wat raak (touch) je ?

• #1.917
Oke, ja ik ga het bankje voorbij, lig je dan zo laag?

Nee niet zo laag, schatting 40-45cm v d grond, wel een goede carry over voor BP Bron: Westside Barbell Louie Simmons

heb ik ook, maar ik geloof dat je dat eigenlijk 'behind the head triceps pullovers' moet noemen oid.....
net weer een andere oefening :)
ja idd wordt dan meer een pullover, wel een mooie variant om eens een keer te doen, mij gaat het echt om de triceps dus

Gezien het een skull crusher is, hoor je je skull te touchen ;) Bij nose breakers je neus. Basically doe je nu een overhead tricep extension.

• #1.919
Gezien het een skull crusher is, hoor je je skull te touchen ;) Bij nose breakers je neus. Basically doe je nu een overhead tricep extension.
Het zou kunnen ...hoe je die ook noemt....ik zag hem bij Westside barbell dus met het advies als carry over naar BP

• #1.920
1580810668118.png

Mn schouder blessure: Terres minor zit vol met knoopjes en de rhomboideus major
huiswerk mee gekregen 3x/dgs met een balletje losrollen

Terug
Naar boven