MuscleMeat

Bosco's log

Bezoekers in dit topic

Mn schouder blessure: Terres minor zit vol met knoopjes en de rhomboideus major

Lastige plek om met een balletje te bereiken denk ik ....

ja idd wordt dan meer een pullover, wel een mooie variant om eens een keer te doen, mij gaat het echt om de triceps dus
geloof me.... deze pakt de triceps aan.... bijna tot kramp aan toe de eerste keren :o
en net een ander deel dan bij dips, triceps pullover zou meer de lange kop moeten pakken
 
Lastige plek om met een balletje te bereiken denk ik ....

Hij heeft hem los gemasseerd, maar was erg gevoelig, straks maar ff een tennisbal kopen, op zijn advies, is goed te doen

geloof me.... deze pakt de triceps aan.... bijna tot kramp aan toe de eerste keren :o
en net een ander deel dan bij dips, triceps pullover zou meer de lange kop moeten pakken

Ja dat denk ik ook wel Neet, die lange kop ondersteunt je BP ook dacht ik
 
Ja dat denk ik ook wel Neet, die lange kop ondersteunt je BP ook dacht ik
vast wel, belangrijker vind ik als een spier meer koppen of meer functies heeft dat je al die aspecten probeert aan te pakken.... lekker all round worden :thumb:
 
vast wel, belangrijker vind ik als een spier meer koppen of meer functies heeft dat je al die aspecten probeert aan te pakken.... lekker all round worden :thumb:

Meh. Als je een goede tricep hebt met enkel small te banken bv, dan is de hele fluff niet nodig imo. Het is natuurlijk een ander verhaal als je ergens
een achterstand hebt ofzo. Of je wilt iets bijwerken.
 
Meh. Als je een goede tricep hebt met enkel small te banken bv, dan is de hele fluff niet nodig imo. Het is natuurlijk een ander verhaal als je ergens
een achterstand hebt ofzo. Of je wilt iets bijwerken.
Ik merkte de eerste keer bij behind the head tri ext. dat het gewoon pijn deed, en ik een achterstand had op de triceps dips, die ik wilde bijwerken, met fluff :D
 
Ik merkte de eerste keer bij behind the head tri ext. dat het gewoon pijn deed, en ik een achterstand had op de triceps dips, die ik wilde bijwerken, met fluff :D

Ik heb allerhande tricep oefeningen gedaan langs alle kanten over de jaren heen. Ik kan nu niet zeggen dat, voor mij dan, er een isolatie oefening was die daadwerkelijk
zijn tijd waard was.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb allerhande tricep oefeningen langs alle kanten over de jaren heen. Ik kan nu niet zeggen dat, voor mij dan, er een isolatie oefening was die daadwerkelijk
zijn tijd waard was.
Dat kan
 
Ik doe voor de triceps alleen maar skull over (combi skull crusher en pull over) en dips. De skull over werkt prima mits je de ellebogen netjes bij elkaar houdt.
Ik geloof niet echt in iso's voor de triceps.
 
Ik doe voor de triceps alleen maar skull over (combi skull crusher en pull over) en dips. De skull over werkt prima mits je de ellebogen netjes bij elkaar houdt.
Ik geloof niet echt in iso's voor de triceps.
bedoelen wij niet hetzelfde? je eindigt achter je hoofd en als je het lekker diep doet, nog iets onder het bankje
 
Ik doe voor de triceps alleen maar skull over (combi skull crusher en pull over) en dips. De skull over werkt prima mits je de ellebogen netjes bij elkaar houdt.
Ik geloof niet echt in iso's voor de triceps.
Voor mij ook hoor, dus 2 oefeningen 2x/wk, gaat lekker bij mij
2/3 v d omvang van je arm omvat je triceps volume
 
De fysio heeft me goed onderhanden genomen gisteren
De pijn is al voor 80% weg uit mn schouder, ik kan alweer op mn rechterzijde slapen, veel langer dan voorheen
hij heeft er veel knopen (warboel) uit gemasseerd ...Me (very) Happy :heart:
 
Eindelijk weer iemand die happy met de fysio is, ik zie altijd zoveel geklaag :)
 
Eindelijk weer iemand die happy met de fysio is, ik zie altijd zoveel geklaag :)
tja....veerkrachtig zijn is wel een must natuurlijk :)
 
4-2
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 114 Kcal 631 5,8 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 19 Duur 30' gem. hbm 117 Kcal 632 5,9 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LB/BBB

WU
Ass to the grass hand supported
3 x 20

Back SQ
3 x 20 x 20

Kneeling Squats
3 x 8 x 85
* +5kg van 3x8 naar 3x10

Stiff Leg DL
3 x 8 x 85
* +5kg van 3x8 naar 3x10

Glute Bridge
3 x 8 x 85
* +5kg van 3x8 naar 3x10

Barbell Hip Trust
3 x 8 x 85
* +5kg van 3x8 naar 3x10

Frog Reverse Hyper / Stiff Leg Pull through with bands 2x15
3 x 20

Donky Kick Backs with bands Orange
3 x 20

Side Kicks
3 x 20

Hanging Knee Raises
1 x 20
1 x 15
1 x 15

* 4 oefeningen verhoogd, geen schijven wisselen, easy does it! :)
 
UB

Incline BP Wide Grip
10x32,5
10x42,5

Dislocations
25x

Incline BP Wide Grip
3x10x52,5
* van 10x50 naar 5x5x70
ik ga nu rustig opvoeren, mn schouder valt gelukkig mee

BP Wide Grip, =Speed!!
3x10x70

Skull over
10x30
10x40
10x50 pfff :zweet:heftagh!! wel wennen hoor
*opbouwen naar 3x10x50

Dips
3x10x BW :)
*van 3x5 naar 3x10

Pull Ups Wide Grip
10xBW
10xBW
9xBW
8xBW

Hanging Knee Raises
3x10
 
Laatst bewerkt:
welke oefening moest dat zijn onder dislocations?
 
welke oefening moest dat zijn onder dislocations?
bezemsteel voor je, over je hoofd zwaaien en je billen aantikken...ff de schouders losgooien
 
Back
Naar boven