MuscleMeat

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Lukte het nog goed met die bands?
 
Ga weg MeaantjeZou ´t mogelijk zijn als ik zondag de 24e langskom? 7 juni doe ik mee met de Beginnerswedstrijd, dus ik zou graag een keer officieel liften met mensen die zelf ook meetervaring hebben ;)

ja is goed

stuur tegen die tijd nog maar een bericht op fb want anders vergeet ij het weer

Lukte het nog goed met die bands?

volgebs mij deden die rode niet zo heel veel. Volgende keer de blauwe er aan hangen
 
#squat
180x2
195x3
195x3
195x3
195x3
195x3

#deadlift
220x2
240x1
255x3
255x3
255x3

#GHR
BWx5
BW+5x5
BW+10x5x3

#good morning
60x5
90x8
90x8
90x8

Deadlifts gingen lekker. Squats nog steeds een beetje meh, was nogal zoekende naar voetpositie.
 
lekker volume op deadlifts
 
Gaat wel lekkerder dan steeds maar een zware set doen

Wel weer gevoelige handen van het vasthouden

denk je dat het meerwaarde heeft om 3x3 te doen ipv 1x3 terwijl je wat verder in de week ook nog 5x3 doet op 80%?
 
3x3 met whatever is toch nooit ziek veel volume
Zelfs op deadlifts niet
 
denk je dat het meerwaarde heeft om 3x3 te doen ipv 1x3 terwijl je wat verder in de week ook nog 5x3 doet op 80%?

Als ik een drietje zou doen zou ik gewoon goor zwaar gaan

Met 3x3 beperk ik dat een beetje

Ik doe geen 5x3 verder in de week, alleen nog 3x3 beltless sumo deadlift
 
Als ik een drietje zou doen zou ik gewoon goor zwaar gaan

Met 3x3 beperk ik dat een beetje

Ik doe geen 5x3 verder in de week, alleen nog 3x3 beltless sumo deadlift

gold dan ook voor mij, vroeg me af of jij dan daarnaast 3x3 zou doen op lichter gewicht of 1x3 gewoon zwaar :p
 
gold dan ook voor mij, vroeg me af of jij dan daarnaast 3x3 zou doen op lichter gewicht of 1x3 gewoon zwaar :p

Zelf doe ik vrij weinig volume voor deadlift, dit heeft altijd wel goed gewerkt. Het enige waar ik nu mee zit is dat mijn bovenrug wat bolt en dat ik aan mijn grip twijfel(wat eigenlijk wel meevalt)

Yvn doet het wel goed op veel volume op de deadlift, maar dat komt omdat zij nog veel aan techniek moest werken.


Ben meer een grip it & rip it persoon, wanneer het niet meer lukt ga ik wel eens kijken wat ik kan doen om het te verbeteren.
 
Zelf doe ik vrij weinig volume voor deadlift, dit heeft altijd wel goed gewerkt. Het enige waar ik nu mee zit is dat mijn bovenrug wat bolt en dat ik aan mijn grip twijfel(wat eigenlijk wel meevalt)

Yvn doet het wel goed op veel volume op de deadlift, maar dat komt omdat zij nog veel aan techniek moest werken.


Ben meer een grip it & rip it persoon, wanneer het niet meer lukt ga ik wel eens kijken wat ik kan doen om het te verbeteren.

oke thanks
 
Vertel nou niet al je geheimen negherrr


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

#paused bench
112.5x5x4
112.5x6

#Slingshot bench
130x3
135x5x3

#db row
75x10
55x15x2

Beetje gaar na lange dag werken. Db row werd toch iets te gore reps, dus terug in gewicht en nu opbouwen met 15 reps.

Verder nog wat db shoulder press gedaan. Ben nu een beetje aan het kijken welke oefeningen ik eens moet gaan toevoegen of vervangen. En zo ga ik niet te zwaar voor 18 april
 
Wow je kan mij gewoon rowen met een 15 kg schijf erbij
 
#beltless squat
160 x 2
175 x 3 x 5

#sumo deadlift
220 x 2
235 x 3 x 3


hmm lekker veel volume
 
Back
Naar boven