AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mirin extra grip assistance
 
mirin extra grip assistance

Ook een beetje hookgrip geprobeerd. Morgen met zwaardere gewichten.

Sowieso gewoon zorgen dat ik meer dan mijn deadlift max vast kan houden, dan komt het wel goed
 
Kun je niet beter wat farmer holds doen?
Denk dat dat meer effect heeft op je deadlift grip dan grippers.

Is wel meer belastend voor je lichaam
 
Kun je niet beter wat farmer holds doen? Denk dat dat meer effect heeft op je deadlift grip dan grippers. Is wel meer belastend voor je lichaam

Die kan ik er ook nog bij doen

Wissel alle grip assistence wel een beetje af
 
Vrij smalle grip op de bench, heb je wel eens maximale breedte geprobeerd?
 
Toch eens proberen dan, ROM minimaliseren.
 
ik ga ook eens hookgrip doen, mixed grip met sumo stance is echt kloten imo..

nog tips?

---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

Toch eens proberen dan, ROM minimaliseren.

wat ik me dan afvraag, waarom bencht een Eric Lillebridge dan niet zo?

het kan je toch ook gewoon niet liggen denk ik?
 
mij ligt het ook totaal niet, instant schouderpijn ook
 
Heb ik ook al heel vaak voorgesteld

mij ligt het ook totaal niet, instant schouderpijn ook

Dat ligt dan aan je schouder en/of je techniek, niet aan de gripwijdte zelf
 
Het kan je idd ook totaal niet liggen, maar Bosshogg geeft aan het nog niet geprobeerd te hebben, dus dan is het ook wel de moeite waard.
Bij zo'n aanpassing is het ook belangrijk niet meteen full-retard te gaan en zware sets te gaan doen... Kan zijn dat een verschil van 1-2 vingers zelf al maanden nodig heeft om aan te wennen en dan ga je natuurlijk meteen schouderpijn krijgen als je er teveel van verwacht.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Trouwens als je meerdere keren per week bencht is varieren in wijdte juist aangeraden vind ik. Ik doe bv 2x op maximale breedte, 1x pink op ringen en 1x close grip
 
Het kan je idd ook totaal niet liggen, maar Bosshogg geeft aan het nog niet geprobeerd te hebben, dus dan is het ook wel de moeite waard. Bij zo'n aanpassing is het ook belangrijk niet meteen full-retard te gaan en zware sets te gaan doen... Kan zijn dat een verschil van 1-2 vingers zelf al maanden nodig heeft om aan te wennen en dan ga je natuurlijk meteen schouderpijn krijgen als je er teveel van verwacht. ---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ---------- Trouwens als je meerdere keren per week bencht is varieren in wijdte juist aangeraden vind ik. Ik doe bv 2x op maximale breedte, 1x pink op ringen en 1x close grip

Bench met candito zn schema meerdere malen per week ongeveer hetzelfde gewicht. Dan doe ik wel 1 met normale grip en 1 max breedte. Ook proberen nog meer arch er in te rammen, alles voor een acceptabele bench

#squat
180x6x4
Squats wat smaller gaan staan en de bar lager op mijn traps. Voelde wat stabieler aan en kon beter door duwen

#deadlift
210x2
240x3
tot 210 met hookgrip. Voelde allemaal matig aan, maar even hier bij gelaten voor vandaag

#pause deadlift
180x3x4
Pause halverwege mijn scheen

#front squat
130x5x3
 
dat betere duwen is echt de goat aan lowbar. Je duwt ze er gewoon door
 
huhh is squat een push movement?

Alles is een push movement als je het wilt


#paused bench wide grip
80x10
100x10
105x8
107,5x6

#bent over row
70x12
85x12
95x10
105x8

#strict press
60x12
65x10
70x8
75x6

#chin up
bwx10
bw+5x10
bw+5x10
bw+5x10

Nog wat hammer curls en close grip bench
 
Beviel deze grip bij het benchen ?
 
Beviel deze grip bij het benchen ?

Ging beter dan toen ik het lang geleden probeerde, toen kreeg ik wat last.

Kan nu nog niets zeggen. Over een paar weken wordt het zwaarder, dan zie ik wel of het makkelijker gaat
 
Back
Naar boven