XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log

Goed gedaan. Congrats!

Klasse kerel

Eindbaas!

Klasse gelift man!

Amen! Ik ben ook ontzettend trots op je! Zeker gezien we een paar jaar geleden gezamenlijk over muurtjes sprongen, en je nu hier staat :D

Dat "not bad" knikje op 4:34 deed het hem wel hoor!

Heb de stream bekeken, echt heel nice!

Je bent gewoon 2e van de wereld op DL, echt sick.

^en dan te bedenken dat hij in werkelijkheid nog sterker is.
Heeft het zin gehad als je 5 á 10 kilo lager had ingezet bij de 3e attempt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.168
M'n moeder is ook erg trots op je, die kan je in je zak steken

Kleine moeder heb je dan als ik haar in mijn zak kan steken

mien mam is auch trots op dich en ich auch jong goad gedoan !

bwoh ram ouwehoer

Gefeliciteerd met zilver, wat een topprestatie!
blijft leuk als je de nederlandse flag ziet tussen al die andere. goed gelift man!
gefeliciteerd man, topprestatie
Amen! Ik ben ook ontzettend trots op je! Zeker gezien we een paar jaar geleden gezamenlijk over muurtjes sprongen, en je nu hier staat :D
Dat "not bad" knikje op 4:34 deed het hem wel hoor!
Heb de stream bekeken, echt heel nice! Je bent gewoon 2e van de wereld op DL, echt sick.

Bedankt mannen! Voor mij was het een super wedstrijd PR squat en natuurlijk de medaille. Daarnaast heb ik nu 5 nederlandse records en ik hoop dat er nog een hoop bij komen.

Nog even de resultaten voor mensen die het niet gevolgd hebben

ingewogen op 90,5kg

230 squat, welke een NL junioren record is en een 2,5kg wedstrijd PR
130 bench evenaring van wedstrijd PR in de -93
290 deadlift, Goed voor een tweede plaats hierop en een zilveren medaille. Tevens het junioren en het open klasse NL record.
Totaal 650kg welke een NL record is bij de junioren

Bij de 135 bench hoorde ik iets kraken in mijn linker schouder. Denk dat er iets verrekt is, heb er nu nog wat last van.

^en dan te bedenken dat hij in werkelijkheid nog sterker is. Heeft het zin gehad als je 5 á 10 kilo lager had ingezet bij de 3e attempt?

Nee, met 310 in de derde beurt werd de lifter uit Kazachstan gedwongen om ook 310 te doen voor goud. Had hij 310 niet gehaald dan had ik de gouden medaille want ik was iets lichter en we hadden beide 290 getild.

Maar die trok hij alsnog best hard dus helaas

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Bedankt voor het opnemen en monteren van het filmpje

Gefeliciteerd!

Kleine moeder heb je dan als ik haar in mijn zak kan steken bwoh
:')

Bij de 135 bench hoorde ik iets kraken in mijn linker schouder. Denk dat er iets verrekt is, heb er nu nog wat last van.

Nee, met 310 in de derde beurt werd de lifter uit Kazachstan gedwongen om ook 310 te doen voor goud. Had hij 310 niet gehaald dan had ik de gouden medaille want ik was iets lichter en we hadden beide 290 getild. Maar die trok hij alsnog best hard dus helaas

Ah jammer ven je schouder, knap dat je toch nog die dl's nog gepakt had ondanks de schouder. Ook indrukwekkend van die vent dat hij een een stap van 290 naar 310 gemaakt heeft.

wederom, grats. Jammer dat ik het niet helemaal live heb kunnen zien (alleen de benches) omdat ik zelf ook ging trainen.

Netjes gelift Boss!

Hoe lang duurt het liften nou op het wk?

Moest je na het squaten in een keer door naar het banken?

Nette prestatie man, was tof je te zien op de stream.

Heel mooi gelift en goed wat records erbij!

Die 310 attempt leek voor mij echt uit de lucht komen vallen, maar nu je 't zo zegt is het eigenlijk wel logisch ja, maar toch mooi zilver :^

Gefeliciteerd! Misschien krijg je nog wel goud, die kazachstanen testen altijd positief :D

Mooie wedstrijd gedraaid Bosshogg! Gefeliciteerd met de resultaten. Tof!

Je mag trots zijn op zo'n resultaat. Congrats.

Terug
Naar boven