- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n moeder is ook erg trots op je, die kan je in je zak steken
mien mam is auch trots op dich en ich auch jong goad gedoan !
blijft leuk als je de nederlandse flag ziet tussen al die andere. goed gelift man!
Amen! Ik ben ook ontzettend trots op je! Zeker gezien we een paar jaar geleden gezamenlijk over muurtjes sprongen, en je nu hier staat
Dat "not bad" knikje op 4:34 deed het hem wel hoor!
Heb de stream bekeken, echt heel nice! Je bent gewoon 2e van de wereld op DL, echt sick.
^en dan te bedenken dat hij in werkelijkheid nog sterker is. Heeft het zin gehad als je 5 á 10 kilo lager had ingezet bij de 3e attempt?
:')Kleine moeder heb je dan als ik haar in mijn zak kan steken bwoh
Bij de 135 bench hoorde ik iets kraken in mijn linker schouder. Denk dat er iets verrekt is, heb er nu nog wat last van.
Nee, met 310 in de derde beurt werd de lifter uit Kazachstan gedwongen om ook 310 te doen voor goud. Had hij 310 niet gehaald dan had ik de gouden medaille want ik was iets lichter en we hadden beide 290 getild. Maar die trok hij alsnog best hard dus helaas
Hoe lang duurt het liften nou op het wk?
Moest je na het squaten in een keer door naar het banken?
Hoe lang duurt het liften nou op het wk?
Moest je na het squaten in een keer door naar het banken?
Gefeliciteerd! Misschien krijg je nog wel goud, die kazachstanen testen altijd positief![]()