- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe lang duurt het liften nou op het wk? Moest je na het squaten in een keer door naar het banken?
Zat meestal 10 min tussen. Dus gelijk terug naar de warm up ruimte en door met opwarmen. Met deadlifts wat rustiger want was een van de laatst met openers
Nette prestatie man, was tof je te zien op de stream.
Bedankt, echt vet hoeveel mensen de stream live hebben gevolgd. Echt een stuk meer dan ik had verwacht.
Deze wedstrijd ging extreem snel, 1u50 ong tussen 1e squat en laatste deadlift. Dikke prestatie Vito, mag je trots op zijn!
Bedankt, wedstrijd ging echt flink snel. Zat voor mijn gevoel ook veel korter te wachten tussen de beurten in dan in Nederland.
Heel mooi gelift en goed wat records erbij! Die 310 attempt leek voor mij echt uit de lucht komen vallen, maar nu je 't zo zegt is het eigenlijk wel logisch ja, maar toch mooi zilver :^
Bedankt, deadlift record niet zo hoog als ik wilde maar ging toch meer voor de medaille dan voor een zo hoog mogelijke deadlift. Ga op komende wedstrijden voor meer.
Gefeliciteerd! Misschien krijg je nog wel goud, die kazachstanen testen altijd positief![]()
Gun het hem wel opzich, die 290 squat ging nog snoeihard. Maar het is wel zo dat ze een aantal jaar geleden gebanned waren
Mooie wedstrijd gedraaid Bosshogg! Gefeliciteerd met de resultaten. Tof!
Bedankt
Bedankt
Training van vandaag
beltless squat
140x5x5
Paused bench
60x5x5
80x5
Nu met een zo wijd mogelijke grip en meer arch. Ook iets hoger touchen op mijn borst. Nog wel wat last van mijn schouder
Voor de rest nog wat pulldowns, was nog flink gaar