AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

#squat
220x3x3

#deadlift
270x5 pr

Ging wel prima
 
waarom nu nog zo zwaar? Is 2 weken toch?
 
Nice man, 315 is coming soon!
 
Samen met Ronnie Coleman trainen toch.

Die Metroflex is iets te ver rijden

De eerste week chill ik nog in Houston, daar zit wel een andere metroflex gym met powerlifting zooi

Alleen beetje jammer om een harde gym in te lopen en alleen deload trainingen te kunnen doen. Wie weet ben ik na mijn wedstrijd niet helemaal naar de tering en kan ik nog goor hard gaan pompen daar.
 
#squat
180
200
210
225x1x3

#paused bench
110
120
127.5x1x3

#deadlift
260
285

#squat
180
200
210

Nog tot openers gegaan bij Barbell Strength, dus alles met Eleiko spul wat ook weer even wennen was. Squats gingen matig, alles voelde licht maar form was niet geweldig. Nam niet genoeg tijd om goed op te warmen en was iets te gehaast met mijn setjes.
 
Gefeliciteerd met gf

Succes op het WK!
 
Gefeliciteerd met gf

Succes op het WK!

Bedankt

Vanavond om 20:00 NL tijd is mijn wedstrijd live te volgen via [Link niet meer beschikbaar]en dan room #2. Helaas is er op de wedstrijd locatie geen wifi dus een verslag van de wedstrijd komt pas later
 
Kut wedstrijd. Het begon al goed toen british airways mijn tas met wedstrijd spullen kwijtraakte. Had het als hand bagage maar ingecheckt in het ruim ondat er weinig ruimte was in het vliegtuig. Toen was het in houston ineens kwijt. Heb er nog steeda niks over gehoord.

Squat
225
230
235 fail

Techniek was weer 3x niks

Bench
127.5
135
140 fail

Deadlift
285
302.5 afkeur
302.5 afkeur

1E afkeur voorr knieen 2de vanwege schouders, kutzooi

Matige wedstrijd geen prs en maar 650 totaal.
 
Fucked up, V. Even uit je hoofd zetten en nu keihard chillen in Amerika. Daarna weer verder zien
 
vond de scheidsrechters wel zuur met je deadlift, in de chat op de livestream snapten ze het ook niet. heb andere dagen veel slechtere lifts gezien die wel 3 witte lichtjes kregen

2 jaar terug kreeg deze niet gelockte lift in jouw klasse wel 3 witte lampjes en is nu nog steeds het wereldrecord

 
Laatst bewerkt:
Fucked up, V. Even uit je hoofd zetten en nu keihard chillen in Amerika. Daarna weer verder zien

Heb zitten kijken, jammer dat het kut ging man. Je had wel een epic singlet :cool:

vond de scheidsrechters wel zuur met je deadlift, in de chat op de livestream snapten ze het ook niet. heb andere dagen veel slechtere lifts gezien die wel 3 witte lichtjes kregen

2 jaar terug kreeg deze niet gelockte lift in jouw klasse wel 3 witte lampjes en is nu nog steeds het wereldrecord


Had nog bezwaar gemaakt bij de 3de beurt maar helaas, de jury was het eens met de scheidsrechters.

Nu bij al mijn deadlifts er goed opletten dat mijn knieen en schouders recht zijn, dan gebeurd dit niet weer.

#squat
145 x 6 x 6

#swiss bar overhead
60 x 6
50 x 8 x 5

#safety bar squat
90 x 10 x 3

#sumo deadlift
190 x 6 x 6

#paused bench wide grip
90 x 5 x 8

Lekker volume pompen en wat bulken

Ohja eindelijk mijn tas met trainingsspullen weer terug. Doe weer een poging om met oly schoenen te squatten
 
#squat
150x5x5

#paused bench
95x6x6

#safety bar squat
100x8x5

#swiss bar overhead
60x6x6

#chin up
bwx8x3

Weer eens wat aan mobiliteit gaan werken, kan nog niet zakken bij de squat zoals ik wil. Ik kom onderin nog steeds wat naar voren.
 
Squats zagen er al wel veel beter uit. Het probleem lijkt voor zover ik kan zien inderdaad mobiliteit te zijn. Je kan niet op een normale manier op diepte komen zonder dat je onderrug gaat bollen, wat denk ik meer met mobiliteit te maken heeft dan met je specifieke zwaktes en krachten.
 
Squats zagen er al wel veel beter uit. Het probleem lijkt voor zover ik kan zien inderdaad mobiliteit te zijn. Je kan niet op een normale manier op diepte komen zonder dat je onderrug gaat bollen, wat denk ik meer met mobiliteit te maken heeft dan met je specifieke zwaktes en krachten.

Tijd voor yoga voor die mobiliteit gains


Is geen toeval....illuminati :eek:

Komt daar toevallig ook 2,5kg bij?


#squat
130x8x5

#bench press TNG
80x10x4

#deadlift
180x8x5

#incline bench
60x12x3

Weer lekker wat volume gepompt. Bovenrug is echt helemaal gesloopt van andere squat stance en meer aanspannen bij bench.
 
Back
Naar boven