- Waardering
- 15.496
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie wedstrijd gedraaid Boss, Je 2de log 105 ging zo hard, dat ik bijna niet snap dat de eerste niet ging.
Dat de tijden overal zo dicht bij elkaar lagen ben ik niet eens met tymboo. Maar dat neemt niet weg dat je een schitterend eerste wedstrijd heb gedraaid. Ik kijk nu al uit naar je prestaties op de oerzeeuw.
Mooie wedstrijd gedraaid Boss, Je 2de log 105 ging zo hard, dat ik bijna niet snap dat de eerste niet ging.
Dat de tijden overal zo dicht bij elkaar lagen ben ik niet eens met tymboo. Maar dat neemt niet weg dat je een schitterend eerste wedstrijd heb gedraaid. Ik kijk nu al uit naar je prestaties op de oerzeeuw.
Mooi werk Bosshogg, we waren in verschillende opzichten erg aan elkaar gewaagd. Leuk verslag ook.
Ja, het kopje kan soms je grootste vijand zijn man. Tijdig de knop leren omdraaien.
goed gedaan man !
sterke log in relatie tot je bench

Had precies hetzelfde gisteren.. ook nog een sore lower back van zaterdagJe hebt zeker ook blauwe plekken/wonden op je quads van de timbertjes?
Op mijn benen heb ik niets. Had al gezien dat dat zo zou schuren dus ik liep met een korte broek, knee sleeves en een lange broek erover.