Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Alles gegeven en de tijden lagen overal zo dicht bij elkaar dat het verschil eigenlijk nihil was met de "top". Die 65 stone was gewoon jammer en scheelde je een vijfde plaats. Maar dat gebeurt je nu dus ook nooit meer. Goed gestreden makker, heb van je genoten!

Mooie wedstrijd gedraaid Boss, Je 2de log 105 ging zo hard, dat ik bijna niet snap dat de eerste niet ging.
Dat de tijden overal zo dicht bij elkaar lagen ben ik niet eens met tymboo. Maar dat neemt niet weg dat je een schitterend eerste wedstrijd heb gedraaid. Ik kijk nu al uit naar je prestaties op de oerzeeuw.

Gefeliciteerd met jouw mooie prestatie!

Re: Bosshogg - The more you do, the more you get.

Mooi werk Bosshogg, we waren in verschillende opzichten erg aan elkaar gewaagd. Leuk verslag ook.

Mooie wedstrijd gedraaid Boss, Je 2de log 105 ging zo hard, dat ik bijna niet snap dat de eerste niet ging.
Dat de tijden overal zo dicht bij elkaar lagen ben ik niet eens met tymboo. Maar dat neemt niet weg dat je een schitterend eerste wedstrijd heb gedraaid. Ik kijk nu al uit naar je prestaties op de oerzeeuw.

Als Vito 5 honderdste van een seconde sneller was geweest op de laadrace was ie in de eindstand gelijk geëindigd met michiel, en op de yoke ging het ook om een paar tienden. Op die onderdelen was het zeker een secondenspel, of eerder nog een spel van tienden en honderdsten van seconden.

flink gestreden makker

We zijn het in ieder geval eens dat boss een schitterende eerste wedstrijd heeft gedraaid.

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt, de 2de poging met 105 voelde meteen goed. Wat spanning en adrenaline helpt ook altijd.

Gefeliciteerd met jouw mooie prestatie!

Bedankt, ik ben zelf ook tevreden met mijn prestaties. Alleen de onderdelen die ik niet veel kon trainen was ik nogal nerveus over en was teveel aan het nadenken bij de stones.

Mooi werk Bosshogg, we waren in verschillende opzichten erg aan elkaar gewaagd. Leuk verslag ook.

Nu beide 2 maanden hard aan de bak en dan zullen we zien hoe de oerzeeuw ons afgaat.

Ja, het kopje kan soms je grootste vijand zijn man. Tijdig de knop leren omdraaien.

goed gedaan man !

sterke log in relatie tot je bench

Netjes man! Heb je ook films?

goed gedaan man !

sterke log in relatie tot je bench

Veel floorpresses gedaan, hierdoor was ik wel zeker dat ik 105 kon locken wanneer ik die van mn schouders af kreeg.

Netjes man! Heb je ook films?

U vraagt, wij draaien!

http://www.youtube.com/watch?v=BeesjG3jWvM

Voorlopig alleen de 105 loglift. De 95 is niet zo interessant. Morgen krijg ik videos van een andere hoek en hogere kwaliteit.

Verder heb ik nog een video van de 105 waar de camera alle kanten op vliegt omdat er gejuicht wordt:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
De anker deadlift met 380

Was een mooie wedstrijd man.
Komt wel goed met jou.
Genoeg potentieel denk ik zo!

01-07

bench
8x60
5x80
5x100
5x110 PR
2x115
5x105

snatch grip deadlift
5x60
5x100
5x140
bij lb setjes met 160 draaien dan maar

bor
5x60
5x105
5x105
5x105
rug nog vol van de wedstrijd

floorpress
5x60
5x100
3x115
2x115
5x105
5x100

klokov press
5x40
8x40
5x50
5x50

facepulls
10x
15x

shoulders like boulders na vandaag

heb eindelijk de filmpjes en fotos, probeer ze zo snel mogelijk te uploaden wanneer ik thuis ben

Voor je dagelijkse portie humor kan je ook terecht bij PHM, potverdomme man, heb me weer kapot gelachen vanavond.
Ronnie Koole, man. Uut Seroos.
Goeie training ook natuurlijk.

Had precies hetzelfde gisteren.. ook nog een sore lower back van zaterdag :P Je hebt zeker ook blauwe plekken/wonden op je quads van de timbertjes?

Had precies hetzelfde gisteren.. ook nog een sore lower back van zaterdag :P Je hebt zeker ook blauwe plekken/wonden op je quads van de timbertjes?

Op mijn benen heb ik niets. Had al gezien dat dat zo zou schuren dus ik liep met een korte broek, knee sleeves en een lange broek erover.

Goed gedaan man, vooral nette log.

Next year, yea buddy.

Terug
Naar boven