- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
140 voelde nog best makkelijk en licht aan, minder moeite dan ik dacht
Waarom niet hoger gegaan dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
140 voelde nog best makkelijk en licht aan, minder moeite dan ik dacht

t*ring gast gefeliciteerd (y) ga clean bulken, dan kom je massa aan en verlies je vet.![]()

Ligt het aan mij of is je dumbbell bench erg laag in verhouding tot je bench? Ik dumbbell bench meer en bench minder (ookal heb ik een tijd niet meer gewoon gebenched).
Maar ik had iets nodig om te doen voordat de benchpress vrij was. Ik denk dat ik 30-32 zo een 5 x kan.
Ik ga dit een maandje doen, misschien langer. Lekker simpel en veel volume.
Maandag:
Squats
Legpress
proberen GHR
Woensdag
Benchpress
Military press
decline press (onderkant borst is slecht)
Vrijdag
Pull-ups
Deadlifts
Bent over rows
Veel eten en veel kracht opbouwen. Dus is dit een beetje goed daarvoor of moet ik meer dingen toevoegen?
Of kan ik beter een programma kiezen zoals 5/3/1 of een ander kracht opbouwend programma?
ik volg nu een 9week peak schema
werkt erg goed. is wel zwaar, maar dat moet ook.
[Link niet meer beschikbaar]
FF ingevuld en daar rond moet ik mijn training dan bouwen. Want ik neem aan dat er nog meer bij moet, om nou 6 setjes deadliften een training te noemen
ik zou maandag je buik doen, woensdag borsten en vrijdag biceps.
voor de deadlift dag doe ik het schema van Coan Klik
op dag 1 heb ik nog 1 mainlift toegevoegd: Militairy press, log lift, push press (een OH Press variant)
en op Dag 3 heb ik als mainlift nog toegevoegd: cgbp (aangezien je met de light day bench je triceps echt niet zoveel zult vermoeien, en door deze oefening al lekker opgewarmt bent om volle gas te close grippen.
verder wat minimale assistance toevoegen als ik jou was.
op DL dag
wat pull up's/ chin up's
rows
good mornings
Dacht eerder aan:
Maandag:
linker arm biceps en triceps
Woensdag:
Borst
Vrijdag:
rechter arm biceps en triceps
---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------
Dus eigenlijk is die site een hulp middel om wat goede progressie te boeken in die 3 lifts.
Maar ik zie nog wel hoe ik het ga doen, heb voor mijn gevoel nopg lang geen plateau bereikt