Leg day ingegaan met twee gedachten:
- Vandaag logjes teruggelezen en gezien dat mn zwaarste leg curls en extensions van twee maand geleden zijn. Tijd om daar overheen te gaan en vanaf nu weer vooruitgang te boeken
- Die volumesquats van de afgelopen weken waren leuk en goed voor de endurance, maar ik mis gewoon de feel van honderd kilo in mn nek. Daar gaan we.
---
Push
Legs Pull
Squats
2x20
voelt veilig genoeg
8x40
8x80
5x100
4+Fx100
4x100
3+Fx100
geen goede opbouw qua sets. dom, niet meer doen
Smith calf raises
20x80
25x100
21x120
16x130
laatste twee sets +1
Leg extensions ss hip adductor
10x86 ss 20x55
10x105 ss 20x59
10+1x114 ss 16x59
8,5x114 ss 12x55
+3 reps op de exts. nu uitbouwen naar 3x10
Angle seated calf mach ss hip abductor
20x77 ss 21x55
20x82 ss 20x59
au!
12x86 ss 15x59
12x91 ss 20x55
calves op fullstack. ROM gaat nergens over tho, beter volume pakken op kuiten
Glute isolator uitproberen
10x16
13x20
15x25
voel hem wel, maar is een beetje onhandige oefening
16x27,5
kijk recht tegen de kont aan van degene die voor mijn neus zit te deadliften. nu snap ik eindelijk waarom er altijd vrouwen op dit apparaat zitten als ik deads doe
Leg curls
11x77
10x86
8x96
+1, en dat na de glute isolator. ook uitbouwen naar 3x10
8x86
---
Die kutknie van vorige keer is nog niet helemaal hersteld, terwijl ik geen idee heb waar het door komt. Heb voorzichtig geprobeerd of ik kon squatten zonder pijn in die knie te voelen. Het kon inderdaad, maar ik zat bij elke rep op die knie te letten waardoor de concentratie waardeloos was. Ben niet tevreden over deze squats, maar des te meer motivatie om er volgende keer overheen te gaan.
Welkom back! Maaare, waarom niet gewoon meteen zware dumbbel press? ipv na die andere oefeningen.
Aiii, dippen was niet echt een succes wel?
Probeer anders volgende keer 3x5 op te bouwen ofzo... als het goed is bouw je dat best wel snel op!
Btw jij deadlift ook stukkkk meeer als je squat! schaam jij jezelf daar net zo erg voor als ik? of ben ik gewoon een jankerd whahahah
Hehe, deads gaan idd veel beter. Maar ik heb vroeger nooit benen getraind, waardoor die achterlopen. Daarom wil ik ook zo graag terug naar twee leg days per week, om het in te halen

Maar ik schaam me nergens voor, want ik maak het goed met een prima bench en aders op de biceps. Ieder heeft zijn sterke en zwakke punten.
Flat db press doe ik nooit, was gewoon niet in me op gekomen. Dips gingen idd niet lekker. Meestal lukken 6jes, kan volgende keer proberen 3x6 te pakken.
Wtf, je was in Engeland? Hadden ze niet van die engelse ontbijten? Ik was voor de zomer op Malta en later in Duitsland. In beide hotels ben ik bij het ontbijt direct de carbs (brood/muesli) voorbij gelopen, op naar de roerei en worst
Anyways, voor een inkomtraining was het redelijk. Die 3 dips is idd wtf. Die tate press wel lekkur

Ging een stuk beter dan een paar maanden geleden
Wel raar dat de benchstang stuk is. Hadden ze er maar 1? Geen incline bench, of stang in het squatrek die je effe kon lenen
Jeps, weekendje weg met family. Samenzijn en genieten hadden voorrang, dus het voedingsschema ging even op pauze. We hadden een appartement, dus gewoon boodschappen en helaas geen english breakfast.. Volgende keer ga ik zeker zon legendarisch ontbijt uitproberen :-)
Tate ging lekker inderdaad! Voel hem ook nog steeds zitten. Fijne oefening is dat, zag dat ie bij jou ook al een keer was teruggekomen.
We hebben helaas maar 1 bench, en de squatstang was uiteraard in gebruik. Vandaag waren er twee nieuwe stangen binnen (ook voor de T-bar). Gelijk gewogen, hij kwam op ongeveer 18,5 kg. Inclusief collars wordt dat dus zon 19 kg

y u no make all bars 20 kg??