Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het voelt alsof er een pees verrekt is en doet vooral pijn als ik m’n pols ver doordraai of hem belast met close grip. Hammergrip levert geen problemen op, vandaar dat de laatste trainingen aan elkaar hingen van de hammergrips :-b Anyway, ik denk dat het vooral rust/tijd nodig had om te herstellen.Lekker die legpress, wat is er met je pols dan?
Soort pijn of gewoon zwak? Misschien wraps overwegen ...
Ty, dit aantal werksets bevalt me wel
Thx! Heb erg zin om die 160 eens van de grond te trekken, denk dat die er inmiddels wel inzit.
Was behoorlijk intensief ja! Geeft wel lekker veel voldoening om helemaal gesloopt te zijn aan het eind van je training :-bLekkere training, zeker kapot aan het eind met al die supersets?![]()
Ty! Volgende keer doen we er nog een schepje bovenop.

Hehe. Tijdens m’n sit-ups lag er een wat oudere man te flamingelen op z’n buikapparaat, waarop ik hem een tip gaf. Later onderbrak hij m’n lunges om zijn waardering uit te drukken dat er mensen waren die op hem letten, en toen kreeg ik gelijk te horen hoe lang hij al sportte, welke cardio, met welke rugblessures, levensverhalen etc etc. Prima die socialigheid, al had ie wel ff m’n laatste stappen moeten uitzitten : - b
Welkom aan boord, tof dat je volgt! Je hebt een pm.Hey, nog iemand uit Utrecht, lachen. Ongeveer dezelfde stats ook, dus ik volg!