tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Wie?
Ik ben Harm, 23 jaar, woon en sport in Utrecht.
Cool, ik kom ook uit de Domstad. Bij welke sportschool train je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?
Ik ben Harm, 23 jaar, woon en sport in Utrecht.
Precies, benen stonden idd lockout. Zal deze week op de knieën letten.Als je tijdens curls last van je rug krijgt moet je een beetje door je knieën zakken.
Neem aan dat je benen lockout zijn wanneer je staat
He nice. Ik train zelf bij Fit4Free, want ik ben een karige student ^.^ Waar train jij dan?Cool, ik kom ook uit de Domstad. Bij welke sportschool train je?

Newstyle Hoograven.He nice. Ik train zelf bij Fit4Free, want ik ben een karige student ^.^ Waar train jij dan?

He dat is niet eens zo ver hier vandaan, want ik woon zelf op de Kanalische Eilanden. Zal zo eens een kijkje nemen op je logje.Newstyle Hoograven.
Lekker, maandag benen! Heb ik ook zojuist gedaan. Dan heb je het maar gehad de rest van de week![]()
Ik wil nu twee keer per week gaan benchen om die techniek snel onder de knie te krijgen. ff nagedacht hoe dit handig in het schema kon, en UB/LB leek me een fijne oplossing. De ene keer pak ik dan meer compounds op chest/back/shoulders, de andere keer juist meer isolatie op biceps en triceps (plus deads. heh). Off we go!

Ah. Denk dat ik dan idd switch naar MP om daarop de vooruitgang in zicht te kunnen krijgen. En ty!Nice tren weer!
Denk niet dat klokov press echt iets is voor vooruitgang.
Kan je beter puur als isolatie(afterburn) gebruiken en standaard MP/OHP voor de kracht/progressie
Hmmk, eigenlijk had ik dat niet moeten uitdrukken in compounds vs. minder compounds, maar eerder in chest/back/shoulders vs. arms. Vergeet het verhaal over compounds, dit is waar ik ongeveer aan zit te denken:Ik snap je niet. Je wil twee keer per week gaan benchen dus doe je UB/LB, maar de ene keer pak je compounds (bench) en de andere keer niet dus bench je nog steeds niet 2x per week? Je moet ff kijken wat je lekker vind, maar ik heb doorgaans liever deadlift (onderrug/posterior chain) bij LB en bovenrug bij UB om various reasons.

Ik ben gewoon aan het cutten met die 3500 kcal/dagFrank, jij eet echt ontzettend veel! Dat vind ik wel interessant, bonuspuntje daarvoor![]()
Een groot lijf heeft veel (kracht)voer nodig! Een aantal weken geleden zat ik nog op ca. 2800 kcal/dag. Werd op een gegeven moment wel afzien!
Ik ga al bijna dood als ik ze doe zonder iets erbij!Welkom kerel! Heb ff een kijkje genomen op jouw log. Sterke squats man, impressive! Wel maf dat je deadlifts lager zijn, maar je doet ze ook niet erg vaak. Hoe zit dat?
Dit keer wel gecompenseerd voor die bar van 17,5 kg, dus eigenlijk was alles nu zwaarder dan eerder deze week
Thx! En als dls niet in je routine zaten snap ik hem.Nette training, nette arm mooie bicep.
Ps. dl heeft nooit vast in me schema gezeten tot nu toe.
True, ik vind het ook apart. Maar laatst lag de benchbar op het squatrack en toen gingen m’n lifts opeens veel makkelijker. Dat vond ik merkwaardig, dus ben ik met de bar op de weegschaal gaan staan :-) Met collars erbij was ie rond de 17,5.Hoe weet je dat die bar 17,5kg is dan? Klinkt vrij onlogisch namelijk. Standaard toch wel 10kg of 20kg...
DL zit er sinds vorige week weer in zoals het hoortThx! En als dls niet in je routine zaten snap ik hem.

Dat is seizoensgebonden. Met name in januari en voorjaar (mei/juni) is het druk. Tenminste bij ons. 's Avonds is wel drukker dan overdag, behalve vrijdags. Vanavond was het, ondanks dat het vrijdag was en bloedheet toch redelijk druk. Allemaal bikkelsLekkere training, kan me voorstellen dat je quads op springen stonden.
Hoe beviel het 's avonds trainen, is het dan niet ontiegelijk druk?
Hoor wel eens verhalen over hier, alleen durf het nooit te proberen in de avond![]()
en zelfs een paar die benen aan het trainen waren!
Danku! Bij ons zijn de spitsuren ’s avonds, had ook wel eens gehoord dat het dan gruwelijk druk was. Het was dit keer idd drukker dan normaal, maar was nog wel te doen. En alle beenoefeningen kon ik in één keer bij, want iedereen die er was deed upperbodyLekkere training, kan me voorstellen dat je quads op springen stonden.
Hoe beviel het 's avonds trainen, is het dan niet ontiegelijk druk?
Hoor wel eens verhalen over hier, alleen durf het nooit te proberen in de avond![]()
Ik hoop dat Frank gelijk heeft wat die seizoenen betreft, want binnenkort kan ik alleen nog maar ’s avonds gaan trainen. We zullen zien.