XXL Nutrition

Boto's log '09

Nice job Boto.

Die 45 graden leg press is dat gewicht exclusief plate?

• Topic Starter Topic Starter
Training 04/08 :

Dips
15/20xBW (niet echt idee, waren er gewoon heel veel)
8xBW+10kg
8xBW+20kg
4xBW+34kg PR

superset + dropset van onderstaande twee oefeningen :

Cable Triceps Pushdown (2 armen)
15x
15x
12x

Cable Triceps Pushdown Rope
15x
15x
12x

Overhead Triceps Extensions
12x
10x

Skullcrushers
10x37,5 (stang weegt bij benadering 7,5kg)
10x37,5
10x42,5 "PR"

Seated Machine Calve Raises
40x30
15x40
15x50
12x60 "PR"
20x35

Standing Calve Raises (Machine)
20x 1/2 stack
20x iets meer
20x nog iets meer
15x nog iets meer
15x full stack (paar honderd kilo ofzo, gewicht zegt natuurlijk wederom niets)

Calve Raises in 45° Legpress (2 benen)
25x100
25x100
25x100
20x100
20x100

Seated Machine Calve Raises
30x25
25x20

Ging zoals verwacht, saaie training. Klaar op 45min, beetje staan praten tussendoor nog. :)

Laatst bewerkt:
Netjes gewerkt!

Je traint split nu toch Boto?

Bevalt je dit beter of anders dan een compoundschema FB bijvoorbeeld?
En zo ja wat wel of niet?

Gaat goed hier zeg!

Nette skullcrushers ook. Krijg je daar geen last van je ellebogen/gewrichten, wanneer je hoger in gewichten gaat?

Netjes gewerkt!

Je traint split nu toch Boto?

Bevalt je dit beter of anders dan een compoundschema FB bijvoorbeeld?
En zo ja wat wel of niet?

Bedankt. Train idd vijfdaagse split tegenwoordig. Bevalt me wel beter ja.
Een spiergroep volledig afbeulen en doorgaan naar de volgende vind ik gewoon veel leuker dan altijd half en half elke spiergroep aanpakken. Anderzijds vond ik nochtans trainingen à la bill starr/hst/... ook altijd leuk, het mag alleen geen maanden duren. Variatie is de sleutel voor mij.

Gaat goed hier zeg!

Nette skullcrushers ook. Krijg je daar geen last van je ellebogen/gewrichten, wanneer je hoger in gewichten gaat?

Bedankt. Nope, geen last van. Correcte uitvoering blijft wel prioriteit nummer één. Doe ze nu trouwens incline, voelt beter aan. :)

sterke triceps!

skulls met een ez-bar neem ik aan? die weeg vaak 7,5kg.

sterke triceps!

skulls met een ez-bar neem ik aan? die weeg vaak 7,5kg.

Jup, EZ-bar. Oud, roestig en zit half los, hardcore. :D

Ik zal er standaard 7,5 van maken, anders zo'n geklooi om altijd te vermelden in de trainingen. :o

Gewoon 20kg rekenen als je je e-status wil verhogen.

Ik kwam onlangs deze weer tegen van vorige jaren en vond het wel leuk om ze te plaatsen als before foto's, ga volgende week of de week erna nog eens wat foto's nemen. Past net, want onderstaande zijn van augustus 2007 en augustus 2008 dus dan komt die van 2009 weer mooi een jaar erna.

aug 2007 +- 71-72kg

2hdzk3b.jpg

aug 2008 +-77-78kg

ereiq0.jpg

Jammer dat ik terug was gevallen naar 75kg, maar goed. Ondertussen stabiel 82 en aardig droog (zelfde vetpercentage als die van 2008 ongeveer) dus er zit toch zeker enige progressie in merk ik nu. :cool:
Ik quote deze wel als de nieuwe foto's eraan komen. :D

Ik vind het erg knap dat je kan leggpressen en squatten met 1 been!

Maar zonder dollen; goede training plant jij neer kerel. Zoals je zelf al zei kan je mischien je voeding wat bijstellen, dat is tenslotte de sleutel tot massa. Trainen komt eigenlijk pas op de 2e plaats. Maar dat weet jij wel :thumb:

Hoe lang ben je eigenlijk?

Inderdaad, trainen heb ik altijd graag gedaan (sporten in het algemeen in feite), niets leuker in een sport dan all out gaan tot het randje van je kunnen, en dat zal daarbij wel veel helpen om altijd stevige trainingen neer te zetten.

Voeding is inderdaad een hekelpunt en zal het wellicht altijd blijven. In de vakantie heb ik vaak te weinig structuur om het lang aan te houden en tijdens school- en werkperiodes heb ik het excuus het te druk te hebben. :o

BoTo, je fysiek ziet er op die foto's al aardig uit! :D En nu waarschijnlijk nog veel beter, een voorbeeld voor mij!:)

maak ook een foto van je kuiten.. ben wel benieuwd want best hoge calf raises

BoTo, je fysiek ziet er op die foto's al aardig uit! :D En nu waarschijnlijk nog veel beter, een voorbeeld voor mij!:)

Ik verschoot er zelf van hoe klein ik was in 2007, te bedenken dat je dan echt denkt al wat bereikt te hebben... :rolleyes: Maar goed, ik vind het nog steeds nergens op trekken, het is verdomme een lange weg.

maak ook een foto van je kuiten.. ben wel benieuwd want best hoge calf raises

Zal ik doen. ;) Ze zijn vreselijk klein (39cm @ 1m80) en pak ze daarom ook 2x/week aan tegenwoordig. Kracht gaat al vooruit, nu de grootte nog. Vooral het buitenste gedeelte komt er niet echt uit.

Tot voor een maand of twee trainde ik kuiten zo eens om de 2/3 weken, als ik eens zin had, daar groeiden ze natuurlijk ook niet van... .

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Had dit niet gezien. :) Ben 1m79-80, ik hou het maar op 1m80. :D

Ik pak me kuiten op een best gekke manier eigenlijk... 1 tegelijk
Pak een bench.. zit die op een zit stand.. dus dat je op het randje kan gaan staan met het voorste stuk van je voeten.. met een dumbbell in de hand aan de kant van de voet die je gaat gebruiken..in mijn geval 18kg en tik met me hiel de grond aan .. weer omhoog en zo 10 herhalingen en 3 setjes

Hoop dat je er iets van snapt :D

Net weer getraind. Was alweer een kleine 3 weken geleden dat ik echt gebencht had (zie elleboogshit) en mn triceps waren nog aardig kapot, dus kracht was matig. Wel lekker gepompt. Er was buiten een curler in het squatrek niemand in de gym dus had geen spotter om voluit te gaan op de bench, hier en daar zat er misschien een extra rep in.

Training 06/08 :

Bench
8x60
6x80
2x90
4x85
4x85
3x85

Standing Cable Flyes
10x nr6
10x nr8
10x nr8 (gaf heerlijke pomp :D)

Incline Bench
8x60
10x60
8x60

Incline Db Press
12x20
10x24
8x28

Standing Db Curls
8x14
8x16
8x18
8x20
8x22 (hammer curls hier)

Cable Curls (2 cables)
8x nr5
8x nr6

Scott Curls
8x nr5
8x nr5

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Ik pak me kuiten op een best gekke manier eigenlijk... 1 tegelijk
Pak een bench.. zit die op een zit stand.. dus dat je op het randje kan gaan staan met het voorste stuk van je voeten.. met een dumbbell in de hand aan de kant van de voet die je gaat gebruiken..in mijn geval 18kg en tik met me hiel de grond aan .. weer omhoog en zo 10 herhalingen en 3 setjes

Hoop dat je er iets van snapt :D

Ik snap het, soms doe ik ook iets gelijkaardigs. ;)

Training 07/08 :

Chin ups/Pull ups
15xBW
12xBW
6xBW
8xBW (rope!)
6xBW (rope!)
5xBW

Deadlift
8x100
4x120
3x140
3x150
3x160 PR
1x170 PR
3x140

Shrugs
15x100
12x100 (straps wéér vergeten, kon niet zwaarder gaan door falende grip)

BOR
10x60
10x60
10x60 (pompuuh)

Pulldowns
12x50
12x55
10x55
8x60

Standing Db Bent-Over Side Raises
12x10
12x12

Aardige training. Deadlift moet 180 toch zeker lukken met betere opbouw. Techniek was weer niet helemaal 100%, ik ga zelf wat natuurlijk krommen nog voor ik begin en trek veeeel te weinig vanuit benen. :rolleyes:

Een mooie training BoTo! Deadlift gaat goed! Respect dat je je zelf zo goed kan optrekken..:)

Terug
Naar boven