- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als je het op zijn manier wil doen moet je dus de flat bench met de reserve grip doen? en de incline bench gewoon normaal? of is het nou juist dat je de flat bench met de normale grip moet doen en de incline bench met de reserve grip?

Beide versies kunnen:
Flat bench reverse grip (dumbbells of barbell)
Incline bench reverse grip (dumbbells of barbell)
Ik heb gisteren de laatste gedaan. Mijn trainingspartner en ik merkten tijdens het opwarmen al dat de oefening als erg heftig ervaren kan worden![]()
Dan doe je hem toch met dumbbells. dumbbells zijn los van elkaar, en kan jij, je ellebogen meer naar buiten draaien. Persoonlijk raad ik dumbbells voor deze oefening ook aan.

Ik heb het ook een aantal weken gedaan. Ik voelde inderdaad wel meer in m'n borst dan bij de incline press en ook mijn schouderkoppen voelde ik meer. Nadeel alleen was dat het geen prettige oefening is voor de polsen...

Al meer mensen die deze oefening al geprobeerd hebben?
Iemand trouwens meer info over het onderzoek waarover hij vertelt in het filmpje?
Kan ik ook wel een filmpje maken en zeggen onderzocht door Pakistanen met dit resultaat.
Ga gewoon lekker bankdrukken en schuin en de hele mikmak.
Heb je volgens mij meer aan.
Dit is vragen om ongelukken als ik t filmpje zo bekijk.
En superveel gewicht kun je lijkt mij niet wegdrukken zo,maar das mijn mening.
Aangezien meer gewicht ook meer massa is.