- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tgoh train nu bijna 2 jaar denk, heb vorig jaar via een coach voor eerste keer gecut (98kg -> 80kg) maar dat was eigenlijk meer een crash diëet achteraf bekeken, heeft me daarna op bulk gezet maar niet zoals ik hier al meerdere malen heb gelezen om eerst even op onderhoud te gaan endan over naar een clean bulk... met andere woorden veel geld voor niets geweest buiten een hoop zwarte vlekken voor de ogen.Vanaf begin maart van 91 naar 87.7 is prima. Maar ik denk wel dat je iets hoger zit dan je zelf denkt, qua percentage.
Wat is je ervaring met fitness en cutten ?
Ja moet het inderdaad anders gaan aanpakken na de cut, zoals ik hierboven net vermelde deed ik het best wel verkeerd, vandaar ik nu ook op dit forum zit in de hoop het deze keer beter te doen en zo ook te blijven leren!In! Het probleem is denk ik dat je nog geen massa hebt, dus je zult best skinny worden op een lager vetpercentage. Daarna zal je een clean bulk moeten zetten keep going💪🏼
45 min, goed tempo!Even kleine intro over schema die ik nu hanteer.
momenteel train ik 5 dagen, hiervoor trainde ik 6/7 (push/pull/legs) maar merkte toch dat ik te weinig herstel had dus probeer ik nu een push/pull/legs endan nog eens 1x UB en LB per week.
opzich ziet mijn week er dus zo uit :
maandag : legs
dinsdag : pull
donderdag : push
vrijdag : Lower Body
zondag : Upper body
zodus de training van vandaag na 4 dagen rust te hebben gehad ( beetje ziek +last van knie ) ging vrij goed, merkte wel dat ik hier en daar minder reps kon volbrengen tegenover de week ervoor.
Totale tijd van 45 minuten.
![]()
![]()
Probeer altijd een max van 2 min rust aan te houden, bij kleinere spiergroepen zelfs 1min30.
Thanks! Maar die kan nog wel beter 🙈