MuscleMeat

Brian's Training log (Cut)

Bezoekers in dit topic

Let er wel op dat bovenstaand schema je 20min extra mee bezig bent als je iets meer rust pak, maar gegarandeerd dat de werkset gewichten hoger zullen zijn.
 
Oke ga dat volgende keer proberen, qua een achterlopende groep ga ik nog niet hebben denk ik 😅
 
  • Like
Waarderingen: ak
Oke ga dat volgende keer proberen, qua een achterlopende groep ga ik nog niet hebben denk ik 😅
Kan ook de spiergroep zijn waar jij de minste feeling voor hebt of waar je de moeilijkste progressie in boekt, vaak is dat push/borst.
 
Kan ook de spiergroep zijn waar jij de minste feeling voor hebt of waar je de moeilijkste progressie in boekt, vaak is dat push/borst.
Momenteel gaat het vrij goed met de borst, merk eerder een mindere versterking op de rug. Misschien iets dat ik eens beter int oog moet gaan houden met komende bulk.
Vind ook mijn armen ver van groot.. mrja hoever geraak je natuurlijk heb er totaal geen beeld op =)
 
  • Like
Waarderingen: ak
Leg day.

Opzich 5 oefeningen 15 sets totaal..
Heb wel beetje gevoel dat het wat weinig is? Aloewel ik toch de pomp goed voelde na de training.. als er iemand tips heeft om er nog iets bij te doen 👍🏼(rekening houdend met homegym)

Screenshot_20220503-130156_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220503-130204_Virtuagym.jpg
 
Wellicht romanian deadlift of lunges.
Heb je een aanvulling op je bankje dat je thuis leg extensions kunt doen? Wellicht dan ook leg curls?
 
Sjimpiej1986 Volgens mij heeft hij last van L3-L4-L5. Vandaar geen hip hinges. Zelfs met redelijk nette techniek kan ie de week er na praktisch niks.
 
Ah ok, wel lekkere homegym man 👌 wou dat ik zoveel apparaten thuis kwijt kon
 
Ah ok, dat is inderdaad vrij laag in de onderrug. Wist ik niet 👍
Jah zoals Marty zegt hierboven.. heb ik vrij slechte rug, zijn dagen bij van gewoon te lang rechtstaan dat ik het mag bekopen die volgende dagen :(
 
Merk zelf dat ik walking lunges bijvoorveeld minder voel in mn gewrichten (in mijn geval dan wel heup en knie) dan lunges op de plaats. Wellicht dat je daar iets mee kunt? Misschien minder belasting in je onderrug?
Kan zo snel niet echt iets bedenken met ontlasting van je onderrug.
 
Merk zelf dat ik walking lunges bijvoorveeld minder voel in mn gewrichten (in mijn geval dan wel heup en knie) dan lunges op de plaats. Wellicht dat je daar iets mee kunt? Misschien minder belasting in je onderrug?
Kan zo snel niet echt iets bedenken met ontlasting van je onderrug.
Je zou met een dumbbell hamstring curls kunnen doen.
Ja of elastiek idd. Zoiets
Thanks, kan ik idd eens een keer proberen 👌🏼
 
Back
Naar boven