MuscleMeat

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

• Topic Starter Topic Starter
Ben er achter gekomen dat je lichaam helemaal geen carbs nodig heeft. Dit is gewoon puur even wennen (aldus Greg Plitt :P). Mentaal doet me dit juist goed. Want als ik al meer dan een uur alles geef met krachttraining en daarna ook nog gelijk 45-60 minuten cardio doe, lijkt dit zo lang. Als je het opsplitst geeft dit een veel ander idee. Veel prettiger ook. Tsja je moet er wel de tijd voor hebben, maar mentaal werkt dit juist goed voor mij. En aangezien ik de cardio laat doe, verbrand ik waarschijnlijk ook meer vet tijdens m'n slaap aangezien ik geen carbs meer binnen krijg dan. (Alleen langzame eiwitten).

Ik merk ook dat ik nog steeds spiermassa gain. Krijg veel om me heen te horen dat ik grote armen heb gekregen etc. Dus dat doet me wel goed :D

In ieder geval trainen met supersetjes en dropsetjes (voorbij failure) werkt super voor mij. Steeds weer spierpijn als een malle de volgende dag :P Laatst ook weer het zogenoemde 'domp effect' gehad. Dat als je bijvoorbeeld maandag traint (keihard trainen), dat je dinsdag geen spierpijn hebt, maar die dag erop ineens wel. Een goed teken dat je spieren flink hebt aangepakt. :D

Even wat nieuwe spullen besteld:

2 potten whey perfection.
1 pot casseine van b en f.
12 eiwitrepen.

Je salaris is zeker binnen:)

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Maarre gainen kan ook zijn dat je gewoon droger wordt.:)

Je salaris is zeker binnen:)

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Maarre gainen kan ook zijn dat je gewoon droger wordt.:)

Hahah jup net m'n salaris binnen :D
Tsja ik weet niet. Ik merk wel dat mn armen dikker zijn geworden. En ben ook behoorlijk vooruit gegaan in kracht dus het zou wel eens kunnen. Maar kan ook tussen de oren zitten natuurlijk. Binnenkort maar eens foto's vergelijken :D

Ik train nu bijna 10 maanden met supersetjes en dropsetjes, m'n partner helpt me er nog 2 of 3 extra uit te halen, het werkt gewoon perfect.
Als je getraint hebt en je voelt het lekker de volgende dag of zoals ik dat soms ook wel eens heb, de dag daarna pas geeft dat gewoon een goed gevoel van ' wat heb ik goed getraint '
Je voelt het bijna groeien.
Op dit moment last van m'n lats, onderrug en buik dus dat staat voor een goeie training van gisteren.

Ik volg je log stiekem nogsteeds haha !

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad werkt echt super met drop en supersetjes! Heb je echt het gevoel dat je hard gewerkt hebt en je gaat echt voorbij failure. Helemaal aan te raden in de cut.

Morgen weer trainen, afgelopen weekend beetje hard gefeest aangezien er grote feesten waren :D Volgende week pinkpop, dus dat wordt ook even iets minder goed eten helaas :/

Vandaag staat om 1 uur op het programma (Alles superset en 3 sets):

Superset 1:
Military press (achter nek) / Arnold press.

Superset 2:
1 handed barbell punch / 1 Legged dumbbell punches.

Superset 3:
Incline barbell raise / Incline rear deltoids.

Superset 4:
Dumbbell shrugs / Plate shrugs / Reverse hanging shrugs.

Superset 5:
Rear deltoids cable / 1 handed side raise cable.

Superset 6:
Machine front Military press / Upright row.

Dan later deze dag nog een keer naar de gym voor een uur cardio. Dit in combinatie met low carbs :D

Heb er weer zin in!

Net dus deze workout gedaan. Verschillend met gewicht. Ene keer high reps low in weight, andere keer andersom. Noxipro van te voren genomen. Zweten als een malle in de gym! Iedereen stond de kijken van wtf is hij aan het doen. Dus denk dat ik m'n werk goed heb gedaan :D

Straks weer terug voor een uurtje cardio!

Haha goed zo! Niks van aantrekken en knallen :D!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je al 6%? Of kloppen die stats niet?

hij zet de stats er alvast neer zodat hij uiteindelijk wel op 6% moet zitten haha !
ik was laatst legpresses aan het doen en dat zit precies zo achter een muurtje, zodat je mij niet ziet als ik zit.
mijn partner stond en er waren 6 van die hete aerobic chicks glutes aan het trainen. ik was zo bezig met legpresses van 140 kilo en ik kom bij de laatste herhaling, en ik schreeuw het er allemaal uit, iedereen kijkt mijn vriend aan sinds die naast me staat hahaha. hij werd helemaal rood.
het kan me echt niks verotten hoeveel geluid ik maak, het gaat om die laatste *beep* herhaling en daar krijg je spierpijn van.
ik kon geen traplopen na m'n beentraining, benen ook lekker 5 dagen zuur, en de groei mag er zijn o:

Nee hoor hij zit op 6 of hij is er bijna;):)

impressive.
respect voor al het werk dat je er insteekt.

Maar 6% is het nog niet, dat zijn alleen m'n streefstats!

Vanmiddag maar even weer de rug + biceps of alleen de buik.

Zit er echt aan te denken om gravity boots te kopen. Zorgt vooral voor een killer ab workout en eventueel biceps etc. Maar moet even goedkope vinden :D

Op de planning voor vanavond: Rug en biceps;

Superdropset 1:
Pull ups/cable biceps.

Superdropset 2:
Inside grip BOR/ Bent over cheat curls

Superdropset 3:
Seated rows/ Biceps alt curls

Superdropset 4:
Rope pulls (voor de lats)/ Seated rope hammers

5:
Lateral pulldown

Superdropset 6:
Barbel curls / BOR.

Superdropset 7:
Machine midrow/ Floor curls.

Heb er weer zin in! Thanks 2 my motivator :D

Heb er weer zin in! Thanks 2 my motivator :D

Graag gedaan :engel:. Maar weet jij of Greg zelf ALTIJD supersetjes gebruikt of bijvoorbeeld een maandje? Of misschien 1 keer per week? Verteld hij in z'n filmpjes ook hoe vaak hoe zelf traint en welke spiergroepen hij combineert/ of dit misschien vaak aanpast?
Van wat ik heb meegekregen doet ie ook wel beetje crossfit- achtige dingen?

Hehehe :P
Voor zover ik weet doet hij bijna alleen maar super- en dropsetjes. Hij heeft het altijd over 'klei' en het ergens in vormen. De klei moet warm blijven. Daarom weinig rust tussen oefeningen door en zoveel mogelijk supersetjes. Tevens goed voor de vetverbranding etc.
Verder doet ie ook wel veel andere dingen zoals bergklimmen en strongman workouts om plateau's te breken.

Dit wordt een katabool weekendje :(

Pinkpop komt er namelijk aan! :D
Vannacht vertrekken. Vandaag even een brute training + cardio neerzetten om met een gerust hard te gaan

Terug
Naar boven