Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Ben er achter gekomen dat je lichaam helemaal geen carbs nodig heeft. Dit is gewoon puur even wennen (aldus Greg Plitt
). Mentaal doet me dit juist goed. Want als ik al meer dan een uur alles geef met krachttraining en daarna ook nog gelijk 45-60 minuten cardio doe, lijkt dit zo lang. Als je het opsplitst geeft dit een veel ander idee. Veel prettiger ook. Tsja je moet er wel de tijd voor hebben, maar mentaal werkt dit juist goed voor mij. En aangezien ik de cardio laat doe, verbrand ik waarschijnlijk ook meer vet tijdens m'n slaap aangezien ik geen carbs meer binnen krijg dan. (Alleen langzame eiwitten).
Ik merk ook dat ik nog steeds spiermassa gain. Krijg veel om me heen te horen dat ik grote armen heb gekregen etc. Dus dat doet me wel goed
In ieder geval trainen met supersetjes en dropsetjes (voorbij failure) werkt super voor mij. Steeds weer spierpijn als een malle de volgende dag
Laatst ook weer het zogenoemde 'domp effect' gehad. Dat als je bijvoorbeeld maandag traint (keihard trainen), dat je dinsdag geen spierpijn hebt, maar die dag erop ineens wel. Een goed teken dat je spieren flink hebt aangepakt. 
). Mentaal doet me dit juist goed. Want als ik al meer dan een uur alles geef met krachttraining en daarna ook nog gelijk 45-60 minuten cardio doe, lijkt dit zo lang. Als je het opsplitst geeft dit een veel ander idee. Veel prettiger ook. Tsja je moet er wel de tijd voor hebben, maar mentaal werkt dit juist goed voor mij. En aangezien ik de cardio laat doe, verbrand ik waarschijnlijk ook meer vet tijdens m'n slaap aangezien ik geen carbs meer binnen krijg dan. (Alleen langzame eiwitten).Ik merk ook dat ik nog steeds spiermassa gain. Krijg veel om me heen te horen dat ik grote armen heb gekregen etc. Dus dat doet me wel goed

In ieder geval trainen met supersetjes en dropsetjes (voorbij failure) werkt super voor mij. Steeds weer spierpijn als een malle de volgende dag
Laatst ook weer het zogenoemde 'domp effect' gehad. Dat als je bijvoorbeeld maandag traint (keihard trainen), dat je dinsdag geen spierpijn hebt, maar die dag erop ineens wel. Een goed teken dat je spieren flink hebt aangepakt. 

. Maar weet jij of Greg zelf ALTIJD supersetjes gebruikt of bijvoorbeeld een maandje? Of misschien 1 keer per week? Verteld hij in z'n filmpjes ook hoe vaak hoe zelf traint en welke spiergroepen hij combineert/ of dit misschien vaak aanpast?