AndroidHealthClinic

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

op hoeveel procent zit je nu?

Gaat wel goed met cutten zo te zien!

Wat is een deltoid press?

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in de 9%/10% denk ik. Ben ook nog is vooruit gegaan in kracht :D

Heb even besloten om de rest van de week normaal te eten. Aangezien ik een beetje stagnatie zie. Dus ik ga wel gewoon naar mn training vandaag, alleen even op onderhoud zitten.

Goed kijken wat je lichaam aan kan:)

Had jij nu refeed dagen? Misschien eet je op refeed dagen wel onder je werkelijk onderhoud?

Nee ik had een junkdag er in. Die had ik veranderd naar 1 cheat meal in de week. Dus misschien volgende week even iets meer eten en dan een groter tekort creeren dmv cardio.

Misschien even je lichaam een opdonder geven met eten en dan weer verder waar je gebleven was. Soms moet dat een paar dagen duren. Dus kijken wat bij jouw lichaam past:)

Ja idd. Volgens mij was ook een vuistregel dat als je 12 weken bezig was, je even 2 weken op onderhoud moest eten ofzo. Maar daar heb ik geen tijd voor, dus ik eet deze week nog even normaal en dan volgende week weer m'n schema. Even een paar aanpassingen, kijken hoe dat gaat :)

Ik denk dat je daar goed aan doet. Een lichaam moet soms schrikken. Dan kan het de tweede ronde beter gaan:-))

Pics please :DD echt vet!

Nee klopt I know. Maar die had ik er in zitten bedoel ik. Misschien is het inderdaad wel een idee om een refeed te doen ipv een cheatmaaltijd.

helemaal KAPOT

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ik volg dus sinds kort de site van Greg Plitt. Probeer allerlei dingen uit die hij als tip mee geeft. En het werkt echt. Beter motivatie dan ooit! Helemaal kapot na de training. Supersetjes, dropsetjes.. is echt de sleutel voor mij. :D

Training specs :P?

Sorry heren, maar hij ziet er niet verkeerd uit:):):eek:

Nu ben ik jaloers :(. Waar blijven zn foto's dan :D?

Heb een aantal veranderingen in m'n eet -en trainingspatroon gebracht. Ik ga nu namelijk vaak 2 keer op een dag naar de sportschool. Smiddags voor de krachttraining en later in de avond een uur cardio. Ik ga dit even een paar weekjes proberen in combinatie met low carb :D Even m'n lichaam in shock brengen.

Hier m'n nieuwe eetschema
De groente staat er trouwens niet goed in verwerkt, maar ik heb nu zo'n 3/4 maaltijden met veel groente :D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Oeee weinig carbs, krijg ik geen honger van :P. Hoeveel Kcal is je onderhoud? Ben benieuwd of het vol te houden is hoor, best weining Kcal EN dan nog cardio. Ook 2 keer per dag naar de gym lijkt me mentaal moeilijk

Terug
Naar boven