Fitness Seller

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

Wat eet je allemaal op een junkdag :P?

• Topic Starter Topic Starter
Wat eet je allemaal op een junkdag :P?

Ik eet gewoon waar ik zin in heb. Dit werkt goed voor mij mentaal en fysiek. Zit namelijk met een behoorlijk kcal tekort en doe nog cardio. Dus het klein beetje vet wat er bij komt merk ik niks van. :)

Krijg je niet snel honger van de Mac???

Ja best wel, maar daarna eet ik gewoon niets meer. Kga dan vaak nog op stap en dan duik ik het bed weer in :)

Vandaag zou ik eigenlijk de rug + biceps moeten doen, maar heb nog behoorlijk spierpijn in m'n rug van de benentraining. Dus ik doe vandaag schouders + buik :D
Vanavond aan de pomp!

Ben gister vergeten training te posten :/ Maar ging wel lekker. Vandaag rug + biceps gehad:

Rug:
Pull ups: 4 sets van 8 x.
BOR: 3 sets van 80kg x 8.
Overhead pullover(?) 2 sets van 20kg x 10.
Lateral pulldown: 3 sets van 100kg x 6.
Staande row: 3 sets van 100kg x 12.

Biceps:
lying biceps curl: 2 sets van 14kg x 8.
Verschillende kabel biceps oefeningen.
Rope biceps: 2 sets van 65kg x 6.
biceps machine: 2 sets van 65kg x 8

aight, jij ook al aan de rug vandaag ;)! Als jij je buik pakt, zorg je dan dat je bijvoorbeeld max 15 reps kunt doen of doe je er oneindig veel?

Met de buik ga ik juist laag in de reps. Ik doe alleen oefeningen met gewicht. Behalve de hanging leg raise. Helemaal gestrekte benen tot de top. Daar doe ik dan vaak 8 herhalingen van. Voor de rest gebruik ik steeds gewicht dat ik maximaal 6-8 herhalingen kan doen. Werkt goed voor mij!
Ik zag dat jij wel hoog in de herhalingen gaat. Goede ervaring mee?

Hmm het gaat wel branden hoor maar volgens mij is hoog in herhalingen zitten heeeelemaal niet goed :grinny:. Had het hier ergens gelezen of ergens anders op het net maar ik wilde dus vandaag max 15 reps kunnen doen maar mijn inspiratie voor dat soort oefeningen was op dus voor volgende keer maar eens goed rondkijken :D

Maar dat hoeft niet perse wat te zeggen dat het gaat branden. Ik voel het ook niet branden na 6 herhalingen maar ze groeien wel. Voel wel echt die pomp als ik bezig ben. Dag erna vaak ook spierpijn als een malle. Maar combinatie zou ook goed zijn denk ik. Gewoon lager in reps en dan daarna nog ff een hoog rep setje er achter aan.

Gister de borst en triceps weer laten werken.
Had geen spotter dit keer dus ging wat lager in gewicht en hoger in reps.

Incline bench: 4 setjes van 70kg x 8 .
Incline dumbbell press: 2 setjes van 28kg x 8
Incline dumbbell fly: 2 setjes van 20kg x 8.
Flat dumbbell press: 2 setjes van 28kg x 8.
Flat dumbbell fly: 2 setjes van 20kg x 8.
Zo'n machine fly ding. Ben de naam kwijt: eerst nadruk op bovenborst, 2 setjes van 60kg x 6.
Daarna nadruk op onderkant: 2 setjes van 65kg x 6.
Incline press (machine): 2 setjes van 100kg x 5.

M'n borst stond flink strak hierna :D

Triceps:
Triceps machine extension? Waar je op zo'n bankje zit en zit die kabel achter in je nek zegmaar. Vervolgens trek je die omhoog. Ellebogen goed naar binnen houden. 2 setjes van 30kg x 6.
Triceps pushdown: 2 setjes van 80kg x 6.
Triceps pulldown: 2 setjes van 40kg x 6.

Borst lekker aangepakt! Dumbbell oefeningen voor borst waren volop aanwezig zie ik :D. Buik niet meer aangepakt?

Die had ik dinsdag aangepakt samen met de schouders. Maar was toen een beetje te laat met posten dus ben die een beetje vergeten :P

Gisteravond even een zak M&M's achterover gegooid en dat was het. Dus maar 1 junkmaaltijd gehad ipv een hele dag. Vandaag weer back to hardcore en beuken!
Morgen de rug + biceps.

Goed man dicipline is aanwezig:):):)

Goed man dicipline is aanwezig:):):)

Ik doe m'n best :D

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Vanavond de rug + biceps weer aan de buurt. Heb me even aangemeld op de site van greg plitt, aangezien hij altijd van die zieke motivational video's heeft. Dus ik ga is even zo'n die hard training van hem pakken.

Ja Greg Plitt weet inderdaad wel van aanpakken :P. Dat introfilmpje ook echt: http://www.gregplitt.com/, als je dat ziet lijkt je eigen leven opeens een stuk minder spectaculair haha :D

Trainse brintaboy

Gister schouders en buik gehad. Zieke training.. van greg plitt gepikt.

Schouders:

Superset 1: 50 degrees incline machine press/machine front military press.
Superset 2: Grip displacement military press/upright displacement row. (steeds met je handen breder en smaller).
Superset 3: Reverse military press/arnold press.
Superset 4: Plate raise/plate shrug.
Superset 5. Shoulder fly/reverse low hi flies.
Superset 6: Gravity incline bar raise/ anti gravity press.
Superset 7: Machine side lateral/ dumbbell punch.

Dit allemaal afwisselend steeds van gewicht op een hoog tempo. It's all about shocking the system :D

Buik:

Weighted leg raises
Ass up row
airsprints
bench flutter (dan lig je op de grond, houd je je stang boven je vast alsof je gaat bankdrukken, maar die stang houd je boven je hoofd vast. Dat ga je met je onderbenen gestrekt naar je hoofd toe. Van links naar rechts.)
Wind shield wipers.

(Geen rust genomen tussen deze buik oefeningen, keiharde burn!)

Kom maar op met die broodjes:):)

Terug
Naar boven