Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Vandaag de beentjes aangepakt
Moest behoorlijk zweten tijdens de benen training en m'n hartslag was hoog dus goed teken. Heb 2 hydroxycut pilletjes geslikt voor de training en 1 in de ochtend. Na de benen 45 minuten cardio.
Ging eerst m'n kuiten aanpakken aangezien het squatrek bezet was.
Na de kuiten:
Squat: warming up, 3 setjes van 80 kilo x 12 herhalingen. Vlot tempo.
Werksetje: 4 setjes van 100 kilo x 10 herhalingen.
Deadlift: 3 setjes van 125 kilo x 8 herhalingen.
Ik was toen redelijk kapot omdat dit allemaal in een vlot tempo was uitgevoerd. Toen besloot ik even om wat schouder oefeningen te doen.
Daarna dus 45 minuten cardio. Honger was een stuk minder, misschien komt dit door de caffeine die in die hydroxycut pilletjes zit. Drink ook wat meer cola light en koffie waar ook caffeine in zit. Dus dat zal de honger wel iets onderdrukken.
Morgen rustdag en zondag junk/refeed
(ZIN IN)
Moest behoorlijk zweten tijdens de benen training en m'n hartslag was hoog dus goed teken. Heb 2 hydroxycut pilletjes geslikt voor de training en 1 in de ochtend. Na de benen 45 minuten cardio.Ging eerst m'n kuiten aanpakken aangezien het squatrek bezet was.
Na de kuiten:
Squat: warming up, 3 setjes van 80 kilo x 12 herhalingen. Vlot tempo.
Werksetje: 4 setjes van 100 kilo x 10 herhalingen.
Deadlift: 3 setjes van 125 kilo x 8 herhalingen.
Ik was toen redelijk kapot omdat dit allemaal in een vlot tempo was uitgevoerd. Toen besloot ik even om wat schouder oefeningen te doen.
Daarna dus 45 minuten cardio. Honger was een stuk minder, misschien komt dit door de caffeine die in die hydroxycut pilletjes zit. Drink ook wat meer cola light en koffie waar ook caffeine in zit. Dus dat zal de honger wel iets onderdrukken.
Morgen rustdag en zondag junk/refeed
(ZIN IN)

.
.