Fitness Seller

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de beentjes aangepakt :D Moest behoorlijk zweten tijdens de benen training en m'n hartslag was hoog dus goed teken. Heb 2 hydroxycut pilletjes geslikt voor de training en 1 in de ochtend. Na de benen 45 minuten cardio.

Ging eerst m'n kuiten aanpakken aangezien het squatrek bezet was.

Na de kuiten:
Squat: warming up, 3 setjes van 80 kilo x 12 herhalingen. Vlot tempo.
Werksetje: 4 setjes van 100 kilo x 10 herhalingen.
Deadlift: 3 setjes van 125 kilo x 8 herhalingen.

Ik was toen redelijk kapot omdat dit allemaal in een vlot tempo was uitgevoerd. Toen besloot ik even om wat schouder oefeningen te doen.

Daarna dus 45 minuten cardio. Honger was een stuk minder, misschien komt dit door de caffeine die in die hydroxycut pilletjes zit. Drink ook wat meer cola light en koffie waar ook caffeine in zit. Dus dat zal de honger wel iets onderdrukken.

Morgen rustdag en zondag junk/refeed :D (ZIN IN)

Einde van de week is nabij! Vanochtend even weer op de weegschaal. En verdomd... 88,1 kilo :O 3 kilo verschil vergeleken met maandag. Uiteraard vochtverlies. Vandaag lekker aan m'n schema houden, geen cardio. De cardio houd ik eerst nog 4 keer per week 45 minuten, mocht ik dan stagnatie zien, kan ik altijd wat bijvoegen.

MORGEN REFEED :D

Een goed begin:)
Veel plezier met junken.

Knap hoor 4x45min cardio.:clap:

Ben benieuwd naar je voedingsschema en hoeveel meer eet je op een refeed dag?
Ben nu voor het eerst aan het cutten, begin ook met KT wat leuk is maar daarna cardio, pfff zo dodelijk saai.

Een goed begin:)
Veel plezier met junken.

Knap hoor 4x45min cardio.:clap:

Dankje!

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Ben benieuwd naar je voedingsschema en hoeveel meer eet je op een refeed dag?
Ben nu voor het eerst aan het cutten, begin ook met KT wat leuk is maar daarna cardio, pfff zo dodelijk saai.

Op een refeed pak ik denk ik wel ff een keer wat chips en een pizza, voor de rest lekker wat brood etc naar binnen werken. Dat ik er weer tegenaan kan de volgende week. Heb geen refeed schema.

Klopt cardio is saai, maar je moet er wat voor over hebben en met een muziekje kom je heel ver :)

Heb m'n voedingsschemaeven gepost.

Laatst bewerkt:
Vandaag genieten van de refeed :)

Wat is je voedingsschema? Helpt refeed echt? Zo ja hoe merk je dat? Hoe moet refeed gezien worden? Gewoon meer kcal/eitwit/vet/koolhydraten of alleen iets vets zoals chips/chocolade?

Tot nu toe: 4 broodjes waarvan 2 geroosterd. 2 met pindakaas, de andere met roomboter en hagelslag. Smullen was dat. Een zak drop en een tosti. :D Volgende refeed ga ik wel wat gezonder aanpakken. Misschien 1 keer een junkmaaltijd, voor de rest complexe carbs.

Aminozuren / BCAA's tussen kracht en cardio ipv whey is beter (anders gaat je lijf eerst weer proberen je whey te verteren ipv vet aanspreken).

Tot nu toe: 4 broodjes waarvan 2 geroosterd. 2 met pindakaas, de andere met roomboter en hagelslag. Smullen was dat. Een zak drop en een tosti. :D Volgende refeed ga ik wel wat gezonder aanpakken. Misschien 1 keer een junkmaaltijd, voor de rest complexe carbs.

Toch niet het zakje van de AH, dat word anders morgen:fart:.

Aminozuren / BCAA's tussen kracht en cardio ipv whey is beter (anders gaat je lijf eerst weer proberen je whey te verteren ipv vet aanspreken).

Ik heb whey perfection, daar zit al een behoorlijk hoge dosis bcaa in, ik laat het eerst even 10 minuten zakken en daarna cardio.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Toch niet het zakje van de AH, dat word anders morgen:fart:.

Hahah nope die niet, gewoon een zak drop van venco :D

Interessant logje, je bent ook even oud als ik ! abbo.
hoe lang train je al?

Interessant logje, je bent ook even oud als ik ! abbo.
hoe lang train je al?

Train nu ongeveer 3 jaar, waarvan 1,5 jaar serieus (voeding etc) :D
jij?

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Vandaag flink gezondigd op m'n junkdag. Was niet de bedoeling om zo hard te junken. Maar het is carnaval dus dat is mijn excuus :D
Vanaf morgen echt hardcore, dat wil zeggen alleen een refeed op zondag, geen junkdag. Ja misschien ff 1 junkmaaltijd, that's it. :D

Train nu ongeveer 3 jaar, waarvan 1,5 jaar serieus (voeding etc) :D
jij?

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Vandaag flink gezondigd op m'n junkdag. Was niet de bedoeling om zo hard te junken. Maar het is carnaval dus dat is mijn excuus :D
Vanaf morgen echt hardcore, dat wil zeggen alleen een refeed op zondag, geen junkdag. Ja misschien ff 1 junkmaaltijd, that's it. :D
Ik train nu 7 maanden (vanaf 9 sept), 1 week met voedingsschema (gewoon voorgenomen serieus te gaan bulken). voor de zomer had ik nog 2-3 maanden getraint, maar was gay :p
nog dronken chicks gehosselt met carnaval?

Ik heb whey perfection, daar zit al een behoorlijk hoge dosis bcaa in, ik laat het eerst even 10 minuten zakken en daarna cardio.\

Het gaat niet om de BCAA's die je daardoor binnen krijgt, maar juist om de rest die zorgt dat je lijf eerst de whey gaat verteren. Lees je eens in wat betreft aminozuren.

Daarom wacht ik ook even met de cardio. Als m'n KT bijna ten einde is, neem ik de shake in. Laat het ff zakken en ga dan aan de cardio.

Vandaag staat de rug weer op het programma. En uiteraard weer cardio.
Zometeen 2 hydroxycut pilletjes, en voor de training 2. Ben benieuwd.

Op naar de training!

Terug
Naar boven