MuscleMeat

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen de borst+triceps weer, +45 minuten cardio. Ben best wel moe nu, net hard gewerkt dus wordt een zwaar dagje. Voeding deze week: so far so good :D

Weging vanochtend: 88kg

Net de training gehad en een personal record neergezet op de incline bench. En dat in de cut nogwel.. Daarna 45 minuten op de xtrainer gezeten.

Zometeen benentraining, de zwaarste van de week en heb het minst energie. Ik ben echt op nu. Glycogeenvoorraad zal wel behoorlijk leeg zijn. Maar dit is juist een goed teken lijkt mij. Dus straks de DIE HARD training. Ook de laatste van de week.
Morgen stappen, neem een paar biertjes maar meer ook niet. Kan niet zoveel kwaad denk ik. Dan zondag de refeed :D

Teeeeering die training was zwaar. Had helemaal geen energie meer. Heb zo'n zin in de refeed. Maar nog ff volhouden. Ben echt dood nu.

mooie log man, goed bezig. Waar staat je voedingschema?

Teeeeering die training was zwaar. Had helemaal geen energie meer. Heb zo'n zin in de refeed. Maar nog ff volhouden. Ben echt dood nu.

Lekker geslapen. Ik logisch dat het even op je energie ingaat. wel netjes doen hé vandaag met de refeed:D:D een paar dropjes mag.
veel plezier vandaag:D

Ik had inderdaad ook verwacht dat ik lekker zou slapen, maar nee hoor. Onrustig geslapen :/ Maarja vandaag is m'n junkdag dus begonnen vanaf 4 uur ongeveer. Dus die maak ik vandaag even af en dan morgen de refeed. Zoveel mogelijk gezond. Vanavond nog even stappen :D

Wat is het nut van zaterdag een junkdag en zondag een refeed dag?

Je bent goed bezig!

Ff klein vraag, ik zag in je schem dat je geen fruit at. Neem je in plaats van de fruit vitaminetabletten?

Wat is het nut van zaterdag een junkdag en zondag een refeed dag?

Yea I know, dit komt omdat ik een groot feest heb straks dus wordt even gejunkt. Morgen neem ik ff wat carbs naar binnen en houd ik mn vet inname laag.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Je bent goed bezig!

Ff klein vraag, ik zag in je schem dat je geen fruit at. Neem je in plaats van de fruit vitaminetabletten?

Nee klopt. Nee ik neem geen tabletten. Hoewel ik ze wel heb staan.

Yea I know, dit komt omdat ik een groot feest heb straks dus wordt even gejunkt. Morgen neem ik ff wat carbs naar binnen en houd ik mn vet inname laag.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Nee klopt. Nee ik neem geen tabletten. Hoewel ik ze wel heb staan.
Kan je beter alleen vandaag je refeed/junk/alcohol dag en morgen weer normaal op schema.

Hmm, morgen ben ik waarschijnlijk pas rond 1 uur wakker. Heb ik al 2 maaltijden gemist. Maar probeer wel zo goed mogelijk te eten :) Thnx voor de tip!

Dit weekend een beetje slecht gegeten, door dus dat feest. Volgende week beperk ik m'n junkdag tot een junkavond. Werkt een stuk beter waarschijnlijk. Morgen weer dr tegenaan!

Werkt mentaal veel beter en het is genoeg. Dan kan ik even een pizza naar binnen gooien een een zak chips of iets anders. Gewoon dat ik even boven m'n ondehoud kom en zodat m'n lichaam een 'shok' krijgt. Is wat beter dan een junkDAG imo.

Werkt mentaal veel beter en het is genoeg. Dan kan ik even een pizza naar binnen gooien een een zak chips of iets anders. Gewoon dat ik even boven m'n ondehoud kom en zodat m'n lichaam een 'shok' krijgt. Is wat beter dan een junkDAG imo.
100 kcal boven je onderhoud is in principe al genoeg om je lichaam die 'shok' te geven. Als je junk wil eten ivm je mentale toestand, zou ik dat gewoon toepassen in je dagelijkse macro's ipv een junkavond te nemen.

Jij bent dus wel voorstander van een volledige dag? Mij lijkt het dat het juist minder schadelijk en net zo effectief is als je het maar 1 avond doet.

Beoien man, even weekendje junken kan wel, je hebt super strict gegeten de hele week volgens mij. Moet ook leuk blijven :)

Beoien man, even weekendje junken kan wel, je hebt super strict gegeten de hele week volgens mij. Moet ook leuk blijven :)
Haha wtf man, een heel weekendje junken kan wel, het moet ook leuk blijven?

Cutten is sowieso niet leuk, dat weet je voor je begint en aan een weekendje junken heb je geen klote. Beter een hele tijd strict zodat je zo snel mogelijk weer klaar bent met cutten.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Jij bent dus wel voorstander van een volledige dag? Mij lijkt het dat het juist minder schadelijk en net zo effectief is als je het maar 1 avond doet.
Nee, ik ben juist geen fan van hele junkavonden of junkdagen/weekenden etc. Als je bijvoorbeeld eens trek in een pizza hebt of iets dergelijks, reken dat dan gewoon mee in je macro's, dus skip andere dingen voor die pizza zodat je alsnog op dezelfde macro's komt en je net zo veel vet verliest.

Een voorbeeld normaal eet ik +- 2500 kcal, 250 EW, 250 kh, 55 gr vet verdeeld over 6 maaltijden. Dan zou ik die pizza gewoon meerekenen en andere dingen eruit halen zodat je aan het eind van de dag alsnog op ongeveer 2500 kcal, 250 ew, 250 kh, 55 gr vet zit.

Terug
Naar boven