Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net de training gehad en een personal record neergezet op de incline bench. En dat in de cut nogwel.. Daarna 45 minuten op de xtrainer gezeten.

Teeeeering die training was zwaar. Had helemaal geen energie meer. Heb zo'n zin in de refeed. Maar nog ff volhouden. Ben echt dood nu.

een paar dropjes mag.
Wat is het nut van zaterdag een junkdag en zondag een refeed dag?
Je bent goed bezig!
Ff klein vraag, ik zag in je schem dat je geen fruit at. Neem je in plaats van de fruit vitaminetabletten?
Kan je beter alleen vandaag je refeed/junk/alcohol dag en morgen weer normaal op schema.Yea I know, dit komt omdat ik een groot feest heb straks dus wordt even gejunkt. Morgen neem ik ff wat carbs naar binnen en houd ik mn vet inname laag.
---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
Nee klopt. Nee ik neem geen tabletten. Hoewel ik ze wel heb staan.
Hoezo een junkavond?Dit weekend een beetje slecht gegeten, door dus dat feest. Volgende week beperk ik m'n junkdag tot een junkavond. Werkt een stuk beter waarschijnlijk. Morgen weer dr tegenaan!
100 kcal boven je onderhoud is in principe al genoeg om je lichaam die 'shok' te geven. Als je junk wil eten ivm je mentale toestand, zou ik dat gewoon toepassen in je dagelijkse macro's ipv een junkavond te nemen.Werkt mentaal veel beter en het is genoeg. Dan kan ik even een pizza naar binnen gooien een een zak chips of iets anders. Gewoon dat ik even boven m'n ondehoud kom en zodat m'n lichaam een 'shok' krijgt. Is wat beter dan een junkDAG imo.
Haha wtf man, een heel weekendje junken kan wel, het moet ook leuk blijven?Beoien man, even weekendje junken kan wel, je hebt super strict gegeten de hele week volgens mij. Moet ook leuk blijven![]()
Nee, ik ben juist geen fan van hele junkavonden of junkdagen/weekenden etc. Als je bijvoorbeeld eens trek in een pizza hebt of iets dergelijks, reken dat dan gewoon mee in je macro's, dus skip andere dingen voor die pizza zodat je alsnog op dezelfde macro's komt en je net zo veel vet verliest.Jij bent dus wel voorstander van een volledige dag? Mij lijkt het dat het juist minder schadelijk en net zo effectief is als je het maar 1 avond doet.