AndroidHealthClinic

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

Ziet er goed uit, GLGL.

Volgende maand begin ik met zelfde doel als jou (juli begint mijn vakantie) XD

• Topic Starter Topic Starter
Tnx! Nice, succes :D

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Net weer terug van de training. Ging best lekker.
Helemaal geen honger gevoel, ook niet na de cardio.

Rug:
Pull ups 7 herh x 3 setjes.
BOR: 4 setjes van 70 kg x 10.
lateral pulldown: 3 setjes van 90 kg x 8.
seated row: 3 setjes van 75 kg x 10

En de biceps getraind.

Zieke pump deze training. Daarna 45 minuten op de crosstrainer. Was wel ff lekker.

Zieke pump deze training. Daarna 45 minuten op de crosstrainer. Was wel ff lekker.

Kijk dat is goed om te horen. Ga je ook een strijd met jezelf aan of is het 45 min verstand op nul en gaan?:)

Vaak aan het begin van de cardio is het inderdaad gewoon verstand op nul. Muziek in en gewoon nummer voor nummer afluisteren. Dan gaat de tijd zo voorbij :)

Vakantie staat gepland op 27 juni. Dus heb nog even de tijd om mezelf flink droog te trainen. Tegen die tijd zou zelfs de 6% wel moeten lukken. Maar we zullen zien :D

Poeh, als je 6% wil moet je volgens mij aardig diep gaan of niet? :o
Waar ga je heen op vakantie?

Yep klopt.
Naar oh oh cherso! :D

Vandaag de schouders en buik weer. Ff lekker hard trainen en daarna weer 45 minuten cardio op de xtrainer.

Nu net een bord kip met rijst en salade gehad, half 4 naar de training toe. Na de training heb ik dan alleen nog koolhydraat arme maaltijden, is kijken hoe dat werkt.

Vandaag de schouders en buik weer. Ff lekker hard trainen en daarna weer 45 minuten cardio op de xtrainer.

Nu net een bord kip met rijst en salade gehad, half 4 naar de training toe. Na de training heb ik dan alleen nog koolhydraat arme maaltijden, is kijken hoe dat werkt.

Kijk uit dat je niet te snel wilt gaan, je moet nog 3,5 maand:D.

Jep dat klopt :D Nee hoor ik ga niet te snel. Houd me gewoon aan m'n schema en doe KT en cardio.

grote jongen voor je leeftijd

je heb het geluk dat je jong begonnen bent

Zo Brinta eter, KT, 4x per week 45 min. cardio, Hydrocut en op je voeding letten,lekker bezig ;)

grote jongen voor je leeftijd

je heb het geluk dat je jong begonnen bent

Klopt ben op m'n 15e begonnen. Ben ik wel blij mee inderdaad :D

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Zo Brinta eter, KT, 4x per week 45 min. cardio, Hydrocut en op je voeding letten,lekker bezig ;)

Hope so :D

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Een mooi streven, dan weet je goed waar je het voor doet:p.

Dat zeker! Voor de zomer mooi droog staan :)

De eerste veranderingen beginnen al te komen. Ik merk dat m'n buikspieren weer ietsje beter doorkomen. De onderste rij heb ik het dan over. Nee dit zit niet tussen m'n oren. Is wel mooi dacht ik na bijna anderhalf week. Hopelijk beloofd dit wat voor de toekomst :D (juni)

Vandaag een rustdagje. Komt goed uit want ben wel behoorlijk moe vandaag dus maar ff uitrusten

Hoe eet je de weekenden? Drank? Slecht?

Succes! Vandaag ook beginnen met cardio na met KT, voelt een stuk beter.

De eerste veranderingen beginnen al te komen. Ik merk dat m'n buikspieren weer ietsje beter doorkomen. De onderste rij heb ik het dan over. Nee dit zit niet tussen m'n oren. Is wel mooi dacht ik na bijna anderhalf week. Hopelijk beloofd dit wat voor de toekomst :D (juni)
altijd leuk om te zien :D

Altijd weer leuk om jezelf zien te veranderen:)

Morgen weer de borst + cardio, of ik pak de benen eerst moet ik even kijken.
Vandaag dus een rustdag gehad, prima aan m'n schema gehouden. Met zo'n dagje lijkt het altijd alsof je stilstaat, demotiverend dus.. Maarja gewoon doorbeuken :D

Terug
Naar boven