AndroidHealthClinic

Brutus way to stay fit..

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Waardering
2.449
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Dit gaat GEEN spannend log worden, ik train enkel en alleen op massabehoud en ''voldoening'' Ik ben erg snel oververmoeid en zie geen mogelijkheid om nog écht serieus bezig te zijn helaas.. Maar ik blijf wel gewoon lekker trainen. Ik houd normaliter niet bij wat ik precies doe en doe maar ''iets'' qua reps,gewichten etc etc dus het zal nog knap lastig worden om daar aan te blijven denken.

• Topic Starter Topic Starter
Training 1 vandaag:

Box back squats(doe ik nooit) Zijn veel zwaarder als normale back squats :o...
Uittesten 10xbarbell
opwarmen 10x40
opwarmen 2 10x60
uittesten 3 10x80
set 1 10x100
set 2 10x100

Barbell rows reverse grip(ook nieuw)
15x stang
15x60
15x60
15x60
10x70

cgbp
15xleeg
15x70
15x70
15x70
25x40

done

Waarom doe je het dan ?

Hoe komt het dat je snel vermoeid bent ?

Waarom doe je het dan ?

Hoe komt het dat je snel vermoeid bent ?
Ik heb besloten mijn intensiteit te verlagen. Ik heb zelf veel te veel stress om als een jonge adonis te kunnen trainen helaas. Wil er ook nog wat leven bij kunnen hebben in plaats van enkel trainen en verder hele dag kapot

• Like
Waarderingen: Inb4
Trainen is dus al een tijdje meer een middel om een beetje in vorm te blijven.. Probeer dus niet te bulken oid.. Gewoon lekker bezig blijven met wat gewicht. Structuur zit er dus niet echt meer in m'n trainingen )

Trainen is dus al een tijdje meer een middel om een beetje in vorm te blijven.. Probeer dus niet te bulken oid.. Gewoon lekker bezig blijven met wat gewicht. Structuur zit er dus niet echt meer in m'n trainingen )

Ik let ook niet echt ergens meer op, werk wel wekelijks een programma af.
Blijf toch prima in shape.

Heel de dag kapot is klote, maar dat heeft toch een oorzaak ?

Ik let ook niet echt ergens meer op, werk wel wekelijks een programma af.
Blijf toch prima in shape.

Heel de dag kapot is klote, maar dat heeft toch een oorzaak ?
Ik kan de oorzaak niet heel duidelijk vinden.... Ik houd het voorlopig maar even op stress :;-))

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik ben benieuwd.

Als jij je top voelt door een beetje te blijven bewegen/tillen om fit te blijven zonder programma o.i.d. Prima toch. Misschien niet ideaal maar als dat nu niet je doel is

Hmm... Ik had toch op zijn minst 130 kg front squat verwacht. Misschien toch wat meer door het zand mountainbiken? ;)

Hmm... Ik had toch op zijn minst 130 kg front squat verwacht. Misschien toch wat meer door het zand mountainbiken? ;)
:D die box-squats zijn trouwens vreselijk zwaar... Ik heb ze nog nooit gedaan maar is echt heel bizar in verhouding met gewone squats
ik frontsquat sowieso met harnas

Als jij je top voelt door een beetje te blijven bewegen/tillen om fit te blijven zonder programma o.i.d. Prima toch. Misschien niet ideaal maar als dat nu niet je doel is
Gewoon de basis oefeningen er beetje in blijven houden maar. Deadliften ben ik al een tijd mee gestopt. Zal ook geen enorm zware trainingen neerzetten maar meer hogere reps en goede squeeze lol..

Als je daar geneugten aan ontleent houd ik je niet tegen.

Log maar, ik volg je zeker al.

Terug
Naar boven