- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Das waar, en er staan hier ook bomen op het wandelpad naast huis.
Woodchoppers and squats... sounds like a workout to me.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das waar, en er staan hier ook bomen op het wandelpad naast huis.
Klopt, alleen is dat geen J-curve maar een bell curve volgens mij.Ik vind dat je altijd al bewonderenswaardig veel doet, maar denk je wel een beetje aan de J-curve?
Nu doe je altijd al veel, dus het zal zo'n vaart niet lopen.![]()
Can exercise help maintain a strong immune system?
Scientists have long studied the potential effects of exercise intensity and duration on the body’s ability to resist infectionwww.theglobeandmail.com
Nee, het is een J, op z'n best een omgekeerde bell curve.Klopt, alleen is dat geen J-curve maar een bell curve volgens mij.
Epidemiological data suggest that endurance athletes are at increased risk for upper respiratory tract infection (URTI) during periods of heavy training and the 1- to 2-week period following race events. Moderate exercise training has been associated with a reduction in incidence of URTI. There is growing evidence that for several hours subsequent...
Ik ging had voor afgelopen weekend de marathon van Gent gepland staan. Mijn coach vroeg me die dan als training te lopen. Maar bovenstaande info heeft me hier ook van weerhouden... onlangs een prof gehoord die ook af en toe een marathon loopt die dit fenomeen uit de doeken deed! Voorzichtig zijnNee, het is een J, op z'n best een omgekeerde bell curve.
![]()
Moderate intensity is voor iedereen wat anders en niet noodzakelijk beperkt tot een sessie, maar ook totale workload.
Volgens mij heb ik elders begrepen dat dit tot op zekere hoogte ook voor andere vormen van training geldt, maar ik ben de eerste om toe te geven dat ik er ook niet veel van weet. Hoogstens dat ik de halve marathon die is afgelast nu niet voor mezelf ga lopen.
Met dit plaatje klopt het verhaal wel. We bedoelen hetzelfde maar ik zag een plaatje met een maximum gezondheid in het midden voor me, en lager bij de niet-trainen kant en ook weer lager aan de andere kant bij overtrainen en wedstrijdstress.Nee, het is een J, op z'n best een omgekeerde bell curve.
Woodchoppers and squats... sounds like a workout to me.
Klopt, alleen is dat geen J-curve maar een bell curve volgens mij.

Nee, het is een J, op z'n best een omgekeerde bell curve.
![]()
Moderate intensity is voor iedereen wat anders en niet noodzakelijk beperkt tot een sessie, maar ook totale workload.
Volgens mij heb ik elders begrepen dat dit tot op zekere hoogte ook voor andere vormen van training geldt, maar ik ben de eerste om toe te geven dat ik er ook niet veel van weet. Hoogstens dat ik de halve marathon die is afgelast nu niet voor mezelf ga lopen.
Ik ging had voor afgelopen weekend de marathon van Gent gepland staan. Mijn coach vroeg me die dan als training te lopen. Maar bovenstaande info heeft me hier ook van weerhouden... onlangs een prof gehoord die ook af en toe een marathon loopt die dit fenomeen uit de doeken deed! Voorzichtig zijn
.Met dit plaatje klopt het verhaal wel. We bedoelen hetzelfde maar ik zag een plaatje met een maximum gezondheid in het midden voor me, en lager bij de niet-trainen kant en ook weer lager aan de andere kant bij overtrainen en wedstrijdstress.
.

.
.
!

Ik weet ook niet precies hoe heet deze soep gegeten wordt, maar ik noem het omdat je fanatieker dan je al bewonderenswaardige trainingsinspanningen tekeer lijkt te gaan. Ik ben ook absoluut geen deskundige of expert.Wacht wacht wacht... Begrijp ik het nu goed dat als je nu (te) zware fysieke inspanningen doet je meer kans hebt om COVID-19 op te lopen/er ziek van te worden?
Want dat moet ik nu écht wel vermijden.
Sowieso natuurlijk, maar atm is dat extra belangrijk voor mij...
Wacht wacht wacht... Begrijp ik het nu goed dat als je nu (te) zware fysieke inspanningen doet je meer kans hebt om COVID-19 op te lopen/er ziek van te worden?
Want dat moet ik nu echt vermijden
heeft invloed op je weerstand...zeker!! Dat hersteld wel weer maar je zit ff in een dal, dus ben je idd wel vatbaar op dat moment

Respiratory tract infection atletes, zoek daar anders even op.Ik denk dat het er niks mee te maken heeft..
Ik loop heel intensief elke dag en ben nog kerngezond, is dit wetenschappelijk bewezen?
We moeten idd zorgen niet de belangrijke dingen des levens uit het oog te verliezen!
We moeten idd zorgen niet de belangrijke dingen des levens uit het oog te verliezen!
Ik weet ook niet precies hoe heet deze soep gegeten wordt, maar ik noem het omdat je fanatieker dan je al bewonderenswaardige trainingsinspanningen tekeer lijkt te gaan. Ik ben ook absoluut geen deskundige of expert.
Een en ander is ook afhankelijk van wat je gewend bent, wat voor jou matig/intensief is. Het lopen van een zo snel mogelijke tijd op een bepaalde afstand of een heel lange training, of een lange training op tempo is dat niet. Dat is wellicht de voornaamste conclusie, dit is niet het moment om tot het gaatje te gaan.
Het is voor mij niet duidelijk hoe dit zit met krachttraining. Wel kan ik me voorstellen dat de totale belasting door training over langere wel meespeelt.
Blijf vooral trainen, maar er bestaat zoiets als teveel van het goede en blijf gezond!
.Ik denk dat het er niks mee te maken heeft..
Ik loop heel intensief elke dag en ben nog kerngezond, is dit wetenschappelijk bewezen?
heeft invloed op je weerstand...zeker!! Dat hersteld wel weer maar je zit ff in een dal, dus ben je idd wel vatbaar op dat moment![]()
Respiratory tract infection atletes, zoek daar anders even op.
Er zitten wel haken en ogen aan, veel onderzoek gaat over upper en Corona zou lower zijn, het gaat vaak om elite atleten, enz.
Anderzijds geldt voor iedereen dat je tot een paar dagen na een zware training een verminderde weerstand hebt, bij een marathon loopt dat op naar 2 weken.
Nogmaals ik ben geen expert en zeg zeker niet dat je niet zou moeten gaan sporten.
.YES BABY! En ik weet al welke: https://www.champagnebabes.nl/armand-de-brignac-30-liter-midas-champagne.html

Ik trakteer op champagne als @Bubs van de zomer goeie abs heeft (ze is al retegoed opweg)
Dat zijn de dingen die écht tellen ja!
.Luister naar je gevoel: denk je dat je prima herstelt, goed slaapt, kiplekker wakker wordt, geen pijntjes hebt en weer zin hebt in de volgende uitdaging dan zal het wel goed zitten.Blijven trainen sowieso, maar misschien moed ik wat meer stilstaan bij mijn niveau van vermoeidheid en nood aan rust...
YES BABY! En ik weet al welke: https://www.champagnebabes.nl/armand-de-brignac-30-liter-midas-champagne.html