- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Yes gisteren over de middag! Nog geen tijd gehad om te loggen. Vanavond of morgenochtend even doenMooie looptrainingen komen er voorbij
En nog getraind?
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes gisteren over de middag! Nog geen tijd gehad om te loggen. Vanavond of morgenochtend even doenMooie looptrainingen komen er voorbij
En nog getraind?
.Ik heb ook alweer twee dagen gelopen. Mijn eerste loopjes van de maand. Lekker weertje hè
.
.
.Elleboog doet het niet goed hé.
Masseer je vaak je elleboog met een ijsblokje?
Helpt heel goed voor de bloeddoorstroming.
Doe je kine oefeningen?
Die omgekeerde wristcurls zijn zeer effectief voor een tenniselleboog.
Flies, side raises, en bepaalde biceps oefeningen lijken me not done momenteel.
Gaan het enkel erger maken.
Al eens een weekje rust overwogen?
De blessure is me ook zeer bekend, leuk is anders.

.Hoe dan 💀Vandaag kon ik het rennen niet laten.
Plan was een rustig rondje van 6-7km, om niet teveel te belasten.
Het zijn er 10 geworden, maar wel op een rustig tempo (hartslagzone 3).
Gewoon doorlopen

.
.Elleboog is al stukken beter hoor, tijdens het werken geen pijn meer atm. Vooral tijdens bepaalde KT oefeningen nu. Ik moet gewoon minder koppig leren zijn. Net zoals tijdens het hardlopen.@Bubs ijs en oefeningen kunnen echt wel op een weekje of twee een groot verschil maken.
Wat vervelend dat je nu problemen aan lies erbij hebt!
. Denk dat ik woensdag toch beter kan skippen, zucht. Alles is schijt de laatste weken
.Ja zo klinkt het wel heel makkelijkJe zet je ene voet voor je andere, en je blijft dat gewoon een uurtje doen.
Dit dus.
Elleboog is al stukken beter hoor, tijdens het werken geen pijn meer atm. Vooral tijdens bepaalde KT oefeningen nu. Ik moet gewoon minder koppig leren zijn. Net zoals tijdens het hardlopen.
Intussen toch dik spijt van die 10km, want ik kan amper nog stappen omwille van de pijn. Denk dat ik woensdag toch beter kan skippen, zucht. Alles is schijt de laatste weken
.

Amen.
Je drive en doorzettingskracht is ook een grote kracht van je, succes met het vinden van balans.
De lies nu gewoon even een tijdje tot rust laten komen! OK?![]()
.
.Je drive en doorzettingskracht is ook een grote kracht van je, succes met het vinden van balans.
Je bent een perfectionist met behoorlijk wat wilskracht das zeker, een dieseltreintje die maar doorgaat
Op tijd de rem erop Bubsie, ontspannen kan je leren, soms moet je het afdwingen, verplicht genieten deze dagen.
Hebben jullie ook een 2e Paasdag?![]()
.
.
.
.
.