MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

:heart:

Schuldig voelen doe ik zeker niet, het is nu even wat het is. Maar ik wil, voor mezelf, de routine er toch zoveel mogelijk in houden. Al is het dan met een lichtere of kortere training. Gewoon even buiten zijn en op iets anders kunnen focussen. Mentaal doet trainen wel goed, en ik baal al enorm dat hardlopen er nu niet in zit :grumble: .

Daarom ook gereserveerd vandaag om 13u. En dan merk ik wel wat ik nu aan kan en wat niet. Maar ik ben er toch even uit.
Ik neem het hardlopen wel van je over, noworries, blijdatikookietskandoen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.722
Sterkte Bubs. En inderdaad, ik sluit me bij de rest aan. Routine werkt bij mij ook altijd, en even ventileren buiten, al is het een korte wandeling. Ik hoop dat dit voor jou ook een beetje werkt. Veel plezier vanmiddag, hoop dat je je zinnen een beetje kan verzetten. knuffel!
Het ene moment al beter dan het andere, hangt ervan af hoeveel keer mijn papa en zus bellen in die tijd :rolleyes: .
Ik neem het hardlopen wel van je over, noworries, blijdatikookietskandoen!
Is goed hehe ;).

Het "pijntje" aan mijn knie is echt vreemd. Het zeurt als ik wandel, maar tijdens het trainen helemaal nergens last van :dunno:.
Gisteren toch niet alleszins...

Training dinsdag 20 oktober 2020 - FB Week 5 Dag 1
Warm-up (small band)
  • Glute bridge x20
  • 90Degree hip abduction x20
--> 3x herhaald

Bulgarian split squat
5x12x16 (per hand) VPR
Laatste twee sets wel moeten doorbijten om de 12 reps te halen.

OHP
1x10x12
1x8x17
1x6x22
5x5x27
Ging goed, had ook nog wel wat overschot dus volgende week misschien weer eens een paar sets met 29,5 proberen.

BB Hip thrust
1x10x72
3x12x72 VPR
Ik zat niet helemaal lekker bij de eerste set en haalde daardoor de laatste twee reps niet.

Cable flys

3x10x20 Pittig.

Straight arm pushdown
3x12x35

Leg extension
3x12x35

Extraatje
Rope wrist curl
3x op en neer x 2,5

Abductor machine
3x25x40 POMP

Cardio: ~7,5km wandelen

Kreeg nog een complimentje van een medesporter over mijn schouders en rug, altijd fijn :).
Vandaag mag ik misschien even langs bij mijn mama, dus het wordt ofwel een korte training ofwel geen.
Hopelijk betekent dit dat mijn zus en ik op regelmatige basis toch eens op bezoek mogen...

Het ene moment al beter dan het andere, hangt ervan af hoeveel keer mijn papa en zus bellen in die tijd :rolleyes: .

Is goed hehe ;).

Het "pijntje" aan mijn knie is echt vreemd. Het zeurt als ik wandel, maar tijdens het trainen helemaal nergens last van :dunno:.

Training dinsdag 20 oktober 2020 - FB Week 5 Dag 1
Warm-up (small band)
  • Glute bridge x20
  • 90Degree hip abduction x20
--> 3x herhaald

Bulgarian split squat
5x12x16 (per hand) VPR
Laatste twee sets wel moeten doorbijten om de 12 reps te halen.

OHP
1x10x12
1x8x17
1x6x22
5x5x27
Ging goed, had ook nog wel wat overschot dus volgende week misschien weer eens een paar sets met 29,5 proberen.

BB Hip thrust
1x10x72
3x12x72 VPR
Ik zat niet helemaal lekker bij de eerste set en haalde daardoor de laatste twee reps niet.

Cable flys
3x10x20 Pittig.

Straight arm pushdown
3x12x35

Leg extension
3x12x35

Extraatje
Rope wrist curl
3x op en neer x 2,5

Abductor machine
3x25x40 POMP

Cardio: ~7,5km wandelen

Kreeg nog een complimentje van een medesporter over mijn schouders en rug, altijd fijn :).
Vandaag mag ik misschien even langs bij mijn mama, dus het wordt ofwel een korte training ofwel geen.
Hopelijk betekent dit dat mijn zus en ik op regelmatige basis toch eens op bezoek mogen...
En toch een mooie trainig Bubs! Leuk om zo n compliment te krijgen!! :D
Fijn dat je misschien even langs kan bij je mama, ik ga voor je duimen dat het lukt zoals jullie het graag zien qua bezoekregeling.

Wat weegt een Bubsje nou op dit moment? Heb gisteren een OHP PR gezet dus nu ben ik we benieuwd of ik ook in Bohp gebied zit

Laatst bewerkt:
Is goed hehe ;).

Tel je zegeningen!

Extra m'n best gedaan tijdens de versnellingen met hardlopen, je traint toch ook voor een ander. Goed gelukt, squatten vanmorgen leek nergens op :roflol:

Ik duim voor je voor vanmiddag.
Hmmm het is dus het gewicht exclusief barbell?
Voor bonuspunten wel, maar in principe niet, het gaat om het allitereren.

Laatst bewerkt:
Tel je zegeningen!

Extra m'n best gedaan tijdens de versnellingen met hardlopen, je traint toch ook voor een ander. Goed gelukt, squatten vanmorgen leek nergens op :roflol:

Voor bonuspunten wel, maar in principe niet, het gaat om het allitereren.
Een 55kg ohp is dus een Bohp?
Voelt wel goed voor mijn ego dat ik eindelijk bij de club hoor :D

Een 55kg ohp is dus een Bohp?
Voelt wel goed voor mijn ego dat ik eindelijk bij de club hoor :D
Nee, 52,5 en het aantal herhalingen dat je ermee kan doen, al zal je dat wel redden. :thumb:

Nogmaals het is Botb-OHP!

Mede namens het ere-lid en hoofd van de cheerleaderscommissie, als vice-voorzitter, welkom!

Nee, 52,5 en het aantal herhalingen dat je ermee kan doen, al zal je dat wel redden. :thumb:

Mede namens het ere-lid en hoofd van de cheerleaderscommissie, als vice-voorzitter, welkom!
Dan is dit dus een >Botb-ohp?

Sorry voor het foutief benoemen!

bedankt voor de opklaring en het warme welkom :D

• #4.734
En toch een mooie trainig Bubs! Leuk om zo n compliment te krijgen!! :D
Fijn dat je misschien even langs kan bij je mama, ik ga voor je duimen dat het lukt zoals jullie het graag zien qua bezoekregeling.
Dank je!
Ideaal is een hospitalisatie nooit natuurlijk, maar we zijn al opgelucht dat we nu toch dagelijks eens langs mogen gaan...

Tel je zegeningen!

Wat leuk dat ik een extra motivatie kan zijn voor je looptrainingen :D!

Ook namens mij een warm welkom in de Botb-OHP club @Aquaexplo .
Drie verre afstandskussen van the one and only Bubs herself.
Doet zo'n klein vrouwtje bulgarians met 2x16 kg in de hand? :haar:
O jawel, en de twee kanten onmiddellijk na elkaar :cool: .
Volgende week maar eens 18 proberen, aangezien ik nu aan 5x12 zat :p.
Het is inderdaad toch een klein lichtpuntje, al betekent het natuurlijk ook dat haar toestand niet al te denderend is...
Behalve indrukwekkend is het natuurlijk maar een klein stukje...
Klopt, ik schat nog geen halve meter :roflol: .
Ze knijpt hem er zo af als ze wil.
1603276154264.png

Ik was al bang dat je het pakje kwijt was.

Goed pakje :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #4.738
Ik was al bang dat je het pakje kwijt was.
Dan had je al een opsporingsbericht voorbij zien komen hoor!
Euh, thanks I guess :p.

Training woensdag 21 oktober 2020 - FB Week 5 Dag 2
Leg press
1x12x40
1x10x70
1x8x100
5x12x130 ROM kan beter, dus nog niet direct verhogen
DROPSET
17x100
20x70
25x40

Bench press - 2sec paused
1x10x25
1x8x30
2x8x35
3x6x37,5
Vlotjes

BB Hip thrust - Pyramid
1x10x62
1x8x72
1x6x82 PR
1x15x62
Ging ook nog steeds vlot.

RDL - Medium
3x12x47

DB Shoulder press
2x12x12
1x8+4x12

Lat pulldown - V-handle
3x12x35

Calve raises
Skipped

Cardio: Nonono

Vandaag een dagje rust.

• #4.740
Dank je!

:roflol:

Training vrijdag 23 oktober 2020 - FB Week 5 Dag 3
Front squat
1x8x19,5
1x8x24,5
1x8x29,5
5x5x39,5

Ging best goed, dus op naar 42kg.

Palm down wrist curl
4x12x4

Pull-ups
2x5xBW (eerste keer twee sets van 5 :woot: )
1x4xBW
2x3xBW

Crunches
4x20

Walking lunges (2 DB)
3x20passenx12 (per hand)

Incline DB Press
1x12x14
2x8x16
Zwaar, maar gelukt!

Seated leg curl
3x12x37,5

Abductor machine - Pyramid
1x10x47,5
1x8x57,5
1x6x67,5
1x15x47,7

Face pulls
3x12x35

Calve raises Smith (van woensdag)
3x12xSmith +20

Daarna nog naar mijn mama geweest, ben er twee uur geweest (foei) en we hebben een goed doch pijnlijk gesprek gehad.
Ze is te zwak om nog de tweede soort therapie op te starten, en heeft enorm veel pijn.
De beslissing is dan ook gevallen om aanstaande maandag de euthanasieprocedure op te starten.
Het ziekenhuis heeft toestemming gegeven aan mijn vriend, mijn zus haar echtgenoot en kinderen en mama haar broers/zussen om ook nog eens op bezoek te gaan.
Zo kan ze toch van een deel van haar naaste geliefden nog afscheid nemen.

Vandaag geen training, ik heb er geen energie voor... Morgen misschien, dat zie ik dan wel.

Terug
Naar boven