Toch een beetje kopzwaar dus..
Omgaan met stress is dat niet vooral, ademen, mediteren, bidden, wandelen in de natuur, momenten van ontspanning en rust zoeken, dat kan ook tijdens het koken zijn, als het iets is dat mag en niet moet?
EDIT: en af en toe om kleine dingen kunnen lachen, of zelfs van grote dingen, harde (ongepaste) grappen kunnen soms echt ff de druk van de ketel halen.
Ik ben niet voor niets een "Keikop" hé

!
Ja, maja. Makkelijker gezegd dan gedaan soms natuurlijk. Al moet ik echt wel iets proberen te vinden. We zien wel.
Het lachen om kleine, grote, gepaste en ongepaste dingen lukt me nog wel. Daarom ga/ging ik nu ook weer twee dagen per week naar kantoor.
Ik ben nu nog de enige vrouw (mijn enige vrouwelijke collega is sinds vrijdag in zwangerschapsverlof), dus ambiance verzekerd.
En zelf ben ik ook niet vies van een schuine grap, dus ze weten dat ze zich niet moeten inhouden

.
Uhm.. wiet

Helpt ook om beter te slapen😇
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!! Ik ben Belg, en voorbeeldig (ahum).
Dank je

.
Ik ben nog steeds zoekende wat betreft een optimaal schema, probeer me zoveel mogelijk in te lezen en laat me bijstaan door lieve mensen met ervaring.
Hierdoor zullen de komende trainingen waarschijnlijk niet altijd hetzelfde zijn...
Wel wil ik de tijd onder de 90minuten houden, dus ik kies 6 oefeningen die ik zeker wil doen en als er dan nog tijd/zin is plak ik er nog iets bij.
Training maandag 12 oktober 2020 - FB Week 4 Dag 1
Warm-up (small band)
- Glute bridge x20
- 90Degree hip abduction x20
- Push-ups 15xBW
--> 3x herhaald
Bulgarian split squat
5x10x16 (per hand) VPR
OHP
1x12x12
1x10x17
2x10x22
1x10x24,5
2x8x24,5
Gaat steeds beter, zga geen pijn in mijn rug bij dit gewicht.
Voor de klachten zat ik op 29,5 dus zit er niet meer zoooo ver onder

.
BB Hip thrust
5x10x72
VPR
Cable flys
1x12x17,5
2x10x20
Straight arm pushdown
1x12x35
2x10x35
Leg extension
2x12x35
1x10x35
Extraatje
Rope wrist curl
3x op en neer x 2,5
Abductor machine
3x20x40 POMP
Cardio: ~3km wandelen
Deze nacht super slecht geslapen, wakker om half vijf en om kwart na opgestaan.
Gefrustreerd, boos, en dus maar een rondje gaan rennen.
Moest om half acht bij mijn ouders zijn, dus niet al te lang gemaakt. Ik had wel het gevoel dat ik nog uren door kon rennen...
Training dinsdag 13 oktober 2020 - Cardio
- Hardlopen: 47'; 7,5km; 9,6km/h; ~450kcal; AVG HR 161bpm
Mijn hartslag was al 130 toen ik vertrok, vandaar het hogere gemiddelde ook tijdens het lopen denk ik...