Zo blij dat je zo nu en dan de ingewikkelde Vlaamsche Tael uitlegt: het lijkt zo op Nederlands, maar is toch heel anders.
Bij ons doen ze het niet per Verpleeghuis, ze doen het per leeftijdscategorie en maken ook nog onderscheid met "thuiswonende" verpleeghuis bewoners.
Wat een chaos, er is zo moeilijk over gedaan, het schiet maar niet op en voor hetzelfde verpleeghuis moet een aantal keer een ingewikkelde logistiek gebruikt worden. België doet het beter!
Ah, hier wordt ook moeilijk gedaan hoor. Ik zou niet zeggen dat het hier echt beter gaat

.
Maar goed, wij gewone stervelingen hebben het niet in de hand. En als je dan al de kans krijgt, dan kan je die best grijpen denk ik?
Ook wilde ik mijn papa niet alleen laten gaan, hij doet daar al jaren vrijwilligerswerk (altijd met mama vroeger) en kreeg dus ook een telefoontje.
Het was de eerste keer dat hij (en ik ook trouwens) terug de cafetaria binnenging sinds ze er niet meer is. Dan komen er toch weer veel herinneringen naar boven... Ook een beetje het idee dat we er eigenlijk met drie zouden staan.
Mja...
Fijn hoor, altijd doen. Je moet oha niet meer verwachten dan een beetje stijve plek in je arm.
En als luchtvaartmaatschappijen en grenscontroles om inentingsbewijzen gaan vragen mag jij lekker op vakantie en ik nog niet
Die stijve plek is er zeker, damn! Ik kan mijn arm niet hoger tillen dan mijn schouder vandaag

.
Dus de eerstkomende dagen maar wat lichter trainen, ik wil geen Barbell op mijn kop laten vallen

.
Ivm dat laatste: ik hoop oprecht dat men nooit of te nimmer onderscheid gaat maken tussen wel en niet gevaccineerden. Dat neemt het volledige principe van "vrije keuze" helemaal weg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het weer vanochtend was niet bepaald fantastisch (zooooveel wind), maar het was wel droog.
Dus toch mijn loopschoenen aangetrokken en een tiental km wezen rennen.
GPS op mijn telefoon blijft lastig doen

.
Training vrijdag 29 januari 2021 - Hardlopen
Cijfertjes: 1h04'; 10,5km; ~10km/h; ~610kcal; AVG HR 157bpm

Verder vandaag nog:
- Glute activation
- Abs dag 16 (eigenlijk rust, maar misschien schuif ik dat naar morgen).
En dan zie ik morgen wat lukt qua FB training...