Een aardje naar d'r vaartje, hoor!
Bubs: Ik denk erover een cut the down...
Boys: Noes, them curves & gainz!
Girls: Noes, them gainz & curves!
Bubs: Toch jammer van die taarten...

.
Die taarten waren de dag zelf nog bijna helemaal op trouwens, ik had ze gebakken voor de verjaardag van een vriend

.
Denk dat het jammer is wanneer je 4 weken of langer op 1300 gaat zitten. Je trainingen gaan super goed. Je kracht gaat vooruit evenals je fysiek.
Kracht zeker, fysiek ging ook goed tot de vakantie. Ben nu wel een beetje zacht geworden (letterlijke dan).
En ik ben altijd wel wat van de extremen geweest

.
Ik zou proberen wat meer structuur aan te brengen in je schema en dat een tijdje aan te houden ipv gelijk weer zo omlaag te gaan met je kcal.
En dit dan de gehele week door, ook de weekenden (uiteraard kun je wat anders eten het weekend binnen je budget bijvoorbeeld) Of lage en hoge dagen door de week hanteren. Als je daar meer over zou willen weten let me know
Dat zou inderdaad ook al een goeie maatstaf zijn. Als ik zeker 6/7 track en maximum 1 dag gok (doch binnen de perken) krijg ik wel een beter idee wat betreft mijn onderhoud en de goeie surplus.
Maar goed, je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt.
De 1300 waren een beetje een mentale noodzaak nu, moeilijk uit te leggen.
Maar ik wil natuurlijk ook niet terug naar af, en weer vast komen te zitten in een schrik om op te hogen.
Zoals je zei: terug normaal eten, geen alcohol,... zal er ook wel voor zorgen dat alles terug bij trekt. En ik moet ook niet direct naar 2000+ ofzo natuurlijk.
Ik heb ook mijn portie van eigenwijze oudjes wel gehad

Maar blij dat het toch goed afloopt.
Mijn mama was veel makkelijker, met haar kon je tenminste praten.
Papa is een steenezel zoals we hier zeggen, doet altijd zijn eigen zin en wil van goeie raad geen weet hebben.
Ahja... Deal with it and go on zeker.
Gisteren nog even met
@natty87 gesproken over de kcals en mijn drang om de vakantiekilo's er asap af te krijgen.
Conclusie: doe gewoon even normaal, en het trekt ook wel bij.
Nu even samen kijken om een basis op te stellen qua kcals waar ik me comfy bij voel en mijn ass en boobs niet bij moet inleveren

.
@natty87