- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je! Ik train het liefst 's morgens, maar helaas lukt dat op werkdagen niet
.Dank je wel
. Voelde het gisteren wel in mijn glutes, spierpijn af (vandaag nog eigelijk).
.
.Daarom, MMC zegt niet alles (pssst niet tegen Marvin zeggen haha).Dank je! Ik train het liefst 's morgens, maar helaas lukt dat op werkdagen niet.
Dank je wel. Voelde het gisteren wel in mijn glutes, spierpijn af (vandaag nog eigelijk).
Daarom gisteren maar een klein, rustig rondje gelopen.
De rest van de dag, op wat mealpreppen en kleine huishouddingetjes na, (eindelijk) eens wat rust genomen.
Training zondag 29 augustus 2021
- Hardlopen: week 2 - herstel
Cijfertjes: 48'; 8,3km; 10,3km/h; 450kcal (Garmin); AVG HR 151bpm
![]()
Vanavond weer gymtime.
Daarom, MMC zegt niet alles (pssst niet tegen Marvin zeggen haha).
.
.
.
.
(jullie weten allemaal waarschijnlijk dat ik me stiekem alweer twee weken weeg
)Dat laatste🤣![]()
Gisteren voor het eerst de fractional plates gebruikt.
Training maandag 30 augustus 2021 - UB/A Week 2
OHP
1x12x12,5
1x10x17,5
1x8x22,5
1x6x27,5
2x5x32,5
1x 4+1pushpress x32,5
1x 3+1pushpress x32,5
1x2x33,5 (strict)
Landmine one arm row
5x8x7,5
Incline DB press
1x10x16 VPR
1x8x16
1x9x14
1x8x14
Aangenaam verrast hier. Begin juli probeerde ik ook al eens 16kg en kreeg er toen amper 4 reps uit.
Een hele verbetering dus.
Misschien zat er nog iets meer in, maar ik neem hier liever geen risico. Als mijn linkerarm plots weigert, dan is het echt (snel) krachtverlies.
En ik wil liever geen DB op mijn hoofd krijgen.
Face pulls
1x15x13,75
2x12x16,25
Straight arm pushdown (ipv cable overhead tricep extension, die voelde niet lekker en ik vind dit gewoon een hele fijne oefening...)
2x15x30
1x12x30
Cable bicep curl
3x12x30
Ab rope pushdown
4x15x47,5
Seated ab rotation
4x12x25 per kant
Spierpijn in mijn glutes en hams is nog altijd sterk aanwezig, dus geen al te lang rondje gerend vanochtend.
Kleine intervaltraining, om toch een beetje af te zien.
Training dinsdag 31 augustus 2021
Morgen 1 september, weigh day
- Hardlopen: week 3 - Interval (18' warm-up / 3x4'(2') / 10' cooldown
Cijfertjes: 47'; 8,5km; 11km/h (gemiddeld); 450kcal (Garmin); AVG HR 157bpm
![]()
(jullie weten allemaal waarschijnlijk dat ik me stiekem alweer twee weken weeg
)
Jij hebt zeker ook allang je Sint-Nicolaas cadeaus bekeken en kan goed blij verrast reageren?Morgen 1 september, weigh day(jullie weten allemaal waarschijnlijk dat ik me stiekem alweer twee weken weeg
)
Dat laatste🤣
1 voordeel, het "shock" effect is dan ook kleiner.. dat hogere gewicht gaat meer wennen😋
. Ik ben inderdaad al over de shock heen intussen, al was het toch even slikken op mijn laatste dag vakantie
.Ik krijg niets meer van de SintJij hebt zeker ook allang je Sint-Nicolaas cadeaus bekeken en kan goed blij verrast reageren?
.
Dan ben je vast heel stout geweest, dat is een cadeau op zichzelf

Klopt wel: te weinig gegeten, te weinig rusten,...Dan ben je vast heel stout geweest, dat is een cadeau op zichzelf![]()

?
.
Geen idee waarom ik die vierde niet deed de eerste set... onzekerheid betreffende grip denk ik.
. En er was alweer 1h30' gepasseerd...
.
.Pff, ja was er echt niet goed van. Ondanks het mooie weer eigenlijk een volledig k*t weekend achter de rug.Afschuwelijk van zo'n jonge gast, dat wordt een zware dag. Maar alleen dat je er bent is natuurlijk al een steun voor de collega.
Doe het verder rustig aan van het weekend![]()
).Dat laatste lukt vaak wel inderdaad, doet ook even goedLekker wezen rennen bubs, ook wel ff lekker om het hoofd mee leeg te kunnen maken.
.
.
.
.

Goeie aanpassing op je db bench! Is idd een stuk beter en aangenamer zo
Gezien de reacties had ik dit al veel eerder moeten doen
.
Dan heb je meer geluk dan @SkatermarvinHier op de IT lopen anders ook wel een paar poppetjes rond![]()
.
Thanks!
.
.
.
.
.