eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met deadlift was ik blij, hield ik het vorige week bij 140kg het 3e setje nog niet vol om dat setje af te maken zonder de bar een keer los te moeten laten lukte dat vandaag bij 150 wel
ABGM's gingen ook zwaar goed, 150 was nog iets teveel van het goede om mee te reppen, maar gaat er aan komen. Zerchers waren dodelijk omdat ik geen handdoek pijn had.... potverdomme wat deed dat pijn, was anders misschien wel zwaarder gegaan, maar was nu geen optie. Ook shrugs beter dan ooit tevoren.Als ik vragen mag? wat is dat... Is dat die om-en-om grip? Dus bv. links met de handpalm naar je toen en rechts met de handpalm van je af?DumphuiZ zei:Die dl en shrugs zijn met pronated grip naar ik aanneem?
Chewie zei:Pronated is handpalmen naar je lichaam, daarom zegt dumphuiz dat buff het wel moet doen, omdat je zo je grip een enorme boost geeft. En wanneer je grip het niet meer toelaat een om-om grip pakken.

WTF HELL YEAH 10kg MEER DAN VORIGE WEEK 

Elke oefening ging zwaar lekker, was ik vorige week nog blij met mijn 3x130kg op box squats, heb ik dat deze week even zwaar overtroffen. Speed deadlifts gingen ook goed, de bar vloog omhoog en ook romanian deads gingen zwaar goed.