ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Daarvoor hoeft Hilletje niet op dr knietjes hoorNatuurlijk niet, op haar knieën, eender welke plek, FDAP.
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarvoor hoeft Hilletje niet op dr knietjes hoorNatuurlijk niet, op haar knieën, eender welke plek, FDAP.
.
Er zijn ook mensen die off gaan. Echt waar.hoor haar eens jo @Punjab leer jij haar dit allemaal?![]()

Bij off gaan beter langzaam afbouwen. Cruisen nog geen ervaring mee.Ja van 2000 naar 0 is een verschil van 2000 en van 250 naar 0 is "slechts" 250 verschil. Maar wat @HillR hierboven ook schrijft, in een cruise ga je ook van heel hoog in 1x naar 125mg per week bijvoorbeeld. En zoals @vntl aangeeft is er hoe dan ook onderdrukking als je exogeen toedient. Als je gaat stoppen, stel je het stoppen alleen maar uit door eerst te verlagen. Verder denk ik dat de duur van het herstel vele malen zwaarder zal zijn dan van 2gr naar 0 te gaan, dat is echt de minste van je problemen imo.
Er zijn ook mensen die off gaan. Echt waar.
Bij off gaan beter langzaam afbouwen. Cruisen nog geen ervaring mee.
Wetenschappelijke onderbouwing zoek ik morgen ff op. Klinkt verder ook gewoon logisch. Net zoals je niet vanaf dag 1 met 3 gram start. Of je moet al op 6 gram uitkomen.Er is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor je bewering, ik weet dat jij nog redelijk oldschool naar het kuren kijkt en ik snap ook waar het vandaan komt. Maar het heeft echt 0 meerwaarde.
En wat was het doel of de gedachte achter dit "protocol"?
Kan het niet iets te maken met een verhoogde Myostatine na 8 weken?Hij had het onder andere over gewenning. Ik weet dat dat een discutabel onderwerp is als het gaat om AAS, maar ja... ik zelf geloof wel in gewenning.
Ik zal even proberen het filmpje te zoeken.... brb
nee @Punjab is a vegan natty bodybuilder brah...Misschien gekke vraag stap net voor het eerst in je topic.
Ik maak even de aanname dat je al een paar weekjes gekuurd hebHoelang kuur je momenteel en lukt het nog steeds gains te maken op 110kg en zo te lezen ga je nog wel eens off.
Ik weet niet of jouw post sarcastisch is, zo nee, vind ik het een rare vergelijking. De eerste voorbeelden die je noemt gaan over medicinale toepassingen voor mensen met klachten en dit vergelijk je met AAS-gebruik enkel om groter te worden. Als het allemaal acceptabel wordt gevonden en gelegaliseerd wordt, zal dit te drempel verlagen voor mensen om te gebruiken. Dit lijkt mij onwenselijk, aangezien veel mensen nu al te snel en in te grote hoeveelheden naar AAS grijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik ga niets of niemand veroordelen, eenieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet.Wel tof dat hij er in die tijd gewoon zo open over was en jammer dat het vandaag de dag nog steeds zo in het verdomhoekje zit. We vinden het wel normaal dat we slaapmiddelen toeschrijven aan de mensen die niet goed kunnen slapen, ook vinden we het normaal dat we antidepressiva toeschrijven aan mensen met mentale problemen, maar we vinden het nog steeds not done om mensen groter te kunnen laten worden dan ze natural ooit zouden kunnen worden, door middel van AAS.
Het zal de drempel misschien verlagen maar als mensen het willen doen dan doen ze het toch, kijk naar het wiet/drugs gebeurenIk weet niet of jouw post sarcastisch is, zo nee, vind ik het een rare vergelijking. De eerste voorbeelden die je noemt gaan over medicinale toepassingen voor mensen met klachten en dit vergelijk je met AAS-gebruik enkel om groter te worden. Als het allemaal acceptabel wordt gevonden en gelegaliseerd wordt, zal dit te drempel verlagen voor mensen om te gebruiken. Dit lijkt mij onwenselijk, aangezien veel mensen nu al te snel en in te grote hoeveelheden naar AAS grijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik ga niets of niemand veroordelen, eenieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet.
Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat er een taboe op rust. Ook zou het m.i. wel meerwaarde hebben als je bijvoorbeeld je AAS kunt laten testen zoals dat met drugs ook gemakkelijk kan. Daarnaast is het natuurlijk ook krom dat het acceptabel wordt gevonden jezelf dood te roken of iedere weekend vol te gieten met alcohol of jezelf obees te eten.
Toch zelfde wanneer je op het werk zegt wel is een jointje te roken. Dus jij zit aan de stuff? Maar kissie bier opzuipen geen probleem het was zeker gezellig.Zo zit het nu eenmaal ingebakken bij de mensen. Elk weekend ladderzat gaan zuipen geen probleem, maar AAS !
Toch zelfde wanneer je op het werk zegt wel is een jointje te roken. Dus jij zit aan de stuff? Maar kissie bier opzuipen geen probleem het was zeker gezellig.
Natuurlijk, dat gebeurt nu ook. Maar door het te legaliseren zullen nog veel meer mensen gebruiken met alle gevolgen van dien. Los daarvan zou ik iets wat je gezondheid zo beïnvloed en waarvan je goed moet weten wat je doet wanneer je gebruikt sowieso al niet legaliseren.Het zal de drempel misschien verlagen maar als mensen het willen doen dan doen ze het toch, kijk naar het wiet/drugs gebeuren
Jawel ze weten dat je een kleine p**mel krijgt en je organen gigantisch groeienKlopt, meeste van de mensen weten niet eens wat AAS zijn, wat ze inhouden en wat ze doen.
Edit: was niks relevants.Natuurlijk, dat gebeurt nu ook. Maar door het te legaliseren zullen nog veel meer mensen gebruiken met alle gevolgen van dien. Los daarvan zou ik iets wat je gezondheid zo beïnvloed en waarvan je goed moet weten wat je doet wanneer je gebruikt sowieso al niet legaliseren.
Misschien gekke vraag stap net voor het eerst in je topic.
Ik maak even de aanname dat je al een paar weekjes gekuurd hebHoelang kuur je momenteel en lukt het nog steeds gains te maken op 110kg en zo te lezen ga je nog wel eens off.
Kan het niet iets te maken met een verhoogde Myostatine na 8 weken?

Ik weet niet of jouw post sarcastisch is, zo nee, vind ik het een rare vergelijking. De eerste voorbeelden die je noemt gaan over medicinale toepassingen voor mensen met klachten en dit vergelijk je met AAS-gebruik enkel om groter te worden. Als het allemaal acceptabel wordt gevonden en gelegaliseerd wordt, zal dit te drempel verlagen voor mensen om te gebruiken. Dit lijkt mij onwenselijk, aangezien veel mensen nu al te snel en in te grote hoeveelheden naar AAS grijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik ga niets of niemand veroordelen, eenieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet.
Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat er een taboe op rust. Ook zou het m.i. wel meerwaarde hebben als je bijvoorbeeld je AAS kunt laten testen zoals dat met drugs ook gemakkelijk kan. Daarnaast is het natuurlijk ook krom dat het acceptabel wordt gevonden jezelf dood te roken of iedere weekend vol te gieten met alcohol of jezelf obees te eten.
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen in alle geschetste scenario's iets mankeren; fysiek of mentaal. Wie bepaalt er wat wel en wat niet voldoet aan de ethiek van de hedendaagse maatschappij? Het is wel okay om mensen die hun brein niet helemaal op orde hebben, medicatie te geven om ze vooruit te helpen, maar het is niet okay om iemand die fysiek niet vooruit komt en daarmee mentale klachten ontwikkeld (gechargeerd, maar het maakt mijn punt duidelijker), om die (in dit geval genetisch zeer benadeelde persoon - perceptie en subjectief, maar dat zijn de andere voorbeelden ook) verder te helpen zodat deze mentaal ook weer gezond kan worden? Het zal de drempel misschien verlagen maar als mensen het willen doen dan doen ze het toch, kijk naar het wiet/drugs gebeuren
Zo zit het nu eenmaal ingebakken bij de mensen. Elk weekend ladderzat gaan zuipen geen probleem, maar AAS !
Toch zelfde wanneer je op het werk zegt wel is een jointje te roken. Dus jij zit aan de stuff? Maar kissie bier opzuipen geen probleem het was zeker gezellig.
Klopt, meeste van de mensen weten niet eens wat AAS zijn, wat ze inhouden en wat ze doen.

Natuurlijk, dat gebeurt nu ook. Maar door het te legaliseren zullen nog veel meer mensen gebruiken met alle gevolgen van dien. Los daarvan zou ik iets wat je gezondheid zo beïnvloed en waarvan je goed moet weten wat je doet wanneer je gebruikt sowieso al niet legaliseren.
Jawel ze weten dat je een kleine p**mel krijgt en je organen gigantisch groeien