Fitness Seller

Building Pun 2.0

Maakt niet uit, thanks!

Discriminatie bro :haha:

Nooit te laat voor een warm welkom!

Afbouwen is niet nodig als je stopt, met als doel zelf weer te herstellen. Geen idee wat er gebeurt, maar het wordt daarmee in elk geval onmogelijk om dit fysiek vast te houden.

:roflol:

Denk niet dat ik ooit een gleufje zal krijgen :D
Denk toch dat je beter kan afbouwen als je gaat stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
Denk dat de overgang van 2 gram naar niks heftiger is als van 250mg naar 0.

Ja van 2000 naar 0 is een verschil van 2000 en van 250 naar 0 is "slechts" 250 verschil. Maar wat @HillR hierboven ook schrijft, in een cruise ga je ook van heel hoog in 1x naar 125mg per week bijvoorbeeld. En zoals @vntl aangeeft is er hoe dan ook onderdrukking als je exogeen toedient. Als je gaat stoppen, stel je het stoppen alleen maar uit door eerst te verlagen. Verder denk ik dat de duur van het herstel vele malen zwaarder zal zijn dan van 2gr naar 0 te gaan, dat is echt de minste van je problemen imo.

• Like
Waarderingen: vntl
Tom Platz legde in een interview/seminar uit hoe hij het deed:
X aantal weken high dose. Vervolgens X aantal weken low dose. Als laatst een X aantal weken helemaal niks. Vervolgens weer opnieuw.

Volgens mij had hij het over periodes van 4/5 weken per "fase".

Opzich zie ik hier wel wat in, stel je doet een high dose fase van 1500mg per week, een low dose fase van 500mg per week, en dan vervolgens een fase waarbij je niks neemt...?

• Like
Waarderingen: BB_
Tom Platz legde in een interview/seminar uit hoe hij het deed:
X aantal weken high dose. Vervolgens X aantal weken low dose. Als laatst een X aantal weken helemaal niks. Vervolgens weer opnieuw.

Volgens mij had hij het over periodes van 4/5 weken per "fase".

En wat was het doel of de gedachte achter dit "protocol"?

En wat was het doel of de gedachte achter dit "protocol"?
Hij had het onder andere over gewenning. Ik weet dat dat een discutabel onderwerp is als het gaat om AAS, maar ja... ik zelf geloof wel in gewenning.

Ik zal even proberen het filmpje te zoeken.... brb

• Like
Waarom zou je uberhaupt stoppen?

Zo sta ik er ook in, maar wellicht dat de gezondheid op den duur te veel eronder zal lijden, dan zal ik toch overstappen op TRT.

Hij had het onder andere over gewenning. Ik weet dat dat een discutabel onderwerp is als het gaat om AAS, maar ja... ik zelf geloof wel in gewenning.

Ik zal even proberen het filmpje te zoeken.... brb

Dit is ook de reden waarom ik elke 5 weken verhoog, naast het feit dat in 1x op 1,5gr AAS erg ongezond is voor je.

Vanaf 6:50 is waar hij het over zijn protocollen heeft, al is wel het hele filmpje interessant.

Vanaf 6:50 is waar hij het over zijn protocollen heeft, al is wel het hele filmpje interessant.

Tja met de huidige kennis is heel veel van wat hij zegt natuurlijk al meermaals achterhaald. Ik vind het mooi om te zien hoe men er zelf zonder al teveel wetenschap over dacht, maar de toegevoegde waarde aan de kennis die we vandaag de dag bezitten is NIHIL wat mij betreft. Wel tof dat hij er in die tijd gewoon zo open over was en jammer dat het vandaag de dag nog steeds zo in het verdomhoekje zit. We vinden het wel normaal dat we slaapmiddelen toeschrijven aan de mensen die niet goed kunnen slapen, ook vinden we het normaal dat we antidepressiva toeschrijven aan mensen met mentale problemen, maar we vinden het nog steeds not done om mensen groter te kunnen laten worden dan ze natural ooit zouden kunnen worden, door middel van AAS.

Terug
Naar boven