XXL Nutrition

Building Pun 2.0

• Topic Starter Topic Starter
375x3=(1125) + 150x3=(450) = 1575. Er vanuit gaande dat er een beetje marge is in de producten die ik neem van ± 10% blijf ik daarmee precies binnen door mij eerder genoemde bandbreedte toch?

375x3=(1125) + 150x3=(450) = 1575. Er vanuit gaande dat er een beetje marge is in de producten die ik neem van ± 10% blijf ik daarmee precies binnen door mij eerder genoemde bandbreedte toch?
Vanwaar de Test-E (lange ester), EOD prikken en niet 1xpw?

Tenminste begrijp/begreep dat de meeste test-e gewoon 1x per week prikken

Vanwaar de Test-E (lange ester), EOD prikken en niet 1xpw?

Tenminste begrijp/begreep dat de meeste test-e gewoon 1x per week prikken

Omdat ik sowieso al om de dag moet prikken voor de Acetaat ester. Zo kan ik nooit vergeten wanneer ik wat heb gezet en is het gewoon elke (om de dag) keer hetzelfde. Niet moeilijker maken dan het hoeft te zijn :)

Constant verhoogde bloedwaardes ook in plaats van pieken en dalen :)

Constant verhoogde bloedwaardes ook in plaats van pieken en dalen :)

Bijkomend voordeel inderdaad, maar de hoofdreden is gemak in deze als ik heel eerlijk ben. Ik haat het als ik een injectdag niet goed heb of vergeet o.i.d. :emo:

giphy.gif

Aah klopt! Ik dacht 1x375+3x150= 900.

Succes. In.

• Like
Waarderingen: Vonk
In, had dit topic tot dusver gemist.

• Like
Waarderingen: Vonk
Vraagje uit nieuwsgierigheid.. Ik lees dat al geruime tijd cruised en blast, wat gebeurd er dan als je zou stoppen? Of bouw je zoiets geleidelijk af tot 0?

• Like
Waarderingen: BB_
Aah klopt! Ik dacht 1x375+3x150= 900.

Succes. In.

Maakt niet uit, thanks!

zo werd er gereageerd toen ik 1,5/2gr zette :roflol:

Discriminatie bro :haha:

In, had dit topic tot dusver gemist.

Nooit te laat voor een warm welkom!

Vraagje uit nieuwsgierigheid.. Ik lees dat al geruime tijd cruised en blast, wat gebeurd er dan als je zou stoppen? Of bouw je zoiets geleidelijk af tot 0?

Afbouwen is niet nodig als je stopt, met als doel zelf weer te herstellen. Geen idee wat er gebeurt, maar het wordt daarmee in elk geval onmogelijk om dit fysiek vast te houden.

Dan is het niet meer pun 2.0

:roflol:

Denk niet dat ik ooit een gleufje zal krijgen :D

Terug
Naar boven