Fitness Seller

Buiten gesmeten bij nieuwe gym!

Welkom
Welkom op de site van fitnesscentrum Superfit, Retie. Wij bieden volgende diensten aan:

Professionele begeleiding
Fitness
Cardiofitness
Vibratietraining op de trilplaat
Afslanken
Sportcafé
Uw gezondheid is onze zorg!

Contacteer ons
Fitnesscentrum SUPERFIT
Europalaan 99
2470 Retie

Telefoon: 014/67.88.65
Stuur een e-mail naar fitnesscentrum Superfit

Hell yeah...

Wow dat is erg... ik ben weer opzoek naar een sport school in zeer korte tijd waar gaat het er toch mee heen. Maar niet eens discussie beetje jammer zeg maar wat stond er in de regels dan vraag ik me af???

Succes bij het vinden van een propere gym!

Mvg van bassiej b:P

Ff de handdoek terug brengen. Je kunt er eerst eens is pissen

Te gek voor woorden....wees blij dat je weg bent daar :)

Ik heb hetzelfde mee gemaakt Lenn. Alleen kwamen ze erachter dat als ze mij eruit trapte, meer dan 5 man ook weggingen uit protest :roflol: Dus nu doen ze niks meer, en ik blijf even lomp trainen als ik dat wil:roflol:

Wat een t*ring tent

De gymeigenaar heeft mij al komen waarschuwen als ik deadlift om de bar goed vast te houden, omdat hij bang heeft voor de grond :D Maar zo ver als bij jouw :mad: ?

ik heb gelukkig alles thuis :P dus ik kan brullen wat ik wil :P

ROARRRRRRRRRR

Je kan ook op de handdoek poepen en hem opgevouwen voor zijn kantoor deurtje of weet ik veel wat leggen, is misschien nog leuker dan het baksteen->ruit verhaal :)

Het is maar beter dat je weg bent bij een gym waar ze Vibratietraining op de trilplaat hebben. ???

Missen zij jou of jij hen? De sportschoolhouder was tenminste recht voor zijn raap; het was toch niks geworden. Zoek iets beters en laat de volgevreten wellness figuren de ....krijgen.

Damn wat sad. Is die gast zelf buff?

waar blijft de lemming waar iemand van dbb de uitbater was en een ecto breezer met een veel te groot hoofd wegstuurt?

Heb je toevallig tegen de gymeigenaar verteld, dat je roxxe kent? Dan is zijn gedrag namelijk wel te verklaren.......

Gewoon heel de zooi onderschijten zoals die ene gast deed.

Terug
Naar boven