f4r0ut
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 26%
deze week minder trainingsdagen gepakt ivm tijdgebrek..
maandag rust
dinsdag benen/schouders
woensdag zwemmen
donderdag rug/biceps
vrijdag boksen
zaterdag werken
zondag (last day left!) borst/triceps
ik krijg al complimentjes dat ik wat ben afgevallen.. maar naar mijn mening helemaal niks, but we'll see..
as maandag is mijn 4e week met mijn voedingsschema die ik had geupdate.. gaat tot nu toe wel goed.. (na die week mag ik mezelf wegen.. maar eigenlijk wil ik nog door voor een 5e week.....)
af en toe toch sneaky naar Bagel&Beans geweest (2x) om een gezond broodje bagel met advocado te eten en andere keer geitenkaas met honing en walnoten..
en srs verslaafd aan matcha latte (lees: groene thee met opgeschuimde soyamelk) yum!
al met al redelijk healthy..
wel enigzins compensatie met overige voeding over de gehele dag..
woei, nu slapen en denken aan THOSE KILLER ABS...
maandag rust
dinsdag benen/schouders
woensdag zwemmen
donderdag rug/biceps
vrijdag boksen
zaterdag werken
zondag (last day left!) borst/triceps
ik krijg al complimentjes dat ik wat ben afgevallen.. maar naar mijn mening helemaal niks, but we'll see..
as maandag is mijn 4e week met mijn voedingsschema die ik had geupdate.. gaat tot nu toe wel goed.. (na die week mag ik mezelf wegen.. maar eigenlijk wil ik nog door voor een 5e week.....)
af en toe toch sneaky naar Bagel&Beans geweest (2x) om een gezond broodje bagel met advocado te eten en andere keer geitenkaas met honing en walnoten..
en srs verslaafd aan matcha latte (lees: groene thee met opgeschuimde soyamelk) yum!
al met al redelijk healthy..
wel enigzins compensatie met overige voeding over de gehele dag..woei, nu slapen en denken aan THOSE KILLER ABS...

heb het aangepast!
.