MuscleMeat

Burning the fat!

• Topic Starter Topic Starter
deze week minder trainingsdagen gepakt ivm tijdgebrek..

maandag rust
dinsdag benen/schouders
woensdag zwemmen
donderdag rug/biceps
vrijdag boksen
zaterdag werken
zondag (last day left!) borst/triceps

ik krijg al complimentjes dat ik wat ben afgevallen.. maar naar mijn mening helemaal niks, but we'll see..

as maandag is mijn 4e week met mijn voedingsschema die ik had geupdate.. gaat tot nu toe wel goed.. (na die week mag ik mezelf wegen.. maar eigenlijk wil ik nog door voor een 5e week.....)

af en toe toch sneaky naar Bagel&Beans geweest (2x) om een gezond broodje bagel met advocado te eten en andere keer geitenkaas met honing en walnoten..
en srs verslaafd aan matcha latte (lees: groene thee met opgeschuimde soyamelk) yum!

al met al redelijk healthy.. :D wel enigzins compensatie met overige voeding over de gehele dag..

woei, nu slapen en denken aan THOSE KILLER ABS...

Het kan ook gewoon zijn dat je meer spier hebt en alles daarom wat strakker staat waardoor het lijkt of je afgevallen bent. Dat is imo beter zelfs!

Jaa, dat kan, maar ik ga maar niet speculeren dadelijk word ik zo leleijk teleurgesteld! :p

deze week wat jammerlijk voeding bijgehouden....

cheating 1 day: een pizza bij vapiano's en een koffie speciaal met toefje slagroom en wat karamelsiroop

oef, wat voelde ik me toch ontzettend schuldig nadat ik dat had gegeten...

en elke dag wel wat koffie moeten drinken ivm tentamenweek, en dan niet koffie met water maar met magere melk.. maakt het wat drinkbaarder.. aangezien ik koffie niet mag drinken met suiker.

deze week is laatste week met voedingsschema nmr. 6
dan maak ik een nieuw schema weer en met behulp van myfitnesspall ga ik weer hard aan de slag om aan mijn schema te houden

ps; op de een of ander manier koop ik toch whey die niet zo heel lekker is
soja eiwit chocolade 2,5 kg en whey cookies and cream 4 kg.. zucht!

as zondag wegen en meten..

muffin vandaag met soja choco whey was gelukt en lekker! :D

metingen vielen tegen.. dezelfde gewicht en cmters..
iig, ga ik deze week niet volledig storten op mijn schema en training ivm tentamen leren
ben dus niet zo vaak ik de gym te vinden en daarnaast verwerp ik mijn cutschema

wel ga ik slechts een grote kh maaltijd in de ochtend binnenwerken en verder vooral vis, eiwit en groente..

volgende week maandag heb ik een nieuw cutschema waar ik weer met volle moed tegenaan ga! dus tot dan... en eindelijk mag ik mijn eigen avondeten samenstellen ivm mijn training.. YES!

Succes met je tentamens!
Het heeft allemaal even tijd nodig, geef je lichaam dat ook.
Fijn dat je nu zelf maaltijden kan bereiden, scheelt soms ook een hoop!

Succes met je tentamens!
Het heeft allemaal even tijd nodig, geef je lichaam dat ook.
Fijn dat je nu zelf maaltijden kan bereiden, scheelt soms ook een hoop!

thanks! :D

ben eindelijk uit over welk dieet ik ga volgen, vanaf as maandag begin ik met een low carb dieet!

(met tussendoortjes komkommers ed als ik trek heb tijdens college.. heb dit niet in mijn schema opgenomen tho..)

zie voedingsschemahieronder voor low carb diet!

hieraan ga ik komende weken aan houden, kijken hoe dit uitpakt met cardio = hardlopen buiten :D

KT ga ik pas doen nadat ik +/- 10 kilo lichter ben... en strakker wil worden (ABS!)

PS: is het erg als ik boven mij kcal uitkom met en low carb dieet?

Bijlagen

Ja natuurlijk is dat erg.

Cutten, welke manier ook, werkt alleen als je onder onderhoud in kcal eet.

Ja dat werkt niet tenzij je het compenseert met cardio.

Maar wtf 10kg lichter... Is dat niet een beetje teveel van het goede? Je weegt al niet veel.

Ja natuurlijk is dat erg.

Cutten, welke manier ook, werkt alleen als je onder onderhoud in kcal eet.

thanks! :) heb het aangepast!

Ja dat werkt niet tenzij je het compenseert met cardio. Maar wtf 10kg lichter... Is dat niet een beetje teveel van het goede? Je weegt al niet veel.

eigenlijk wou ik zo rond de 40 wegen, maar dat kan volgens mij niet XD
vind 50 toch best redelijk kunnen.....

Bijlagen

Meet je je vetpercentage ook (met caliper)? Zou daar eerder vanuit gaan dan van totale kg aan gewicht.

Ja, gewicht zegt heel weinig. Weeg nu nog steeds ruim 5 kg meer dan voordat ik begon met sporten en zit veel strakker in m'n vel.
Je probeert dus eigenlijk vooral vet verliezen en niet zo zeer kilo's.

40 kg is heel erg ondergewicht hoor, moet je ook helemaal niet willen.

Zoek anders eens lichamen op die jij heel mooi vindt en zoals je er graag uit zou zien. Dan heb je wat om naar toe te werken. Zou dan alsnog op de spiegel letten en niet zo zeer op de weegschaal.

Precies, of op de spiegel letten. Die liegt niet. Moet je natuurlijk wel objectief kijken ;).

Ik woog anderhalf jaar geleden nog 52kg. Nu weeg ik 61.. begin dit jaar nog 58. Geen idee hoeveel spier is en hoeveel vet maar ach, ik voel me er beter bij. Heb in ieder geval meer kracht!

thanks! :) heb het aangepast!

eigenlijk wou ik zo rond de 40 wegen, maar dat kan volgens mij niet XD
vind 50 toch best redelijk kunnen.....

In de tijd dat ik nog anorexia had woog ik met 1.58meter, 35 kilo, later gegroeid naar 38 kilo waar ik ongeveer een jaar mee heb gelopen. Geloof mij, rond dat gewicht zie je er ten eerste niet mooi uit, je voelt je futloos, zal niet eens meer energie hebben om te kunnen sporten, laat staan spiermassa op te bouwen.

Als ik jou was zou ik gewoon rond 5 kilo afvallen door middel van cutten en dan spieren op gaan bouwen. Probeer je niet teveel te focussen op dat getal van de weegschaal. Ik weeg nu ongeveer 58 kilo (met meer spiermassa) en pas nog steeds dezelfde broeken/kleren dan die ik aankon toen ik 50/52 kilo woog. Dat getal zegt niet heel veel hoor.

Als jehet moeilijk vind om je progressie bij te houden in de spiegel. (dat vind ik tenminste, heb een vertekend beeld van mezelf).. Maak dan om de zoveel tijd foto's, zo kan je je progressie beter bij houden.

Ja, gewicht zegt heel weinig. Weeg nu nog steeds ruim 5 kg meer dan voordat ik begon met sporten en zit veel strakker in m'n vel.
Je probeert dus eigenlijk vooral vet verliezen en niet zo zeer kilo's.

40 kg is heel erg ondergewicht hoor, moet je ook helemaal niet willen.

Zoek anders eens lichamen op die jij heel mooi vindt en zoals je er graag uit zou zien. Dan heb je wat om naar toe te werken. Zou dan alsnog op de spiegel letten en niet zo zeer op de weegschaal.

ik probeer idd alleen vet te verliezen, mijn vvm is dan ook 40 ofzoiets...

Precies, of op de spiegel letten. Die liegt niet. Moet je natuurlijk wel objectief kijken ;).

Ik woog anderhalf jaar geleden nog 52kg. Nu weeg ik 61.. begin dit jaar nog 58. Geen idee hoeveel spier is en hoeveel vet maar ach, ik voel me er beter bij. Heb in ieder geval meer kracht!

volgens mij heb je veel spier erbij gekregen!

In de tijd dat ik nog anorexia had woog ik met 1.58meter, 35 kilo, later gegroeid naar 38 kilo waar ik ongeveer een jaar mee heb gelopen. Geloof mij, rond dat gewicht zie je er ten eerste niet mooi uit, je voelt je futloos, zal niet eens meer energie hebben om te kunnen sporten, laat staan spiermassa op te bouwen.

Als ik jou was zou ik gewoon rond 5 kilo afvallen door middel van cutten en dan spieren op gaan bouwen. Probeer je niet teveel te focussen op dat getal van de weegschaal. Ik weeg nu ongeveer 58 kilo (met meer spiermassa) en pas nog steeds dezelfde broeken/kleren dan die ik aankon toen ik 50/52 kilo woog. Dat getal zegt niet heel veel hoor.

Als jehet moeilijk vind om je progressie bij te houden in de spiegel. (dat vind ik tenminste, heb een vertekend beeld van mezelf).. Maak dan om de zoveel tijd foto's, zo kan je je progressie beter bij houden.

zwaar verleden... iig, proud dat je nu goed weegt en sport!

probeer ook vanaf nu alleen op de spiegel te richten... ik gebruik de weegschaal ook niet meer:p
progessie bijhouden is wel moeilijk kan je idd zeggen, maar dat komt doordat buik het laatst pas weggaat... en daar heb ik atm het meest last van

thanks guys:D

ps: nieuw voedingsschema is te doen! alleen gister wel uit eten, wezen dimsummen.... zucht...
maar hardlopen vergaat me redelijk goed, een uurtje hardlopen met af en toe wat stops.. iig 3 pw deze week gedaan!

vanaf vogende week opvoeren naar het liefst elke dag!!
zucht, ik ben zo benieuwd hoelang het duurt voordat ik resultaat zie!!

Zucht. Gewogen/gemeten en niks ervan af.
De eerste week van mijn cut ben ik 2kg bijgekomen :)

Nu 7 weken bezig:

gwcY2.jpg

De eerste week van mijn cut ben ik 2kg bijgekomen :)
Nu 7 weken bezig:

Supernaise! Ben je op je streefgewicht?

Ik ben nu vooral aan het klooien met mijn voeding.. Begin fase was ik gedisciplineerd.. Nu zwak het heel erg af..

Op de een of ander manier moet zoete voeding etc mij echt schokeren ofzo..

Want ik eet geen vlees (OK, wel vis) vanwege ethische redenen
Geen gelatine, rode kleurstof E120 ook niet omdat het in principe de gedachte hoe 't word gemaakt super nasty is..

Maar afblijven van zoete dingen LUKT VOOR GEEN METER! :@

Supernaise! Ben je op je streefgewicht?

Ik ben nu vooral aan het klooien met mijn voeding.. Begin fase was ik gedisciplineerd.. Nu zwak het heel erg af..

Op de een of ander manier moet zoete voeding etc mij echt schokeren ofzo..

Want ik eet geen vlees (OK, wel vis) vanwege ethische redenen
Geen gelatine, rode kleurstof E120 ook niet omdat het in principe de gedachte hoe 't word gemaakt super nasty is..

Maar afblijven van zoete dingen LUKT VOOR GEEN METER! :@

Nog 7 tal kilo te gaan, wil heel droog zijn tegen zomer. Full six pack is mijn doel.

Ik zit op kot dus ik koop alleen maar eten dat ik mag eten, niks snoep.

Mijn advies: zoek motivatie, bv ik had vrij snel resultaten en ik voel mij sterker en heb veel meer energie. Je kan ook zoals mij een fatburner ter ondersteuning nemen.

Als je in discipline weg gaat eet dan eens wat je grg eet maar dan een beetje anders. Ik at grg mcdonalds, nu maak ik men burgers zelf fat free cheese, veel veggies en kippe gehakt.

Zo kun je nog dingen vinden bv zelf fritte maken,...

Vorige cut 10 kg kWijt door gewoon gezonder te eten.

Dit jaar bijna nog eens bijna 10kg kwijt. Door streng dieet + extra cardio.

Goodluck!

Komt door je low-carb dieet. Wedden dat als je wat goede koolhydraatbronnen toevoegt, die enorme trek in zoet opeens verdwijnt.

Ik begin er daarom al niet eens aan, doe liever iets dat ik kan volhouden. Als het ook werkt tenminste ;)

Terug
Naar boven