Amand
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wazzup heb jij ook al is CBL schema gevolgd zoja wat zijn jou ondervindingen?
goed gemaakte kwarktaart haha.Heeft iemand ook een lijst met lekkere dingen (junk) met weinig vet?
welke koekjes snoepjes,nootjes oven backed chips dat idee ik begin maandagHeeft iemand ook een lijst met lekkere dingen (junk) met weinig vet?

Junk is gedefinieerd als vet + carbs.....
Anders is het low carb, of low fat![]()
Heb hier eigenlijk ook een mening/ vraag over
Ik lees dat je het kan gebruiken voor te bulken zolang je de energiebalans maar in acht neemt. Maar ik denk dat deze "gainz" maar een tijdelijk effect zijn. Als je gaat carb loaden achteraf, ga je toch enkel maar je spieren "opladen" met carbs en je gaat ze toch niet doen herstellen? zodat ze effectief groter zijn?
versta me niet verkeerd ik vind het interesant en ik denk dat het wel kan werken
Maar voor te cutten, hoe zit het dat met het after burn effect?
Na je cardio of krachttraining verbrand je ook nog vet, zonder iets te doen, en je gaat je zo snel mogelijk vol steken met "simpele" suikers. dit zorgt er toch net voor dat je die suikers gaat gebruiken en net niet de gewenste vetten gaat aanspreken?
Ff heel kort(moet gaan spinnen) Het is geen wonderdieet of zo hè, het gaat uit van de verminderde insuline gevoeligheid van de cellen Savonds, en door krachttraining kun je die van je spieren vergroten, dus minder kans op vetopslag.
Wat betreft t afterburn effect: dat gaat over n verhoogde calorieverbranding. Niet eten om de vetverbrandending niet te remmen is onnodig micromanagment in mijn ogen, het gaat om het grotere geheel!

Ik begrijp je vraag niet zo goed??
Waarom zou je niet herstellen??
Carbs zijn essentieel voor het spierherstel. Wielrenners eten bijvoorbeeld grote hoeveelheden carbs om de volgende dag er weer vol tegen aan te kunnen. Herstel en spiergroei zijn dus niet perse hetzelfde.