scoopez
Cool Novice
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was vorige week een documentaire op nl met het programma focus. Een tweeling, de 1 at suiker een maand lang, en de ander alleen vet. Diegene die geen suiker at, zo op kortere termijn suikerziekte krijgen. Daarna een test met suiker en vet. En dat is funest voor een mens en dier. Carbs zijn tenslotte suikershttp://www.foodlog.nl/artikel/vet-versus-suiker-het-tweelingexperiment/ ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ---------- Ik doe ze in de magnetron 40 SEC (800), smelt de hagelslag, en je broodjes zijn warm, dus hoger in GI
![]()
Hun eindconclusie? Als je wilt afvallen, vermijd dan bewerkte voedingsmiddelen met suiker en vet. Deze hebben een geniepige invloed op je brein waardoor je heel gemakkelijk te veel eet.
Je bron zegt iets anders dan jij. High fat/high sugar producten zijn over het algemeen niet erg vullend voor de energie die erin zit. Indirecte correlatie tussen het eten van dat soort producten en gewichtstoename (via hongergevoel) is wat anders dan een oorzaak gevolg verband. De take away message is hier niet dat de combinatie high fat/carb slecht is maar dat het bijzonder weinig verzadigend werkt voor het aantal kcal dat er in zitten. Macronutrientsamenstelling van een dieet is maar weinig bepalend voor verandering in lichaamscompositie aannemend dat eiwitinname hoog genoeg is.
Volgens mij vertel ik dat wat mijn bron ook zegt, alleen in het filmpje, wat niet meer te zien is, wordt uitgelegd,dat als je alleen eiwitten en vetten eet, je na een bepaalde tijd suikerziekte kan krijgen. En terug komend op de vraag, Zijn suikers en vetten een slechte combo, ik vind van wel, en wordt overal op het net weergegeven.

Vandaag 4 witte franse baguettes met vruchtenhagel na ge-aapt en in de magnetron geknald. Was smullen!Vandaag had ik bij mijn backload, ook 2 pistoletjes wit met vruchtenhagel. Waren al afgebakken, ff 40 sec(800) in de magnetron, en![]()
Backloaden jullie na elke krachttraining? Of zijn er ook die om de dag backloaden en de dag ertussenin blijven bij eiwit+vet maaltijden?
intermittent fasting en carbloaden combineert maakt mooie maaltijdjes.
600gr kip, 250gr pasta
kip is bereid gewogen, de pasta onbereid.
Dit komt op een totaal van 180 eiwit en 170 carbs.
Ziet er goed uit, smakelijk kerel!Klopt, weet ik ook. Normaal is het rijst e.d. maar vanavond zin in pasta.Ziet er lekker uit. Echter raad John Kiefer af om te carbbackloaden met pasta, zelfs als het niet volkoren is, is pasta niet een ideale carb bron. Natuurlijk kan het geen kwaad een keertjeZiet er goed uit, smakelijk kerel!
Boys, welk volume en rep ranges houden jullie aan met trainen?
Boys, welk volume en rep ranges houden jullie aan met trainen?
Probleem daarvan is wel verzadiging en je wordt kots misselijk lijkt me?Ik train 2 dagen zwaar 4 sets 8/5/3/1 en 1 dag supersetten met 12-15 herhalingen TOT 5-1-5.
---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------
Ik zit te twijfelen of ik dit eens een tijdje zal proberen puur om te experimenteren.
Alle eiwit uit kip ~ 600gr gegrild gewogen + de gebruikelijke pwo shake.
En alleen carbs uit echt 'dirty' sources lees: jellybeans, winegums, vruchtenhagel, honing.
Dan wil ik het per dag bij 1 carb bron houden. Dus dat zou dan bijv 500gr jellybeans zijn pwo. In mijn ogen moet t mogelijk zijn. Keifer zegt: eat like a fat kid and get jacked.

Ik denk dat de pwo shake en de kip aardig vullen. En misselijk.. hmm, dat moet ik nog gaan ondervinden dan!Probleem daarvan is wel verzadiging en je wordt kots misselijk lijkt me? [emoji14]