- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
interviewer: So let's talk about some of the stuff you were wrong about, the ones that were the most surprising for you in regards to carbonate or carb backloading that you thought was one way but is perhaps another?
Kiefer:.…Eh…..that’s gonna open up a can of worms. So I'm pretty much convinced that the insulin hypothesis as it stands is totally wrong. Insulin is not the culprit that is causing issues…..and that came up because a lot of people actually made really good arguments about insulin release when you have other types of meals,it’s almost unavoidable ...because as you eat you get GLP1 (glucagon like peptide 1 - for unawares) Increase, which will make you release insulin, regardless. You have that and certain proteins have really strong insulin responses but we still see fat loss in those instances…..So I started looking deeper into it and insulin alone isn’t actually the main problem, it’s a combination of effects. It’s very distinctly insulin plus glucose. So in essence a very good Q is that high carb people make is that insulin levels are not always chronically elevated - it only happens once you’re sick and diabetic.
But part of the insulin and ketosis, you know insulin control in ketosis is the solution, part of their argument is that insulin is high all the time thats whats forcing extra nutrients into fat tissues and so on and so forth and causing insensitivty …..but...that doesn’t jive, it just, logically doesn’t make sense.
CBL zal misschien geen voordelen hebben maar overdag carbs eten is gewoon geen optie als ik met een scherpe focus wil trainen. Begin dan meteen in te kakken. NuVveet in de avond lekker wat ik wil zonder nadelig effect. In die zin is het dus wel degelijk een timing protocol dat bijdraagt aan een verandering in je body recomposition, alleen niet meer / minder of beter / slechter dan ieder ander protocol.
The decent method you follow is better than the perfect method you quit.

CBL zal misschien geen voordelen hebben maar overdag carbs eten is gewoon geen optie als ik met een scherpe focus wil trainen. Begin dan meteen in te kakken. Nu eet ik in de avond lekker wat ik wil zonder nadelig effect. In die zin is het dus wel degelijk een timing protocol dat bijdraagt aan een verandering in je body recomposition, alleen niet meer / minder of beter / slechter dan ieder ander protocol.
The decent method you follow is better than the perfect method you quit.
Ja maar dat is een indirect resultaat. De argumenten waarvoor CBL zou werken zijn niet valide.

)
CBL zal misschien geen voordelen hebben maar overdag carbs eten is gewoon geen optie als ik met een scherpe focus wil trainen. Begin dan meteen in te kakken. Nu eet ik in de avond lekker wat ik wil zonder nadelig effect. In die zin is het dus wel degelijk een timing protocol dat bijdraagt aan een verandering in je body recomposition, alleen niet meer / minder of beter / slechter dan ieder ander protocol. The decent method you follow is better than the perfect method you quit.

krentenbollen, pistoletjes, kwark.Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik sta nu met CBL half uur later op, MCT olie en shake, 9:30 50gr amandelnoten, en een shake, 12:30 1 bak klaarmaken eiwitten/vetten Trainen en carbsloaden. Of 5 maaltijden bereiden( ben jaren stapelgek geweest) Ik ben fitter overdag met CBL, lekkere carbs eten, en op je 51e jaar nog 10% vet hebben. Over 2 weekjes ga ik 2 weken naar Ibiza, ik ben er klaar voor
![]()
Is er iemand in het bezit van het CBL e-book? Zo ja, zou diegene het boek willen delen (d.m.v. een upload bijvoorbeeld)?
Vandaag gestart met 10 dagen no carbs. (low carbs <30gr per dag) Ben benieuwd wat me dit gaat brengen.
Sta nu op 87kg en globaal 11% vet. Ik zal de vorderingen hier plaatsen.
Ook wel handig, mijn doel is om massa te gainen en rond de 10% blijven. Ik wil kijken of CBL het doet voor mij.
Einddoel 4e kwartaal 2016, 5kg spiermassa erbij. Rond de 85/87kg in wedstrijd shape.