XXL Nutrition

cardio

Bezoekers in topic

yahoo

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2005
Waarderingsscore
0
Hallo ik step alle dagen 35 min s'morgen van als ik uit bed kom, om zo het meeste vet kwijt te raken.Maar hoe lang moet ik wachten voor ik iets kan eten,en wat is bijvoorbeeld het beste om te eten na de steps alvasr bedankt

Tjalle

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 sep 2004
Waarderingsscore
5
gewoon meteen erna eten is het beste zorg wel dat je goed complexe kh binnenkrijgt deze haal je uit brinta ontbijtgranen etc.

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Waarderingsscore
52
Ik zou ervoor een whey-shake nemen, en een half uurtje wachten met eten erna.

Tjalle

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 sep 2004
Waarderingsscore
5
Zelda zei:

Naja ervan uitgaand dat hij/zij kt doet en niet alleen wil afvallen..

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
Waarderingsscore
53
Zelda zei:

Ik zou er voor juist niets nemen, dan is het effect van "op nuchtere maag" weg. Ik zou direct na je cardio gaan eten. Complexe carbs, eiwitten en wat goede vetten.

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Waarderingsscore
52
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
Waarderingsscore
53
Zelda zei:
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.

Je spieren worden sowieso behouden als je maar een half uur cardio op nuchtere maag doet. Pas als je langere tijd cardio doet moet je gaan vrezen voor je spiermassa.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jul 2004
Waarderingsscore
408
Lengte
1m90
Massa
110kg
schopje naar voeding.

lionel

High on Meth
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 jan 2005
Waarderingsscore
1
Ik kan me indenken dat er effectievere cardio-workouts te bedenken zijn dan een step-apparaat.

M@rsel

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2004
Waarderingsscore
11
Zelda zei:

Ja, zoiets als er BCCA's in de bloedbaan komen, krijgt je lichaam een seintje dat de spieren behouden moeten worden, ofzo ???

Action Roy

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
27 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Gewoon gelijk als je klaar bent
wat ik de laatste tijd doe om 6:00 2 koppen koffie + glas water met multivitamine + 1 stacker en fietsen maar.
direct daarna een bord brinta + whey shake en klaar !

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 mei 2003
Waarderingsscore
1
Zelda zei:

dat wou ik net gaan vertellen :D ....

het schijnt inderdaad dat je op nuchtere maag heel goed vet zou verbranden en veel fitnesse babe's doen altijd s' ochtens cardio op nuchtere maag... hierdoor verbrand je wel veel vet maar waarschijnlijk ook veel spieren.... met een whey shake ervoor kan je dit verhelpen.. maar je lichaam heeft dan ook tevens weer een brandstof waardoor de vetverbranding minder snel zal gaan... is dus gewoon even afwegen wat voor jouw het belangrijkste is...

Sboy

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 aug 2004
Waarderingsscore
0
Ik doe zelf! crosstrainen maar niet iedere morgen en neem dan wel vooraf een klein whey shakeje! z;n 90cc staat er op het maat bekertje! daar zit dan 24 gr protine in

;-) veel he?! denk het niet maar ok!

Tania

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2003
Waarderingsscore
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
ik loop zelf iedere ochtend een halfuurtje op nuchtere maag, eet (drink) meteen een shake met brinta en isopure met water.

Naar boven